MF 't Gooi Nummer 141 > Zomer is begonnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verder:
:W

Beentjes omhoog!
My feet are killing me... :X

Kreeg vandaag een berichtje dat ik een kaartje kon overkopen... dusseh...
Doe ik 8 september mee aan de Strongmanrun... 18km obstacle plezier *O* / :X
Wordt nog flink trainen, want deze vind ik echt nog Out of my Reach, maar wel eentje waar echt veel uitdaging in zit :Y

21. Vorig jaar was peanuts. Dit jaar schijnt veel zwaarder te worden. Veel zwaarder qua obstakels en langer. Wel goed. :Y Train hard, heel hard. :)
 
Zelf je eten, drinken én je goede humeur meenemen dus! :) :) )

Verse Guacamole anyone ? (ik zal maar geen soep meenemen dit keer Fred), Flesje Italiaanse rode wijn wel, en humeur zit wel goed met nieuwe baan in vooruitzicht. btw, glutenvrij eten was toch wel lastig geworden denk ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
21. Vorig jaar was peanuts. Dit jaar schijnt veel zwaarder te worden. Veel zwaarder qua obstakels en langer. Wel goed. :Y Train hard, heel hard. :)

ik lees diverse berichten op hun website, 18km & iets meer dan 20km... 25 hindernissen & 31 hindernissen. Kortom lekker duidelijk :+

Dat het zwaar gaat worden, dat sowieso daar twijfel ik niet aan.
Hard trainen, dat moet zeker wel lukken :Y
 
ik lees diverse berichten op hun website, 18km & iets meer dan 20km... 25 hindernissen & 31 hindernissen. Kortom lekker duidelijk :+

Dat het zwaar gaat worden, dat sowieso daar twijfel ik niet aan.
Hard trainen, dat moet zeker wel lukken :Y

Ik dacht zelf 21 km en 31 hindernissen. Je kan het he. ;)
 
:W

Voorvork heeft verse olie. Ben gegaan voor dikkere olie en een kleinere luchtkamer. Ben benieuwd.
Zat te weinig demping in, zowel compressie als rebound. De dikkere olie en de kleinere luchtkamer zouden daarbij moeten helpen. Maar het is een beetje een gok naar het resultaat tot ik in Dld sta. :+

Nu maar eens een pilsje er bij en eens kijken of ik nog iets voor een sollicitatiebrief op papier krijg. Dat heb ik al weer veels te lang vooruitgeschoven... |(
 
Even zwaaien vanuit Katwijk! :W Te laat om het oude deeltje te uit te zwaaien, het is hier erg goed toeven :)

Ik zag iets over MPR3? Ik reed met mijn MPR2 altijd om en nabij de 30.000 km.
En ik blijf niet met 80 km/u achter een vrachtwagen hangen ;)
De MPR3 heb ik op de Bandit alleen vóór gehad, was echt een goede plakband, maar helaas nooit op kunnen rijden :/
Jammer dat de MPR3 voor de Alp niet beschikbaar is, hoewel ik zéér tevreden ben over de Anakee 3..
 
MPR3 maar 5.000km?? Dat moet haast een 'grapje' zijn...

Met de MPR2 heb ik meerdere malen rond de 20.000 gereden (achterband) en dat was incl circuitdagje :Y

Zou verwachten dat de MPR3 daar niet veel op zou toegeven.
 
:W allemaal in weer een nieuwe aflevering van Dikkie Dik ... MF 't Gooi.

Jammer dat ik het ritje gisteren moest missen; foto's en reacties laten merken dat het geslaagd was.

@Jantah - we zetten de peper en zout vast klaar ... })
 
Laatst bewerkt:
MPR3 maar 5.000km?? Dat moet haast een 'grapje' zijn...

Met de MPR2 heb ik meerdere malen rond de 20.000 gereden (achterband) en dat was incl circuitdagje :Y

Zou verwachten dat de MPR3 daar niet veel op zou toegeven.

Ik heb nu 2 mensen waarbij hij heel snel op is...laat het 6000km zijn :P
En verschillende motoren...400cc, 600cc en een 1200 :P

Dus goed kauwen straks Jan :+
 
Heb ondanks de "maar" 45 paardjes de road 3 in nog geen 8000 afgeraffeld...

En dat is in inclusief een slordige 2500 relaxed rond touren in Schotland...
 
*O*

prima dag om de hele winkel te verslepen uitgekozen hihi :(


Echt geen doen dit :/
:X

mijn tuin mag verdorren :P
_O-

Agos!!!! *D Jij weet wat Coonies willen... 8-)


Van de week trouwens nog een +- 6 weken oud kitten uit de berm gehaald en de eigenaar kunnen vinden. Beestje werd gewoon weer los in de tuin gelaten |( en gister belde de dochter me op...kattie was weer weg :') ...waar ik d'r van de week gevonden had want ze wist écht niet meer waar ze moest zoeken..... B| dit soort mensen werkt op mijn zenuwen :(



X: emmertje sop bracht geen verkoeling? ;) -O-
:X neem dan geen kat als je zo met het beest om gaat

_O- en Teun voor scooter aanzien :')

@PR3 zie het al blijf mooi bij PR2's
 
Vanavond bezig geweest met de pasnamen van het augustus tripje eens op een rijtje te zetten. Ik had er 23 maar had eentje over het hoofd gezien. Het worden er dus 24.
Wat we er van rijden moeten we maar zien.... Ik zit op dagafstanden die iets onder de 400 km liggen, maar het kan zijn dat we wat moeten schipperen.

Maakt niet uit, we zijn flexibel.
Van de 24 passen die ik nu op het lijstje heb staan, zijn er 21 nieuw voor mij.
Kortom.... ik heb flink mijn best gedaan! *D *O*
De Grossglockner is de openingspas en die heb ik vaker gereden, de retourpas ook, de Timmelsjoch (maar ook niet naar). En... gewoon omdat die leuk is, de Manghen, die blijft wel leuk om te rijden. :Y
 
Laatst bewerkt:
Het asfalt in Schotland is misschien juist wel de slopert..... zo grof en ongelijk had ik het nog niet gezien. :]
 
Zo, veel te hard gewerkt, morgen weer een dagje rustiger :')

Vanavond wel lekker in Hilversum terrasje gepakt, prima temperatuur nu *O*
 
Zo, weekend *O*

Ik blijk nogal een lastig hoofd te hebben.... Voor wat betreft pasvorm helm bedoel ik dan hè (duhh) :+ Iemand nog een tip voor een zaak waar ze een groot assortiment hebben? De wat bekendere merken passen me niet echt -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan