Welke mooie brik heb jij gespot?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog wat leuks gezien, zij het in een museum.
mag dat ook in dit topic?

Een NSU!
full

full

full

full

full
 
Flinke babbel gehad met de Duitse importeur (die best wel wat bier op had)
Op de verkoop verdient hij wat maar de garantieclaims.. nou ja.. Liever een degelijke chinees zeg maar..

Tjah, die moderne motorrijders verwachten maar dat alles het zomaar doet en blijft doen.
Je moet 'm natuurlijk wel ff perberuh en as wat niet goed is dat ff nalijkuh en fiksuh.
Da ken weer prima met zo'n ding.
 
@Bosso,ik had er veel pech mee,tot een gebroken drijfstang aan toe.En het woord "garantie"kwam in hun woordenboek niet voor.
Maar ze zien er leuk uit.
Stel je voor,dit land waar deze machine gemaakt wordt,die bouwen ook atoomcentrales...
 
@Bosso,ik had er veel pech mee,tot een gebroken drijfstang aan toe.En het woord "garantie"kwam in hun woordenboek niet voor.
Maar ze zien er leuk uit.
Stel je voor,dit land waar deze machine gemaakt wordt,die bouwen ook atoomcentrales...

De curry's zijn dus beter dan de motoren. Alhoewel... je kan er lelijk van aan de sch*t raken.
En dat van die kerncentrale's is echt om je zorgen om te maken ja.
 
Helemaal met je eens @Bosso,leuk antwoord.
Nog dit : stop het geld wat een RE kost,liever in een echte oltimer bv. in een BSA B33 500cc 22bph
of iets dergelijks die zijn het echt waard.
 
Helemaal met je eens @Bosso,leuk antwoord.
Nog dit : stop het geld wat een RE kost,liever in een echte oltimer bv. in een BSA B33 500cc 22bph
of iets dergelijks die zijn het echt waard.

Dank voor het aanbod, maar ik heb al genoeg ouwe zooi. ;)

2 BMW's uit '79 waarvan 1 met zijspan. En een SIMCA 1301 uit '73. Oh ja, en een Kwalijksakie 250LTD van '83. 'T is wel genoeg (eigelijk teveel) zo. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan