GSX project Juggernaut

Haha u draait letterlijk zegmaar :)

Balhoofdhoek lijkt me prima zo, niks meer aan doen.
Ben toch geen extreme rijder zal wel voldoende zijn.
 
Mbt dat tandwiel is dat ook nog van een bepaald bouwjaar wat ik moet hebben?
Ga ik even neuzen
 
Zo zou de schokker er onder moeten. :+
full
 
Lijkt een beetje laag te hangen? of is het bij de hayabusa ook zo qua verhouding boven en onder?

Edit reden:
full



Wel goed kijken _O- , wat is zo`n ding lelijk zeg...zijn volgens mij vaker en meer gepimpt als taxi`s in Pakistan :X
 
Laatst bewerkt:
Lijkt een beetje laag te hangen? of is het bij de hayabusa ook zo qua verhouding boven en onder?

Edit reden:[afbeelding]


Wel goed kijken _O- , wat is zo`n ding lelijk zeg...zijn volgens mij vaker en meer gepimpt als taxi`s in Pakistan :X

Wat een hok zeg :r niet mijn smaak.
Valt volgens mij wel wat mee met de rijhoogte.
Er zit nog veel tupperware op zo'n motor heen waardoor hij lager lijkt.
 
Laatst bewerkt:
Onderste punt hangt,had hem liever dichter op de buis willen hebben maar soms kan het niet anders.Het is goed zo. :+
full
 
Goed bezig G.
Ik ga wel een bestellen.
Zal ik hem naar jou toesturen of heb je hem niet nodig?
 
Piccie erbij dan maar:
JT Sprockets: Catalogue
Helaas moet je er vlgs mij 1 tandje erbij flexen, want een Suuz heeft 13 tandjes:
JT Sprockets: Catalogue

Greetz, Q

Ziet er wel redelijk offset uit he :)
Zou dat een groot verschil maken of kom je dan ik de knoop met ketting en achtertandwiel.
Heb daar niet zoveel kaas van gegeten....

Edit er staat 530/17. Neem aan dat dit betekent dat hij 17 tanden heeft, dan heb je ook een oneven aantal tanden.
Als ik het goed begrijp wordt het voorste tandwiel groter waardoor het toerental wel iets verandert en je minder toeren moet maken om het achterste tandwiel rond te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Das vreemd,weet eigenlijk wel zeker dat een zzr1100 tandwiel op een gsx1100 as past.
In het verleden zeker wel gedaan. :?
 
Nee....,maar geld speelt toch geen rol?


:+

Zonder gekheid...de eerste link heb ik ooit bewaard voor het geval ik mijn dreambike wilde bouwen, maar daar kom ik bij jos smit powerparts uit, waar ik nergens meer offset tandwielen zie :?


Naar de prijzen heb ik niet gekeken, sorry |(
 
Als je de offset weet, gewoon ff googelen op offset ritzel .......... klaar.
Oh ja, hele vloten Kwak 900 en 1000's (tot dit bj aan toe) hebben dezelfde spline- en asmaat als de oude Soezen, t.w. 25x21.7-z13 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan