MF 't Gooi Nummer 140 > Eindelijk warmte

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was weer een mooie dag aan de Sachsenring...
.. toch weer knap dat Rossi weer een podium pakt. 2de plaats dit keer.. keurig.
Lorenzo op 3.. herstellende maar hij is er nog niet. Maar de man van de wedstrijd.. Marqeuz.. geweldig wat een race en beloont met een eerste plaats.. klasse.

Jammer dat de van pole vertrokken Pedrosa het niet waar kon maken. Maar goed.. een 5e plaats achter Crutchlow is niet gek.
 
:W
Wordt er 8,9 of 10 juli een ritje gemaakt? Ik wil een motortje huren bij silverline.
Ok het is een 11 kw, dus als er samen gereden wordt moet iedereen heel langzaam doen, maar het lijkt me leuk om stukje samen te rijden.
 
hebben ze iets leuks te huur voor je?

Ik zit in Schotland dan trouwens.
 
Is vast leuk sturen op zo'n licht ding ;)







Weer genoeg MapSource gezien vanavond :P
 
Niet heel eenvoudig dus? :/


Ik stap pas over bij de volgende navi :P
 
Is het ook.


Maar het is ook een optie er niet over te hebben en gewoon MF niet te lezen zo lang je 't niet gezien hebt.


Toch dat polletje Zot! :P

Niet iedereen kijkt live, en ook de downloaders kijken natuurlijk niet tegelijkertijd. Dus simpelweg niet de uitslagen melden zou ik wel waarderen. Geef me op z'n minst het weekend om te kijken. Heb ik het niet over comments als "mooie race!" of zoiets. Maar "Pietje wordt derde en Klaas valt in de zevende bocht van de vijfde ronde." hoeven voor mij niet zo nodig.

Snap het hele probleem niet zo. En het ging hier ook tijden goed. Nu is het een keertje voorgekomen dat iemand een spoiler plaatst, wordt daar wat van gezegd....en nu gaan we met z'n allen spastisch doen?

Voor wie het er echt heel graag over wil hebben is er natuurlijk ook gewoon het topic in Motorsport Algemeen. Bovendien zijn posts met spoilers gewoon de meest domme posts die je maken kan. Echt, de zwaaipost van GN is interessanter dan een spoiler. Iedereen die de race al gezien heeft weet al wat je wil vertellen en iedereen die nog niet heeft kunnen kijken zit er niet op te wachten.

Dat gezegd hebbende...was een mooie race.
 
Laatst bewerkt:
Goed, nieuwe dag nieuwe kansen :P


*O* Moggeh!! *O*


Routebouwers lekker bezig!! *D

Motorgek: Nice! *D

Loperts: nogmaals ToiToiToi hè en vooral veel plezier!! *O* *O* *O*

Plekkie: niet?? Dan mag je nog een keer :') :P :j
 
Laatst bewerkt:
Goeie morgen :W

De uitslag van de wedstrijd Nederland - Duitsland was 6-0 voor Duitsland. Hierdoor plaatste Nederland zich voor de finale. 1 gele kaart voor de Duitsers.

Hier scoort Nederland 4-0

full


Toch nog een Honda gezien, Asimo, ASIMO - Wikipedia (genoemd naar Isaac Asimov, Isaac Asimov - Wikipedia) was er, de humanoïde van Honda.

Ik geloof dat deze uitslag niet zo gevoelig ligt als de uitslag van de TT (althans op dit forum).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goeie morgen :W

De uitslag van de wedstrijd Nederland - Duitsland was 6-0 voor Duitsland. Hierdoor plaatste Nederland zich voor de finale. 1 gele kaart voor de Duitsers.

Hier scoort Nederland 4-0

[afbeelding]

Toch nog een Honda gezien, Asimo, ASIMO - Wikipedia (genoemd naar Isaac Asimov, Isaac Asimov - Wikipedia) was er, de humanoïde van Honda.

Ik geloof dat deze uitslag niet zo gevoelig ligt als de uitslag van de TT (althans op dit forum).

:/ .. zat nog te wachten op de download... :+
 
Niet iedereen kijkt live, en ook de downloaders kijken natuurlijk niet tegelijkertijd. Dus simpelweg niet de uitslagen melden zou ik wel waarderen. Geef me op z'n minst het weekend om te kijken. Heb ik het niet over comments als "mooie race!" of zoiets. Maar "Pietje wordt derde en Klaas valt in de zevende bocht van de vijfde ronde." hoeven voor mij niet zo nodig.

Snap het hele probleem niet zo. En het ging hier ook tijden goed. Nu is het een keertje voorgekomen dat iemand een spoiler plaatst, wordt daar wat van gezegd....en nu gaan we met z'n allen spastisch doen?

Voor wie het er echt heel graag over wil hebben is er natuurlijk ook gewoon het topic in Motorsport Algemeen. Bovendien zijn posts met spoilers gewoon de meest domme posts die je maken kan. Echt, de zwaaipost van GN is interessanter dan een spoiler. Iedereen die de race al gezien heeft weet al wat je wil vertellen en iedereen die nog niet heeft kunnen kijken zit er niet op te wachten.

Dat gezegd hebbende...was een mooie race.

Hey dit is een motorforum en dit was The Dutch TT, waar mensen dus niet meer direct (spontaan) mogen reageren. Je gaat niet 3 dagen na een wedstrijd nog over de wedstrijd schrijven, dan is het oud nieuws, ben je alweer verder met je leven ;) Komen steeds meer regels in dit topic, gezellie...
 
Mogguh :W

:Z Wekkertje om 6:45 werd ik niet vrolijk van, maar inmiddels redelijk wakker :')

Ook maar even inhaken op 'de discussie' :P Ik kijk het zelf bijna altjid live, maar wil het voor anderen niet verpesten dus hou ik het bij algemene dingen als 'leuke race' of 'zeker de moeite waard'. Is volgens mij bijna altijd goed gegaan hier, alleen nu bij de Nederlandse TT werd er wat gemeld. Natuurlijk jammer voor de mensen die nog moesten kijken, maar het is volgens mij niet heel raar dat er bij de Nederlandse TT iets meer aandacht voor is in een topic en dat er dan onverhoopt iets gemeld kan worden.

Het is nu al een veel groter punt dan het zou moeten zijn ;)
 
Hier de livestream http://www.robocuptv.org/

Het is weer lekker druk net als gisteren overigens :N

De opkomst geeft al aan dat High tech niet leeft in Nederland, ondanks de vele miljoenen die in innovatie en ontwikkeling wordt gestoken, zelfs het bezoek van Maxima kan het tij niet keren.

Het is waanzinnig knap wat daar gebeurt, let wel, de robot's zijn autonoom, en worden dus niet bestuurd door mensen.

Wat ook opvalt is dat Iran sterk vertegenwoordigd is, en het erg goed doet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook maar even inhaken op 'de discussie' :P Ik kijk het zelf bijna altjid live, maar wil het voor anderen niet verpesten dus hou ik het bij algemene dingen als 'leuke race' of 'zeker de moeite waard'. Is volgens mij bijna altijd goed gegaan hier, alleen nu bij de Nederlandse TT werd er wat gemeld. Natuurlijk jammer voor de mensen die nog moesten kijken, maar het is volgens mij niet heel raar dat er bij de Nederlandse TT iets meer aandacht voor is in een topic en dat er dan onverhoopt iets gemeld kan worden.

Het is nu al een veel groter punt dan het zou moeten zijn ;)

don't feed the troll dan

was lekker trollen *O*
 
café au lait

full


maar zo te zien had ze iets anders gewild :?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tsja, door al dat geneuzel over de TT is er nog geen topie verschenen in deze aflevering (zelfs geen actiefoto van de TT), dat wordt toch niet de nieuwe trend voor deeltje 140 :?

M'n vrouw is ziek -O- , verkouden, buikpijn etc. Wat wil je met zo'n zomer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tsja, door al dat geneuzel over de TT is er nog geen topie verschenen in deze aflevering (zelfs geen actiefoto van de TT), dat wordt toch niet de nieuwe trend voor deeltje 140 :?

M'n vrouw is ziek -O- , verkouden, buikpijn etc. Wat wil je met zo'n zomer.


Beterschap voor de Mrs. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan