MF 't Gooi Nummer 139 > Eindelijk zomer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fotograafje hè O-)
Mag ook wel nadat ik 5x nog meer naar achteren moest om hem scherp te krijgen op die telelens :P


Poiks in een kuiltje, ik op een bergje en toen ging het wel _O-

Fotograafje indeed... 8-)

Moggeh ye all! :Z
 
Sunny en NTV, heel veel plezier op vakantie!
Jullie hebben in ieder geval een prachtige dag om te vetrekken, geniet ervan. *D


Fred, bedankt voor de tip. Ik neem dat mee in overweging. Eerst wacht ik eens af wat ik binnenkrijg op de mail. Fineer is ook niet mijn ding.... heb wel iets anders uitgezocht. :P

Morning all *D
 
Goeie morgen :W

Mooie keuken geworden :Y
Leuke filmpjes :9
Thee zetten _O-

Vanmorgen vroeg met de Bomber naar mijn werk gereden (125 km snelweg), doe ik voorlopig niet meer :N
Op de AT wordt je bijna nooit over het hoofd gezien, dat kan ik niet zeggen van de Bomber, terwijl die een stuk luidruchtiger is (voldoet aan de "strenge" geluidseisen van 1965 O-) )

Maar ook heel veel leuke reacties gehad van de filerende automobilisten en andere motorrijders *O*

Vandaag half dagje, vanmiddag binnendoor terug :]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Morning! :W

Lekker even sporten zo meteen en daarna gelijk ook maar even m'n auto door de wasstraat gooien en uitzuigen. Kan maar gedaan zijn voordat het te warm is :P 8-)

IJsjesroute: :Y :Y :Y
 
Morning! :W

Lekker even sporten zo meteen en daarna gelijk ook maar even m'n auto door de wasstraat gooien en uitzuigen. Kan maar gedaan zijn voordat het te warm is :P 8-)

IJsjesroute: :Y :Y :Y

En? Gelukt met sporten?
Hier wel ff wennen, maar we hebben t maar weer gedaan. Boodschappen ook binnen, tuin geveegd en zo eens dweilen. Daarna doen we niets meer en ga ik lekker in de tuin hangen 8-)
 
Is het verbeelding, of rijd een motor met dit lekkere weer ook veel lekkerder?
Vanochtend heerlijk 40 minuten woon-werkverkeer gereden :]
 
Je had het over proppies enzo dan verwacht ik wel bewijs


wazig edoch propperig ;)
Foto-KWRTDOUF.jpg



...en dit is wat jou betreft het beste wat ik kan doen.... B|

Foto-VMWYCKYT.jpg
 
Hoestie nou?? *D
Lekker geslapen en nauwelijks last nog van voetje *O* Helaas nog steeds geen opgave van de schade -O-

Thnx 4 asking! :j

Ijsjesroute! I'm in! :Y 8-)

Joke en NTV: Heffun! :W


Feauteaus: Jonguh, hij valt er af! :o













:+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan