Welke mooie brik heb jij gespot?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Elke zomer kom ik deze tegen. De eigenaar, die het ding nieuw heeft gekocht, zit op de achtergrond van een patatje te genieten.

full
 
CB200!!!

M'n eerste eigen motorfiets(je).










Memory-lane gevoelens wellen op.


Hier hetzelfde. Was ook mijn eerste motor. Heb daarna nooit meer een motor gehad waarop ik hetzelfde gevoel voor snelheid beleefde. Was wel een rooie, dus die zijn sowieso sneller natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou zelf toch niet zo snel mijn motor zo naast de gracht parkeren. Lopen te veel idioten rond 's nachts :X

Staat daar al jaren zo,..kennelijk valt het mee. Is ook een rustiger stukje van de binnenstad. De hooligans lopen daar niet zeg maar.
 
Helaas hebben de boomknuffelaars, evenals diverse andere minderheden, wel de luidste stem en lijkt het me beter voor onze hobby om maar niet te gaan provoceren. Het zou er anders wel toe kunnen leiden dat het verbod wordt uitgebreid tot het weren van alle tweetakten.
 
Helaas hebben de boomknuffelaars, evenals diverse andere minderheden, wel de luidste stem en lijkt het me beter voor onze hobby om maar niet te gaan provoceren. Het zou er anders wel toe kunnen leiden dat het verbod wordt uitgebreid tot het weren van alle tweetakten.

Aangezien steeds meer mensen in de (rand)stad wonen, ipv op het platteland, gaan de stemmen van deze mensen steeds zwaarder wegen tov de stemmen van de mensen buiten de (rand)stad, Amsterdam en Utrecht voorop.
 
Helaas hebben de boomknuffelaars, evenals diverse andere minderheden, wel de luidste stem en lijkt het me beter voor onze hobby om maar niet te gaan provoceren. Het zou er anders wel toe kunnen leiden dat het verbod wordt uitgebreid tot het weren van alle tweetakten.

Als boomknuffelaar heb ik inderdaad een hekel aan tweetakt machines. (en ja, ik weet dat er ook relatief schone tweetakt tech bestaat :P )
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan