Racen op een R6 2006 en nieuwer deel 2

Het is nu mijn derde demper, en de aanbiedingen blijven mooi *D voor mij althans..
Het is idd een beschuitbus, omdat Jos mijn sponsor is promoot ik dit nieuwe model voor hem.
Beetje Korting zal iedereen wel krijgen idd, Jos kennende...

Maakte die akra demper teveel geluid soms dat je hem hebt verkocht?
 
Bedankt heren.

Gelukkig gaat het mezelf al wat beter! De grootste pijn en ongemak is weg.

Maar de motor...... Tja die heeft behoorlijk wat schade!
Een flinke deuk in de achterbrug. Veroorzaakt door de uitlaatdemper, die ook plat is.
Tank gedeukt en lek, kuipsteun en teller kapot. Plus kuipwerk gehele rechterzijkant, topkuip en zitje kapot.
Radiator is wel beschadigt maar weet nog niet zeker of hij lek is. En uiteraard clip on stuk en helaas ook de rempomp.
Heb zelf wel wat reserve onderdelen liggen maar niet alles. Heb inmiddels ook al wel wat spullen gevonden maar mochten mensen goeie adrsssen weten if zelf wat hebben liggen wat ze kwijt willen hoor ik het graag.

Dit alles is zo wat ik in de gauwigheid gezien heb. Heb hem nog niet gedemonteerd en verder bekeken.
Er zulen vast nog meer dingen kapot zijn. Helaas!
Ga morgen eens alles op mijn gemak bekijken en een lijstje maken.
Hij moet toch weer snel rijklaar staan. Sept staat Spa op het programma....
En daarvoor ben ik twee weken op vakantie dus tijd dringt een beetje!
 
Laatst bewerkt:
Zonde dat je teller ook kapot is. Ik heb (na een tip van een ander) de kuipsteun een stuk ingezaagd. Als je dan hard onderuit gaat dan breekt die op daarop (dat is immers het zwakste deel geworden).

Als je dat niet doet dan heb je kans dat die in het midden van je kuipsteun breekt en dan is ook je teller gebroken. Is dit wat bij jou is gebeurt?

Kut man, klinkt erg bekend, ook dat van die tijdsdruk... En dan heb je in je lijstje nog niet eens je kleding en helm genoemd. Hoop dat dat niet al te erg beschadigt want dat kan ook erg in de papieren lopen.

Succes!
 
Zonde dat je teller ook kapot is. Ik heb (na een tip van een ander) de kuipsteun een stuk ingezaagd. Als je dan hard onderuit gaat dan breekt die op daarop (dat is immers het zwakste deel geworden).

Als je dat niet doet dan heb je kans dat die in het midden van je kuipsteun breekt en dan is ook je teller gebroken. Is dit wat bij jou is gebeurt?

Kut man, klinkt erg bekend, ook dat van die tijdsdruk... En dan heb je in je lijstje nog niet eens je kleding en helm genoemd. Hoop dat dat niet al te erg beschadigt want dat kan ook erg in de papieren lopen.

Succes!

Tja misschien maar eens doen bij de nieuwe kuipsteun!
Bedankt in ieder geval voor de tip.

Mijn kleding heeft gelukkig niet veel. De helm helemaal niks zelfs. heeft gewoon niet eens de grond geraakt! Mijn pak heeft wat lichte schaafplekken maar niet onwijs erg ofzo. Heb ook niet zo erg ver gegleden, het was meer vanuit de lucht vol op mijn rechterbil geland en toen wat door gegleden op mijn rechterbil. Dus aan die kant zitten wat strepen.
Gelukkig kost me dat dus niks.....
 
in welke bocht was je gevallen? gingen er woensdag op zandvoort wel erg veel op hun gezicht zeg :X
 
nog een plaatje van woensdag :)

nbbsh.jpg
 
in welke bocht was je gevallen? gingen er woensdag op zandvoort wel erg veel op hun gezicht zeg :X

Het was in de renaultbocht....

Ik hoorde ook dat er dinsdag genoeg gevallen waren, ook in de renaultbocht.
Zag zelf dinsdagavond nog een cbr in tweeen liggen in een aanhanger.
 
Het was in de renaultbocht....

Ik hoorde ook dat er dinsdag genoeg gevallen waren, ook in de renaultbocht.
Zag zelf dinsdagavond nog een cbr in tweeen liggen in een aanhanger.

Die was in bosuit gaan liggen over een pilonnetje :X

Dinsdag idd ook heel veel gevallen. Baan was toch viezer dan hij leek.
 
Die was in bosuit gaan liggen over een pilonnetje :X

Dinsdag idd ook heel veel gevallen. Baan was toch viezer dan hij leek.

Ik had ook het gevoel dat de baan vlak naast de ideale lijn al erg vies was.
Ik had in de vijfde sessie echt even een momentje, maar gelukkig is het daar bij gebleven.

Zondags had daar de Formule 3 o.i.d. gereden... kunnen ze dan de baan niet ff schoonmaken ( :( koekblikkers)
 
Zo. Heb een Domino snelgas gemonteerd. Aankomende zaterdag eens kijken hoe dat gaat :)
 
Laatst bewerkt:
Heb de rode schijf erin gedaan. Is redelijk korter ja :) Ja mag zaterdag wel ff aan mijn gashandeltje voelen ;)
 
Nee geen halve slag. De originele was al minder dan een halve slag. Net iets meer dan 90 graden. Nu minder dan 90 graden. Zeg plusmines 80 graden.
 
Heb de rode schijf erin gedaan. Is redelijk korter ja :) Ja mag zaterdag wel ff aan mijn gashandeltje voelen ;)
dat gaat ik ook zeker doen ;)

lekkah lekkah *tjop tjop*

bij de Duuc had ik domino snelgas en scheelde wel iets met de rode schijf, maar op een honda racer die ik had, was het nog vele male korter.
 
Gister lekker dagje buiten gespeeld op Zolder.
Wel een chaos op de baan met alle niveaus in 1 groep.. rijdende slalom.

full
 
Gister lekker dagje buiten gespeeld op Zolder.
Wel een chaos op de baan met alle niveaus in 1 groep.. rijdende slalom.

[afbeelding]

Ik ga zaterdag naar zolder vrij rijden. Dan zal het waarschijnlijk ook weer slalom rijden worden met alle motorrijders welke eventjes in het weekend komen rijden. Hierbij vooral niet weten waar ze moeten rijden en vooral achter zich en de spiegels zitten te kijken ;).

Vind ik een beetje jammer bij deze organisator dat ze hier niet goed op letten.
 
Was voor mij ook de laatste keer met MSH gister.
Als ik vooraf wist dat de dagen samen vielen met The Battle of the Lowlands, ONK, 3D cup etc.. dan was ik nooit gegaan.
Slechts 2 dagen vooraf struren ze je bericht over het evenement en dat je ergens achteraf op de paddock mag gaan staan. Dat alle groepen bij elkaar in 1 sessie rijden vertellen ze dood leuk tijdens de briefing.

Bij MSH staat geld verdienen voorop, veiligheid maakt ze echt niets uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan