Bluetooth Headsets

Ik kan het mis hebben maar met de laatste versie van Interphone, de F5MC, is er volgens mij ook iets als Universal connection. Even opgezocht:

ANYCOM - Thanks to this innovative function, INTERPHONEF5MC can communicate with all intercom devices of different brands in full duplex mode (in order to use the Anycom feature, the pairing on the other unit must be done as a phone).

Heb de F5MC maar dit onderdeel nog niet kunnen testen. Ben er verder erg tevreden over en je hebt volgens mij al een duoset voor €350,-

Dat Interphone ook deze optie nu gebruikt wist ik niet, ook iets om naar te kijken
 
Nou mijn setje is binnen en getest..

Eerste bevindingen met een tomtom.. elke keer als hij het bluetooth kanaal open zet dan hapert hij en is de set slecht te verstaan...

Daarnaast ben ik toe aan een nieuwe helm. Hij was al wat krapjes maar ket setje geinstalleerd helemaal.
 
Nou mijn setje is binnen en getest..

Eerste bevindingen met een tomtom.. elke keer als hij het bluetooth kanaal open zet dan hapert hij en is de set slecht te verstaan...

Daarnaast ben ik toe aan een nieuwe helm. Hij was al wat krapjes maar ket setje geinstalleerd helemaal.
Jammer.

Welke had je nou besteld? :+
 
Daarom, overigens vind ik het nog steeds een heel fijn en goed setje, alleen die functie zit er dus niet in.
:Y Dit dus! Echt een super setje, zeker voor het geld.

Vorige week setje binnen gehad en afgelopen week(end) gelijk uitgebreid geprobeerd. Mijn meningen en bevindingen:

- Muziekje afspelen werkt perfect.
- Het pairen vond ik een drama, gebruiksaanwijzing is hier ook lekker vaag over met allerhande tabellen... Eenmaal gekoppeld werkt het stabiel, al heb ik geen idee hoe ik het uiteindelijk voor elkaar heb gekregen..
- Communicatie tussen headsets gaat erg goed, ik kan m'n maatje tot 80 a 90kmu goed verstaan, hij mij tot 120.
- De kleine knopjes bedienen met handschoenen aan is lastig, maar niet onmogelijk.
- Instructie via TomTom zijn minder geweldig.. Eerste helft van de instructie valt steeds weg en kwaliteit van de andere helft is slecht.
 
:Y Dit dus! Echt een super setje, zeker voor het geld.

Vorige week setje binnen gehad en afgelopen week(end) gelijk uitgebreid geprobeerd. Mijn meningen en bevindingen:

- Muziekje afspelen werkt perfect.
- Het pairen vond ik een drama, gebruiksaanwijzing is hier ook lekker vaag over met allerhande tabellen... Eenmaal gekoppeld werkt het stabiel, al heb ik geen idee hoe ik het uiteindelijk voor elkaar heb gekregen..
- Communicatie tussen headsets gaat erg goed, ik kan m'n maatje tot 80 a 90kmu goed verstaan, hij mij tot 120.
- De kleine knopjes bedienen met handschoenen aan is lastig, maar niet onmogelijk.
- Instructie via TomTom zijn minder geweldig.. Eerste helft van de instructie valt steeds weg en kwaliteit van de andere helft is slecht.
Dat is toch bar slecht? Mijn headset moet bij 120km/u nog goed verstaanbaar zijn ipv dat ik hard moet roepen of aandachtig luisteren
 
Idd vindt de reacties toch een beetje tegenvallen.
Voorheen had ik een setje van Interphone die met gemak tot 120 zijn werk deed en prima (direct) connectie met het andere setje. Verbinding constant perfect.
 
Connectie is stabiel hoor, het is puur dat als ik m'n oordoppen in heb en ik redelijk veel last heb van rijwind ik het volume wat (te) laag vond. Er is vast nog wat te winnen met het beter plaatsen van microfoon of speakers, vandaar dat ik aangaf dat mijn maatje het probleem niet heeft.

Ik ben er in ieder geval erg blij mee. Het setje doet voor mij wat ik ervan verwacht en voor een veel leukere prijs als veel Europese concurrenten... :Y
 
Laatst bewerkt:
Vandaag mail terug gehad en zij vertelde dat normaal is als er met een gps een kanaal wordt geopend dat het geluid niet goed doorkomt.
Tja, daarvoor heb ik hem nu net gekocht, benieuwd wat hun reactie verder is.
 
owjee...

Wat Flugelmeister omschrijft baart mij zorgen...


heeft de china v6 ook audio problemen icm. een tomtom rider 5 ? (in de vorm van halve audio aanwijzingen)

Gr Onno
 
Terug
Bovenaan Onderaan