MF 't Gooi Nummer 141 > Zomer is begonnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, weekend *O*

Ik blijk nogal een lastig hoofd te hebben.... Voor wat betreft pasvorm helm bedoel ik dan hè (duhh) :+ Iemand nog een tip voor een zaak waar ze een groot assortiment hebben? De wat bekendere merken passen me niet echt -O-

Termaat, Nijmegen... die heeft aardig wat liggen.
Is ook nog te doen qua afstand met een geinig ritje.
Kijk even op de site naar de merken.
Goede prijzen trouwens ook... *D
 
Laatst bewerkt:
Zo, weekend *O*

Ik blijk nogal een lastig hoofd te hebben.... Voor wat betreft pasvorm helm bedoel ik dan hè (duhh) :+ Iemand nog een tip voor een zaak waar ze een groot assortiment hebben? De wat bekendere merken passen me niet echt -O-
:') kalsbeek schijnt er ook veel te hebben
 
Ik ga het eens even bekijken, thanks :Y
Mocht het niet lukken dan neem ik de Roof mee en ga ik van de winter in alle rust zoeken. Wil namelijk ook nog wat km's ermee rijden voor we weggaan.. (nog 14 nachtjes *D )
 
@MPR3; dus toch?!? Dat zou je niet zeggen. Dan toch maar bij de MPR2 blijven lijkt me
. Zitten nu al ruim 5k onder de pegaso en 'zo goed als nieuw'
 
Het asfalt in Schotland is misschien juist wel de slopert..... zo grof en ongelijk had ik het nog niet gezien. :]
:X Dat wordt flink stuiteren op de R -O- :') :P

Ik kom 'n brengen bij je. En die 5 haal ik nog niet eens :')
:X _O-

Zo, weekend *O*

Ik blijk nogal een lastig hoofd te hebben.... Voor wat betreft pasvorm helm bedoel ik dan hè (duhh) :+ Iemand nog een tip voor een zaak waar ze een groot assortiment hebben? De wat bekendere merken passen me niet echt -O-
Waar ben je al geweest dan?

Als je naar Goedhart (Bodegraven) gaat kan je op de terugweg eventueel ook nog langs Molenaar (IJsselstein). Hebben beide aardig wat liggen :Y
 
Goedhart heeft 'n mooi assortiment, ook overjarige modellen en B-merken.. Molenaar heeft bijna alleen maar Arai :P
 
Laatst bewerkt:
Ruwer dan de Vogezen?
(Dat vind ik altijd een bandensloper.... we zijn daar ook al eens door overrompeld).


Zeker, X en ik hebben af en toe met verbazing staan kijken, niet alleen naar zijn rapido slijtende achterband maar ook naar de structuur van het asfalt. Open en soms meerdere mm hoogte verschil. denk dat daardoor de band wat onregelmatig en extreem met drukpunten te maken krijgt waardoor er meer achterblijft dan je zou willen.

Grip geeft het duidelijk wel :]
 
Zeker, X en ik hebben af en toe met verbazing staan kijken, niet alleen naar zijn rapido slijtende achterband maar ook naar de structuur van het asfalt. Open en soms meerdere mm hoogte verschil. denk dat daardoor de band wat onregelmatig en extreem met drukpunten te maken krijgt waardoor er meer achterblijft dan je zou willen.

Grip geeft het duidelijk wel :]
En dat is toch het belangrijkst ;)

Jullie hadden ook wel erg hoge temperaturen daar natuurlijk.
 
Jullie gaan nog wel aan X en mij een motor met langere veerweg denken als je daar rijdt :+
 
Zo, weekend *O*

Ik blijk nogal een lastig hoofd te hebben.... Voor wat betreft pasvorm helm bedoel ik dan hè (duhh) :+ Iemand nog een tip voor een zaak waar ze een groot assortiment hebben? De wat bekendere merken passen me niet echt -O-

Ten Kate heeft volgens mij ook aardig wat liggen :)
 

Gevonden....

full


... en met een bakje droge worst erbij 'n beetje bijlezen.
 
nog een +1 voor Kalsbeek wbt helmen, erg netjes geholpen daar laatste keer en ruim assortiment.

PR3, heb ik als voorband, achter PR2, dikke 10k opzitten, voor nog zgan en erg fijn in de regen, achter begint nu wel wat af te vlakken door het vele woon-werk. Wilde als nieuwe achter ook voor de PR3 gaan maar als ik dit zo hoor....

hier aan 'n Palm'ke :9
 
Dank voor de tips *D

Net toch nog maar even gelopen. Ging best goed 8-) nu zeiknat; douchen en naar bed :W
8-) Goed bezig hoor!
Ik heb zondagavond voor het laatst gelopen, was al verschrikkelijk warm. Nu in verband met mijn avonddiensten loop ik niet... Tegen de tijd dat ik wakker ben 's ochtends is het al zo verschrikkelijk heet/benauwd -O-
 
Daarom loop ik zo laat (22.45 uur van huis gegaan), op andere tijden -ook 's ochtends- vind ik het ook te warm :Y maar met avonddiensten is dat natuurlijk lastig -O-
 
Laatst bewerkt:
goed bezig Maike :Y
Ik heb zo'n spierpijn in m'n benen dat ik al bijna niet normaal kan lopen, laat staan hardlopen :')
Mijn voorkeur gaat ook naar de avond schemer met lopen, zeker met deze temperaturen :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan