Welke mooie brik heb jij gespot?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Detail van een Harley brik. O-)
full
 
De waarheid is meer gewoon ;)

Een kerkganger heeft hem de afgelopen winter gerestaureerd :)
 
De beste man heeft in ieder geval een luisterend oor gehad, hij is toch een soort van barmhartige samaritaam om zo`n ding weer tot leven te wekken
full
 
Het is alweer een tijdje geleden dat ik dit brik bij ons op het werk op de parkeerplaats zag staan. Ik heb echt het halve www af moeten zoeken voordat ik wist wat het was. Waarschijnlijk de enige die ik ooit zal zien.

20130925_162151.jpg


20130925_162241.jpg


Het bleek om een Amazonas te gaan. Een motor die in Brazilië is gebouwd en wordt voortgestuwd door een 1600 cc VW-kever motor. Heb later de eigenaar nog gesproken. Hij had de hele wereld afgezocht en deze uiteindelijk in Duitsland kunnen kopen.
 
Laatst bewerkt:
Het is alweer een tijdje geleden dat ik dit brik bij ons op het werk op de parkeerplaats zag staan. Ik heb echt het halve www af moeten zoeken voordat ik wist wat het was. Waarschijnlijk de enige die ik ooit zal zien.

[afbeelding]

[afbeelding]

Het bleek om een Amazonas te gaan. Een motor die in Brazilië is gebouwd en wordt voortgestuwd door een 1600 cc VW-kever motor. Heb later de eigenaar nog gesproken. Hij had de hele wereld afgezocht en deze uiteindelijk in Duitsland kunnen kopen.


Dat zie je toch zo dat dat een VW is.... alleen de deuren ontbreken.... :Y
 
Kwam ik in Maassluis tegen. Nog van de eerste eigenaar. Heeft hem in de jaren 70 opgeslagen.
Nu hij met de FUT is weer tevoorschijn gehaald. Bijna nieuw om te zien. :}
full
 
Het is alweer een tijdje geleden dat ik dit brik bij ons op het werk op de parkeerplaats zag staan. Ik heb echt het halve www af moeten zoeken voordat ik wist wat het was. Waarschijnlijk de enige die ik ooit zal zien.

[afbeelding]

[afbeelding]

Het bleek om een Amazonas te gaan. Een motor die in Brazilië is gebouwd en wordt voortgestuwd door een 1600 cc VW-kever motor. Heb later de eigenaar nog gesproken. Hij had de hele wereld afgezocht en deze uiteindelijk in Duitsland kunnen kopen.

Je kan er een paar kopen O-)
http://www.classic-motorrad.de/anzeigen/index.php?p=detail&id=16500

http://www.classic-motorrad.de/anzeigen/index.php?p=detail&id=16498

Lekker kontje :+
16500_2014071757.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan