MF 't Gooi Nummer 141 > Zomer is begonnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tjonge, wat vliegt zo'n vakantie om zeg. Drie keer knipperen en voorbij. Wel goed om te horen dat jullie het naar de zin hebben. Altijd belangrijk. *D


Gisteren mijn voet gestoten... het linker kleine teentje... die ging links van de deur, de rest rechts. :X Om half twee terugbellen of ik even door moet naar het ziekenhuis voor een foto. Wat mij betreft tapen ze gewoon de handel een beetje aan elkaar, klaar.
 
Laatst bewerkt:
Straks moet je in het gips voor 6 weken :o :') :+
Hopelijk valt het mee :Y

Toine
full
Snap zijn keuze wel :Y

SysAdminDay :')

TB: wel van boven naar beneden, he?! :P
 
Tjonge, wat vliegt zo'n vakantie om zeg. Drie keer knipperen en voorbij. Wel goed om te horen dat jullie het naar de zin hebben. Altijd belangrijk. *D


Gisteren mijn voet gestoten... het linker kleine teentje... die ging links van de deur, de rest rechts. :X Om half twee terugbellen of ik even door moet naar het ziekenhuis voor een foto. Wat mij betreft tapen ze gewoon de handel een beetje aan elkaar, klaar.


:X


kleine teentje gaan ze als het goed is (of fout in dit geval ;) ) niet gipsen :N

Sterkte! :j
 
:X


kleine teentje gaan ze als het goed is (of fout in dit geval ;) ) niet gipsen :N

Sterkte! :j


Dat had ik ook begrepen... en da's ook prima. Want dat past me helemaal niet. :+
Maar ik zou graag wel weten wat er mis is. De voet is deels blauw en dik en voelt wat "vreemd". :X Als het gewricht maar in orde is... teen zelf boeit me eigenlijk niet zoveel.


Stom ongelukje, gewoon te snel geweest... en vol gas tegen de deur aan. B|
Dat krijg je in de avond he.... vermoeid zijn en nog van alles te doen.

Heb ik al eens verteld dat ik op die manier ook eens met een pan kaasfondue van de trap gevallen ben? :X
Dat was pas feest. :+
 
Zo, net terug van de poli .. niet ernstig maar wel onprettig waardoor ik nog steeds niet lekker loop - laat staan op de motor spring (ga de emphatische, mannelijke lezer de details besparen). Ter compensatie heb ik weer wat snoepjes meegekregen ..
 
Auch AG.. Balen. Maar als t gebroken is, dan wordt t gewoon tapen heb ik begrepen. Dus dat is nog wel te behappen dan. Maar hopelijk is t alleen gekneusd.. Sterkte


Oei, mies...ook auw..
Moest meteen aan half sa.. denken van sons of anarchy..
250px-Half-SackEpps.jpg


Inmiddels heb ik een flinke paal in een diep en nat gat gepropt... Uiteindelijk zo diep dat we grondwater bereikten op 1,5 meter. Langzaam spoelt dan de grond onder je weg, dus hij zit nu iets hoger als de bedoeling was, maar kon even niet anders. Ding moest er snel in. Even bijwateren zodat het zand lekker in klinkt.
Wel weer balen dat de hangmat zelf nog steeds niet gearriveerd is.. Ben best pissig.. Ze geven mij nu wel korting ivm t wachten. Maar ja, dit weekend wordt er wellicht niet gehangen...

Klein buitje hier net, was wel even lekker. Maar tot nu toe blijft almere alle donderklappen bespaart..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan