GSX project Juggernaut

Ja,moet nog maar een meter of 6 naar achteren uitbouwen,ruimte zat daar. _O-
Onee,daar staat het nostalgische tuinhuisje van het vrouwtje........dan hebben we heibel in de tent.

Of ik moet minder klussen doen,nee,vind het wel lekker zo wat verschillende dingen tussendoor. *O*
 
Ach,ben je van de weg! _O-
Onee,morgen ben ik op de weg,met vrouwtje te motorrijden. *O*
 
Even een vraagje over dat `uitrekken` van het frame....hou je dan links en rechts dezelfde marge qua ruimte aan, of is het juist handig om het blok wat meer naar links te houden ivm brede achterband en kettingruimte? Of gaat dat niet ivm evenwicht(kan het mij niet voorstellen aangezien er ook wel eens een zware uitlaat bijv. aan 1 kant hangt....

Wat een vragen heb ik toch weer..... :+
 
Even een vraagje over dat `uitrekken` van het frame....hou je dan links en rechts dezelfde marge qua ruimte aan, of is het juist handig om het blok wat meer naar links te houden ivm brede achterband en kettingruimte? Of gaat dat niet ivm evenwicht(kan het mij niet voorstellen aangezien er ook wel eens een zware uitlaat bijv. aan 1 kant hangt....

Wat een vragen heb ik toch weer..... :+


Je vraagt maar raak hoor,geen probleem.
Opzich zou alleen de kettingkant ook genoeg zijn maar nu past de brug er beter tussen en vind het gewoon mooier kwa symetrie als je er achter staat. O-)
 
Onderste buis zit er ook in,kan net niet overal bij om rondom te lassen met het blok er in,later maar even zien.Als er aan een frame gelast moet worden dan liefst met het blok er in en goed vast,is er een veel sterker verband kwa lasspanningen/kromtrekken,Als een blok in rubber hangt maakt het uiteraard geen zak uit.
Deze buis is 33.6x3mm,mooi sterk buisje om de link van de schokker straks aan te bevestigen. O-)
full
 
Kan straks zo zijn dat hij weken in een hoekje staat hoor. _O- :+
Verschil kwa brete valt wel mee,het is maar 2cm.Als je binnenkort in de buurt bent dan mag je uiteraard altijd even aanwippen voor een bakkie,kan je de overtollige zooi ook direct meennemen. O-)
 
Haha ja komt goed.
Je mag trouwens ook een streep zetten door het plan van de duo steps ;)
 
Heb je waarschijnlijk weer zo`n beroemd 30x47x11/12 lager nodig?
Zal eens zoeken of ik er nog eentje heb( roep maar als ik moet gaan zoeken..)~[/quote]

Klopt helemaal!Als jij zo'n ding hebt dan heel graag ja. *O*

Originele onderste GSX kegellager zit al op de Busa pen. :+
 
Laatst bewerkt:
Heb je waarschijnlijk weer zo`n beroemd 30x47x11/12 lager nodig?
Zal eens zoeken of ik er nog eentje heb( roep maar als ik moet gaan zoeken..)\

Klopt helemaal!Als jij zo'n ding hebt dan heel graag ja. *O*

Originele onderste GSX kegellager zit al op de Busa pen. :+[/quote]

Zal straks `even`gaan zoeken..... :Y
 
Bedankt Q.! :}
Wacht even Wijnand af of die nog wat heeft en anders moet Edwin maar wat bestellen. O-)
 
Thnx voor het meezoeken Q.
Als ik het goed begrijp is dit het bovenste balhoofdlager?

En nee Wynand, liefde is niet over.
Maar met 2 kids zal van samen motorrijden weinig terecht komen :)
 
dan ben je een gelukkig mens! *O*

(dat de liefde niet over is, dan hè....dat van dat mider motorrijden is dan weer minder. ;( ..)

Misschien nog een troost: mijn dochter heeft zojuist (als het goed is) een envelop met inhoud naar JerryT in de brievenbus gedaan, dus die is onderweg..









Oh ja, de inhoud.........een passend balhoofdlager :Y ,veel plezier ermee :]
 
Laatst bewerkt:
Wynand, je bent wederom mijn reddende engel :}

Minder motorrijden is idd wat jammer maar krijg er wel een heleboel voor terug.
En nu ze nog klein zijn kan ik lekker prutsen in de garage :)
 
Laatst bewerkt:
Wynand, je bent wederom mijn reddende engel :}

Minder motorrijden is idd wat jammer maar krijg er wel een heleboel voor terug.
En nu ze nog klein zijn kan ik lekker prutsen in de garage :)


Graag gedaan en je hebt gelijk hoor, ik heb ook drie bengeltjes gehad (ze zijn er nog hoor, alleen een stuk groter *O* , en ik kan je vertellen....hoe ouder hoe leuker :Y

En als ze toen naar bed moesten hielp ik daar graag mee zodat ik daarna lekker de garage in kon :+

Volgens mij hoef je verder niks aan te passen aan je voorvorkpen, dus je kan bijna rijden :]
 
Laatst bewerkt:
Precies!Ik heb 3 stuks tuig en we gaan ook regelmatig te motorrijden(net thuis,wat een weer! *O* )Het is gewoon een groot verschil of het tuig nog heel jong is of alweer wat ouder.(Zoals bij ons)Hoe ouder het word hoe meer tijd voor de hobby.
Tank net binnen en past als kul yn Griet! *O*
Misschien nog een andere tankdop er in prutsen en de tunnel aan de bovenkant wat dichter maken,voor de rest smoelt die goed dacht ik.
Mooi dat het speciale lager hierheen komt!Wijnand,bedankt weer! :}

full
 
Precies!Ik heb 3 stuks tuig en we gaan ook regelmatig te motorrijden(net thuis,wat een weer! *O* )Het is gewoon een groot verschil of het tuig nog heel jong is of alweer wat ouder.(Zoals bij ons)Hoe ouder het word hoe meer tijd voor de hobby.
Tank net binnen en past als kul yn Griet! *O*
Misschien nog een andere tankdop er in prutsen en de tunnel aan de bovenkant wat dichter maken,voor de rest smoelt die goed dacht ik.
Mooi dat het speciale lager hierheen komt!Wijnand,bedankt weer! :}

[afbeelding]

Dat ziet er GOED uit!

En graag gedaan, zo zie ik tenminste nog iets terug van wat ik voor ogen had *O*
 
Ah tank is al binnen.
Kon hem via de t&t niet vinden.
Smoelt stukken beter inderdaad.
Staat op MP eentje met de orgi tank, is nie zo mooi nie :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan