MF 't Gooi Nummer 141 > Zomer is begonnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
prima dag om de hele winkel te verslepen uitgekozen hihi :(


Echt geen doen dit :/
 


Agos!!!! *D Jij weet wat Coonies willen... 8-)


Van de week trouwens nog een +- 6 weken oud kitten uit de berm gehaald en de eigenaar kunnen vinden. Beestje werd gewoon weer los in de tuin gelaten |( en gister belde de dochter me op...kattie was weer weg :') ...waar ik d'r van de week gevonden had want ze wist écht niet meer waar ze moest zoeken..... B| dit soort mensen werkt op mijn zenuwen :(



X: emmertje sop bracht geen verkoeling? ;) -O-
 
Laatst bewerkt:
Agos!!!! *D Jij weet wat Coonies willen... 8-)


Van de week trouwens nog een +- 6 weken oud kitten uit de berm gehaald en de eigenaar kunnen vinden. Beestje werd gewoon weer los in de tuin gelaten |( en gister belde de dochter me op...kattie was weer weg :') ...waar ik d'r van de week gevonden had want ze wist écht niet meer waar ze moest zoeken..... B| dit soort mensen werkt op mijn zenuwen :(

-
Mieuw? B|




Wat is dit nou? :/ BMW Pulls Out Of WSBK
 
full


Ritje gisteravond was leuk goed te doen.. beetje kontzeer aan het einde door t warme weer, maar dat mocht de pret niet drukken.. en idd, dat we drempels hebben in Nederland behoeven niet aan herinnerd te worden :P
Had wel m'n zonnevizier op, maar gek genoeg is dat Iridium blue vizier van de nieuwe XR1100 wat minder donker dan die op de XR1000 van Shoei.. aan de ene kant handig, aan de andere kant met felle zon weer niet.. choices 8-)
 
Studio aangeboden gekregen in Hilversum op de Larenseweg. Het heet daar de Melkfabriek. Is nog nieuwbouw ook *O*
 
Aangeboden nog niet aangenomen :) Ondertussen maar even rekenen of ik nog wat geld over heb aan het einde van de maand :P Het wordt nu nog gebouwd dus kan nog niet bezichtigen.
 
Laatst bewerkt:
Zou BMW misschien wat meer effort gaan steken in de MotoGP? Alleen IodaRacing rijdt geloof ik nog met BMW-blokken...
 
weer present :W

Net vernomen dat we de 28 thuis zijn :')
Kom wel even buurten bij de BBQ, inschrijven is waarschijnlijk al te laat (of niet ?)

Helaas ben je te laat, heb in een PBtje het even verder toegelicht.
de lijst die in het topic staat is de lijst waarvoor gereserveerd is.
 
Verder:
:W

Beentjes omhoog!
My feet are killing me... :X

Kreeg vandaag een berichtje dat ik een kaartje kon overkopen... dusseh...
Doe ik 8 september mee aan de Strongmanrun... 18km obstacle plezier *O* / :X
Wordt nog flink trainen, want deze vind ik echt nog Out of my Reach, maar wel eentje waar echt veel uitdaging in zit :Y
 
:W










Verder:
:W

Beentjes omhoog!
My feet are killing me... :X

Kreeg vandaag een berichtje dat ik een kaartje kon overkopen... dusseh...
Doe ik 8 september mee aan de Strongmanrun... 18km obstacle plezier *O* / :X
Wordt nog flink trainen, want deze vind ik echt nog Out of my Reach, maar wel eentje waar echt veel uitdaging in zit :Y
Als je na 17 km opgeeft vind ik het ook best knap ;)
 
Laatst bewerkt:
na 17km betekend het dat ik nog maar 1km hoef te kruipen, want finishen zal ik! Vraag me alleen niet hoe :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan