GSX project Juggernaut

Keus zat zie ik kwa offset tandwielen,mag je ook later doen hoor.Dat kun je allemaal zelf. :Y

Hij staat op zijn pootjes,lijkt prima te veren! *O*
full
 
X zal zijn om het frame ook te versterken lijkt mij.

Dit is idd mooier.
G heeft weer vakwerk geleverd :Y
 
X zal zijn om het frame ook te versterken lijkt mij.

Dit is idd mooier.
G heeft weer vakwerk geleverd :Y
klopt is versterking, wat krijg jij een gave motor man :]

Zou je Gerard niet vragen om meteen de onderste 2 verstevigingen in het frame te lassen
Nu we er toch zijn O-)
full
 
Laatst bewerkt:
Of zo'n verstelbare gebruiken?
Heb je meer mogelijkheden/opties/etc ...... 8-)
Zo 1 dus .... ↓↓↓↓↓

full
 
Zo Vandaag de brommert weer opgehaald.

Wat gaan/ moeten we nog doen?

Een heleboel :X

Als eerste een subframe fabrieken.
Plekje maken voor electra en accu.
Bevestiging voor stuur maken.
 
Zo Vandaag de brommert weer opgehaald.

Wat gaan/ moeten we nog doen?

Een heleboel :X

Als eerste een subframe fabrieken.
Plekje maken voor electra en accu.
Bevestiging voor stuur maken.


Wat goed dat je zelf verder gaat met bouwen, maar dan wel foto`s blijven posten hè *O*
 
Ja moet zelf ook wat doen.
Buurman heeft nog een lasapparaatje staan (wist ik niet).
Jerryt heeft de belangrijkste dingen gedaan, dat had ik zelf natuurlijk nooit kunnen doen.

Met wat goede tips van de grote meester gaan we nu zelf verder.
 
Gaaf project!
Zou misschien in het kader van veiligheid die beugeltjes van je schokbreker wat steviger/stijver uitvoeren.
met nog een zij schotje ofzo of een verbindstuk tussen de 2 beugels.
Daar komen serieuze dynamische belastingen/krachten op :)
 
Die zijn per definitie heus niet erger dan een statische belasting hoor. :9

Met een statische belasting kan je niet altijd alles benaderen, zoals vermoeiings gedrag.
Ik doelde meer op een sprong belasting met name als de fiets plat door een bocht gaat en over een hobbel rijd. Maar goed staal=geniaal dus het zal wel meevallen :)
 
Met een statische belasting kan je niet altijd alles benaderen, zoals vermoeiings gedrag.
Ik doelde meer op een sprong belasting met name als de fiets plat door een bocht gaat en over een hobbel rijd. (Wat overigens weer als statisch benadert kan worden uiteraard) Maar goed staal=geniaal dus het zal wel meevallen :)
 
Die zijn per definitie heus niet erger dan een statische belasting hoor. :9

Met een statische belasting kan je niet altijd alles benaderen, zoals vermoeiings gedrag.
Ik doelde meer op een sprong belasting met name als de fiets plat door een bocht gaat en over een hobbel rijd. Maar goed staal=geniaal dus het zal wel meevallen :)
 
Met een statische belasting kan je niet altijd alles benaderen, zoals vermoeiings gedrag.
Ik doelde meer op een sprong belasting met name als de fiets plat door een bocht gaat en over een hobbel rijd. Maar goed staal=geniaal dus het zal wel meevallen :)

Vermoeiingsgerelateerde berekeningen kunnen prima met statische modellen worden gemaakt. Zo wordt de vermoeiing van een scheepsromp (om maar eens wat te noemen) ook gewoon op statische wijze berekend.

De torsiekrachten worden bij het draaipunt van de achterbrug het frame ingebracht. Veerophangpunt ondervindt hier niets van.


Geer terug naar jou... :9
 
Weet dat je zulke krachten niet moet onderschatten.
Maar ik heb vertrouwen in Jerryt z'n werk :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan