MF 't Gooi Nummer 140 > Eindelijk warmte

Status
Niet open voor verdere reacties.
Present :P


De ellende is in 139 gebleven hoop ik?




Springkussen :X
 
ik sta egt helemaal onderaan he in de op!
full
 
En we zijn er weer...

En jawel... Wat heb ik gedaan... Jawel... Nu de trap op gevallen... Moest even rennen want ging naar een concert in de schouburg van t jeugd orkest. Buurvrouw stond voor de deur, dus even snel naar beneden en weer terug naar boven... Ga ik weer... Weer op mijn pols en nu doet mijn knie helemaal moeilijk... |( B|
Schiet toch niet op zo... Nou ja, hopelijk zo een beetje slapen, en dan morgen bij phoentje in de auto kruipen..

Beloofd spannend te worden *O* *O*
 
ik ga met de motor... hoe gaat de rest van het gooi?en verzamelen jullie ergens?

Richting TT?

7 uur vertrekken onder Stichtse brug (Carpoolplaats) langs de A6.

Voor mij nog niet zeker of ik met de motor ga of niet.. motregen mag, maar bij een flinke bui stap ik in de auto

p.s.: al kan ik dan wel de bij Bikergear nieuw aangekochte textielkleding uitproberen :)
 
Laatst bewerkt:
Phoenie en Noor moeten wel met de auto he... Noor krijgt nooit d'r pakkie meer aan hehehehe

Hey klungelsmurf... doe is voorzichtig op de trap...

Leuk Lankho... waar ga je rijden ?

Verders wens ik iedereen die naar de TT gaat een hele leuke en vooral ook droge misschien wel zonnige dag toe.
 
ik sta egt helemaal onderaan he in de op!
:Y

En we zijn er weer...

En jawel... Wat heb ik gedaan... Jawel... Nu de trap op gevallen... Moest even rennen want ging naar een concert in de schouburg van t jeugd orkest. Buurvrouw stond voor de deur, dus even snel naar beneden en weer terug naar boven... Ga ik weer... Weer op mijn pols en nu doet mijn knie helemaal moeilijk... |( B|
Schiet toch niet op zo... Nou ja, hopelijk zo een beetje slapen, en dan morgen bij phoentje in de auto kruipen..

Beloofd spannend te worden *O* *O*
:') wat heb jij met trappen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan