MF 't Gooi Nummer 140 > Eindelijk warmte

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat moet, anders krijgt hij zijn 12e plek op de grid niet zeiden ze gisteren op BBC
ja, maar de vraag was al of ie fit genoeg bevonden werd.
Als doc zegt dat je niet rijdt, dan rij je niet :N

Na de WU gaan ze pas beslissen of ie de race mag rijden.
 
MOTORSPORT - Jorge Lorenzo heeft groen gelicht gekregen van de artsen op het circuit om mee te doen aan de TT.

De Spaanse wereldkampioen in de MotoGP zal van start gaan in de warming up en daarna wordt bekeken of hij mee kan doen aan de race. Lorenzo viel donderdag tijdens de tweede vrije training en brak daarbij zijn sleutel. Hij werd diezelfde avond nog succesvol geopereerd en vloog vrijdag terug naar Assen om alsnog mee te kunnen doen aan de TT. Lorenzo is de huidige nummer twee in de WK-stand. Als hij zaterdag mee kan racen start hij vanaf plek twaalf.
 
Laatst bewerkt:
tumblr_l7km92r1Vn1qbsyeyo1_500_thumb.jpg
 
Mogguh :W

Ik heb net de MotoGP pole zitten kijken, die was nog spannender dan de meeste wedstrijden. :9 Ik hoop voor Lorenzo dat ie de Yammerhout overeind kan houden. Nog een klapper zal tricky zijn met z'n sleutelbeen.
 
WU nog een 8ste tijd, dus denk dat het is om schade te beperken en dat ie niet vol zal gaan.


edit:
Lorenzo: "Just finishing the race would be a small victory for me but I would like to take at least five points or more, to take less would not be much after suffering a lot."
 
Laatst bewerkt:
Hoop voor Lorenzo dat het goed gaat, houdt het kampioenschap nog spannend :)

@ Erwin: wel knap ja. Netzoals Pikes Peak in van die vrachtwagens. Wel ballen nodig :P
 
ja, maar de vraag was al of ie fit genoeg bevonden werd.
Als doc zegt dat je niet rijdt, dan rij je niet :N

Na de WU gaan ze pas beslissen of ie de race mag rijden.

Ja klopt :Y
Rossi zei het ooit zo mooi: If the doctor says it's better you don't race...then it's better you don't race 8-)
Maar ben benieuwd hoe hij het vol gaat houden, wel een held hoor :}
 
Ik vind 't wel spannend hoor, je wil er toch niet over nadenken hoe stijf die jongen staat van de pijnstillers. En je moet er niet aan denken dat ie nou weer plat gaat :X

En held: misschien wel. Maar anderzijds, hoe ver wil je gaan...
 
Ja klopt :Y
Rossi zei het ooit zo mooi: If the doctor says it's better you don't race...then it's better you don't race 8-)
Maar ben benieuwd hoe hij het vol gaat houden, wel een held hoor :}

:^ Klopt maar dat is ook de beroemde MotoGP dokter waar zij naar luisteren ;)

Ik vind 't wel spannend hoor, je wil er toch niet over nadenken hoe stijf die jongen staat van de pijnstillers. En je moet er niet aan denken dat ie nou weer plat gaat :X

En held: misschien wel. Maar anderzijds, hoe ver wil je gaan...

Moet er niet aan denken dat hij weer op die schouder valt... :X
 
Laatst bewerkt:
En dat je dan ondanks de pijn op het randje moet rijden..... het zou me vreselijk lijken.
Die lui hebben hele andere grenzen dan de gewone sterveling.
 
:^ Remmen lijkt mij niet fijn met gebroken sleutelbeen...

Kwam net beneden zit moeders de TT van Assen te kijken. Onverwacht :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan