Het Grote SV650S 99-02 Topic deel 16 The Summer edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Winterstalling, waar's dat goed voor? :+

Mezelf ook maar even aanmelden hier. Na +- 3j gereden te hebben op een GS500 en al 2x een SV650S (toch wel mijn 2de favoriete motor, na de TL1000S) mislopen te hebben, vandaag toch prijs *O*

mHL4YiZ.jpg


Zal later wel eens een foto posten die niet met een aardappel genomen is :+
 
Een topic voor sv650s rijders, wat handig.

Weet iemand misschien of ingewerkte knipperlichten die je op ebay (die bedoelt zijn voor 2013 sv´s) kunt kopen ook passen op een sv van ´01? Zoals
$_3.JPG
.

Omdat bij de oudere sv´s het ´knipperlichtgat´ rond is en bij nieuwere hoekig weet ik niet zeker of het wel zou kunnen.
 
Een topic voor sv650s rijders, wat handig.

Weet iemand misschien of ingewerkte knipperlichten die je op ebay (die bedoelt zijn voor 2013 sv´s) kunt kopen ook passen op een sv van ´01? Zoals [afbeelding].

Omdat bij de oudere sv´s het ´knipperlichtgat´ rond is en bij nieuwere hoekig weet ik niet zeker of het wel zou kunnen.

Als je zeker weet dat je je knipperlichten houd, kun je ook gaten gaan boren :X
Heb ik namelijk ook gedaan :)

https://www.facebook.com/raymond.sc....312191002208725.71714.100002534821689&type=3
 
Gaten boren in het tupperware vind ik niet echt een fijne gedachte (puur vanwege de verkoopwaarde). En ik wil ook wat kleinere knippers zoals op de foto.
Bedankt voor je tip :)
 
Gaten boren in het tupperware vind ik niet echt een fijne gedachte (puur vanwege de verkoopwaarde). En ik wil ook wat kleinere knippers zoals op de foto.
Bedankt voor je tip :)

Ik ook niet, maar als je op de goede plekken boord, dan zie je er helemaal niks van :P
En om nou weer de originele knippers bij het verkopen erop te zetten, daar zit het geld niet in :P

Er zijn ook plaatje te koop waarmee je de knipperlichten vast kan zetten, dan klem je de tupperware met de knipperlichten en de plaatjes.
Zijn te koop bij elke willekeurige motorzaak :)
 
Wie rijd er nog allemaal rond met BT021's, en wat zijn jullie ervaringen ermee icm regen?
Heb't gevoel dat ze constant glijden (toen m'n bandenspanning te laag stond maandag icm hevig regenweer + nog maar naar de achterrem kijken/terugschakelen heb'k het gemerkt, achterkant 3x uitgebroken op een minuut tijd :X )..

Wanneer ik van m'n werk thuiskom (klein uurtje rijden, 65km waarvan een 40tal snelweg) hebben de banden ook totaal niet warm?
In gedachte houdend dat mijn vorige brommer een GS500 was, maar daar werden de BT45/GT501's zelfs bij vriestemperaturen warm na snelweg..

Kan zijn dat het in m'n hoofd zit, maar dacht eens te polsen naar andere mensen hun ervaring met deze banden :)
 
Bij mij zaten BT021's er onder toen ik de SV kocht, maar die zijn waardeloos op nat wegdek inderdaad. Grip is zo goed als verdwenen dan..
Ben snel geswitcht naar Pilot Road 3's, een grotere verbetering :Y
 
Laatst bewerkt:
Probleem heb ik ook, dacht bij rotondes te glijden, dus bij het uitkomen (motor was al recht)
Even een klein stootje gas, en toen brak de motor ook uit.
zijn flutbanden voor de SV
 
had de BT 16 VOOR (uit 2005) en BT 21 achter(ook uit 2005) waren de betreffende banden toen ik de motor begin dit jaar kocht.... heb er 9000km erop gereden en sinds dat ik ben geswitcht naarmichelin pilot road 2 (voor+achter) merk je gewoon wat voor RUK banden het zijn.

Grip op droogweer heb je niet meteen. moet je even rijden en dan zijn het 'gaat wel' banden
het uitbreken van de achterband dacht ik zelf dat er gewoon erbij hoorde... bij de nieuwe gebeurt het niet meer zo vaak (doe het wel nogsteeds :P )

In regen heb je TOTAAL geen grip. slibberen, glijden, driften, een 70 bocht met 50 nemen. links beginnen rechts eindigen op een rijbaan. je kunt geen lijn behouden en geeft je TOTAAL geen vertrouwen

Achterband wordt na een tijdje plat :P


DUS... Hop veranderen die banden.. vooral in de huidge natte weersomstandigheden moet je gewoon lopen... ik beldoel rennen... ik bedoel wegsprinten van de bt 21's


mpr2 :}
 
had de BT 16 VOOR (uit 2005) en BT 21 achter(ook uit 2005) waren de betreffende banden toen ik de motor begin dit jaar kocht.... heb er 9000km erop gereden en sinds dat ik ben geswitcht naarmichelin pilot road 2 (voor+achter) merk je gewoon wat voor RUK banden het zijn.

Grip op droogweer heb je niet meteen. moet je even rijden en dan zijn het 'gaat wel' banden
het uitbreken van de achterband dacht ik zelf dat er gewoon erbij hoorde... bij de nieuwe gebeurt het niet meer zo vaak (doe het wel nogsteeds :P )

In regen heb je TOTAAL geen grip. slibberen, glijden, driften, een 70 bocht met 50 nemen. links beginnen rechts eindigen op een rijbaan. je kunt geen lijn behouden en geeft je TOTAAL geen vertrouwen

Achterband wordt na een tijdje plat :P


DUS... Hop veranderen die banden.. vooral in de huidge natte weersomstandigheden moet je gewoon lopen... ik beldoel rennen... ik bedoel wegsprinten van de bt 21's


mpr2 :}

Blij te horen dat'k niet de enige ben, begon al te denken dat ik beter stopte met motorrijden omdat'k iedere bocht te wijd uitkwam en als een dweil de bocht doorging.

Motor is nog de komende 2 maand mijn enige vervoersmiddel naar't werk (naast OV maar thanks but no thanks), dus rij in alle weersomstandigheden, behalve sneeuw, dat doe ik niet meer na enkele keren in aanraking te komen met het asfalt. :+
 
Hallo mede Suzuki twin rijders

Ik heb vorige jaar meegereden met de SV rit.
Helaas was mijn SV(-R)650 toen absoluut nog niet klaar en verscheen ik daarom op mijn CB500.

Ondertussen rijd mijn SV (bijna helemaal) en begint het door de zachte winter en het kijken van Closer to the edge, gister avond, wel erg te jeuken om al een groter rit te plannen.
Mijn vraag is, mede suzuki v-twinners een rit te maken en is er dus animo voor een Suzuki V-twin voorjaars rit??

laat maar weten
Suzuki V-Twin voorjaars rit 2014 'geen gejank'

:W Daan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan