MF 't Gooi Nummer 139 > Eindelijk zomer

Status
Niet open voor verdere reacties.
love-gisele-micro-bikini-2.jpg







Waar heb je 'm laten taxeren Plex ?
 
Laatst bewerkt:
Rondje lopen ook gedaan, Jaagpad langs de IJssel is mooi zo in de morgen, Wel veel kuilen :')

Vakantiegangertssss :] veel plezier *D

Uitslapert extra bakkie pakken :P
 
En? Gelukt met sporten?
Hier wel ff wennen, maar we hebben t maar weer gedaan. Boodschappen ook binnen, tuin geveegd en zo eens dweilen. Daarna doen we niets meer en ga ik lekker in de tuin hangen 8-)

Jaaaaaaaaaaa, is gelukt hoor, heerlijk! *O*
Autootje ook weer van binnen en van buiten schoon *D

Zo eens even verzinnen wat ik de rest van de dag ga doen 8-)

:Z verslapen dus een :Z :Z koffie > vanaf thuis :$

Een goed begin is het halve werk :+

Ieder nadeel heeft z'n voordeel, je hebt waarschijnlijk nog wel even lekker geslapen de laatste uurtjes ;)
 
nee, 7 uur weer naar bed gegaan, half 8 wekker gemist, maar weet wel dat ik intussen diverse keren wakker was en dacht dat ik me ging verslapen :+


Gelukt dus.
 
't gaat vast niet om honden die soms blaffen, maar om honden die de hele dag blaffen en veel overlast veroorzaken.
Tijdens het varen kom je langs honden die op elk bootje blaffen... die zal je naast je hebben wonen :')
 
Laatst bewerkt:
In onze vorige woning hadden de buren ook honden, zij de hele dag weg, honden hele dag alleen thuis en uren blaffen, ik kan je zeggen dat je (als groot hondenliefhebber) ze op een gegeven moment wel wil afschieten hoor.... is een van de redenen geweest waarom we zijn verhuist.
 
Ik kan me ook wel voorstellen dat als je op zo'n blok woont als het onze, je op een gegeven moment in staat bent om zo'n beest af te schieten als ie de hele dag de buurt bij elkaar blaft.
Onze buren hebben nog wel eens de neiging om hun hond 'lekker' de tuin in te gooien en dan is dat beest ook de hele tijd aan het blaffen omdat ie naar binnen wil. Is nie leuk nie :N

Dat je hond af en toe aanslaat, daar kun je weinig aan voorkomen.
Maar daar is die boete ook niet voor in het leven geroepen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan