Racen op een R6 2006 en nieuwer deel 2

Ik heb even een Quickshifter probleem, ik heb mn SP quickshifter op mn YEC kabelboom aangesloten.
Moet ik hem nu nog activeren met de bekende kabel voor de YEC ecu?
Want gisteren op Spa wilde ik het ff proberen of hij het deedt, maar hij deed het niet. -O-
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog een tank in de aanbieding? Die van mij kan ik weggooien:

[afbeelding]

2 dagen Spa, alleen vandaag de eerste sessie kunnen rijden (gister gelukkig wel de hele dag) en toen zag ik dat er benzine lekte. Aan de buitenkant niks te zien.. mooi dichtgeplamuurd en een cover erover.

Met een schroevendraaier de plamuur weggebikt en toen kwam dit drama tevoorschijn. Einde dag dus.

Succes
Mooie tank kost wel wat.
 
Ik heb even een Quickshifter probleem, ik heb mn SP quickshifter op mn YEC kabelboom aangesloten.
Moet ik hem nu nog activeren met de bekende kabel voor de YEC ecu?
Want gisteren op Spa wilde ik het ff proberen of hij het deedt, maar hij deed het niet. -O-

Als er niet aan de ecu gezeten is staat deze fabriek af als geactiveerd. De qs zal het normaal gesproken doen mits je qs goed is.
 
Had ik bij mijn oude ook. Gerepareerd met kneedbaar metaal. Daarna nooit meer gelekt.

Mja moet zeggen dat ik daar niet heel veel vertrouwen in heb. Regel liever gewoon een fatsoenlijk dichte en dan deze evt als reserve oid.

Allemachtig zeg.... de vorige eigenaar heeft niet aan jou gemeld dat de tank gerepareerd is....?

Nope.. vraag me af of hij het wist. Verder was hij wel eerlijk over alle mindere punten destijds. Verhaal halen heeft sws geen zin, rijd er zo al 2 jaar mee maar tot nu toe lekte hij niet en van buitenaf zag je er niks aan.
 
Laatst bewerkt:
Als je de quickshifter rechtstreeks op de yec ecu aansluit heb je wel de juiste voltage nodig. 2.5v meestal heb je daar aparte is voor nodig.
 
Moet je wel YEC ecu hebben. En zo te lezen heeft alleen de YEC kabelboom.
Ja klopt, ik heb wel een YEC ecu incl YEC kabelboom.
Alleen heb ik de QS aangesloten, maar hij reageerde er totaal niet op.
Hmmz, ik denk dat ik de ECU instellingen dan even moet nakijken. :/
 
Ik heb de polen van mn stekker ook even omgedraaid om te kijken of het daar aan lag, maar toen deed hij het nog niet.
 
Iemand die me kan helpen aan een 15 tands voortandwiel voor de orginele kettingset voor een mooie prijs?
Wil eens gaan experimenteren met tandje minder voor tov orgineel. Leg het bocht uit constant af tegen andere fietsen.
 
origineel is 525? ik zal straks ff kijken of ik een 15/525 heb.

<gedaan.. nee heb ik niet alleen 520 tandwielen>
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de polen van mn stekker ook even omgedraaid om te kijken of het daar aan lag, maar toen deed hij het nog niet.

Het maakt niet uit hoe je de twee draden monteerd.

Welke QS of sensor heb je PRECIES?
Kan je n.m. Je versnellingsbak kosten al het niet goed staat.
 
Je hebt een van SP lees ik net.
Heb je een sensor? Of een quickshifter?
Van sp ken ik niets dus wellicht even informeren bij de persoon waar je hem gekocht hebt.
Roteg racing wellicht?
 
Ik heb twee wedstrijden geleden een 15 voor gestoken. Heb zelf een 520 ketting en hoefde alleen de ketting te spannen. Rij er nu drie dagen mee en gaat super.
 
Ik heb twee wedstrijden geleden een 15 voor gestoken. Heb zelf een 520 ketting en hoefde alleen de ketting te spannen. Rij er nu drie dagen mee en gaat super.

Thanks, hoop dat dat bij mij ook het geval is. Is het eigenlijk een lastig klusje waar je speciaal gereedschap voor nodig heb of lukt dat thuis in de schuur ook wel?

Ben benieuwd of het tijdwinst oplevert een tandje minder voor.
 
Thanks, hoop dat dat bij mij ook het geval is. Is het eigenlijk een lastig klusje waar je speciaal gereedschap voor nodig heb of lukt dat thuis in de schuur ook wel?

Ben benieuwd of het tijdwinst oplevert een tandje minder voor.
dat is niet zo hightech hoor :)
 
Je hebt een van SP lees ik net.
Heb je een sensor? Of een quickshifter?
Van sp ken ik niets dus wellicht even informeren bij de persoon waar je hem gekocht hebt.
Roteg racing wellicht?
:Y

Ik heb even gegoogled, Roteg racing it is.
Hij zat al op de motor toen ik hem over nam (reserve ONK motor TRG racing), maar was niet aangesloten.
 
Laatst bewerkt:
Het maakt niet uit hoe je de twee draden monteerd.

Welke QS of sensor heb je PRECIES?
Kan je n.m. Je versnellingsbak kosten al het niet goed staat.
Aha, ik merk verder weinig aan de motor zelf.
Hij rijdt erg fijn en schakelt super goed.
Alleen zou een QS wel erg comfortabel zijn in snelle bochten naar rechts.
 
Thanks, hoop dat dat bij mij ook het geval is. Is het eigenlijk een lastig klusje waar je speciaal gereedschap voor nodig heb of lukt dat thuis in de schuur ook wel?

Ben benieuwd of het tijdwinst oplevert een tandje minder voor.

Is mij ook in de schuur gelukt. Zo moeilijk is het niet.

Verschil merk ik een beetje. Hij is wat sterker met het uitkomen van een bocht. Topsnelheid rij ik hem toch niet. Tenminste assen en zandvoort niet.
 
Vandaag voor de eerste keer Assen gereden oude ruskenhoek 1:59:47
Leuk circuit wel takke eind rijden vanuit bijna Zeeland.
Zijn er nog die 11 sep gaan met racecracks en evt pitbox willen delen ?
 
Vandaag voor de eerste keer Assen gereden oude ruskenhoek 1:59:47
Leuk circuit wel takke eind rijden vanuit bijna Zeeland.
Zijn er nog die 11 sep gaan met racecracks en evt pitbox willen delen ?

Misschien wil ik 11 sept ook gaan.
Ik weet het nog niet zeker.

Maar als het zo is, wil ik wel "carpoolen" en een pitbox delen.
Ik woon in Halsteren (Bergen op Zoom).
 
Terug
Bovenaan Onderaan