MF 't Gooi Nummer 141 > Zomer is begonnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zomer :)

1013162_608534692502153_962286903_n.jpg


















http://www.dumpert.nl/mediabase/6555024/a95a1514/plonskraagjes_pesten_waterpopo_in_scheveningen.html


:r wat een klereleiers zijn het toch :r



En wat een slap politie-duo in de boot :N helaas... om te janken :/
 
Laatst bewerkt:
En terug.... inderdaad, gebroken.
Gelukkig is het gewricht wel heel (en daar was ik een beetje bang voor dat dat kapot was). Tape erom.... en vanaf morgen (overmorgen) stevige schoenen aan. Dat is het advies.

Motorlaarzen voldoen ook 8-)
 
*O*
Ze kunnen t gelukkig dus netjes tapen zodat je gewoon kan rijden
*O*

Wel balen dat t gebroken is.. Gxerik heeft zn grote teen gebroken, die zit dus wel in t gips..
 
AG beterschap zeg maar goed dat je toch even bent gegaan !!

Fox zijn paal in het zand haha. Hoe is dat gekomen dan met Erik?

GN met nare luchtjes ;)

X leuk plaatje
 
http://www.dumpert.nl/mediabase/6555024/a95a1514/plonskraagjes_pesten_waterpopo_in_scheveningen.html
:r wat een klereleiers zijn het toch :r
En wat een slap politie-duo in de boot :N helaas... om te janken :/

"Fysiek en verbaal geweld tegen de politie wordt streng aangepakt. Verdachten worden gelijk aangehouden. De politie registreert alle incidenten met agressie en geweld. Er wordt altijd direct aangifte gedaan. Het Openbaar Ministerie brengt de dader zo snel mogelijk voor de rechter en eist driemaal hogere straffen dan normaal."
Agenten doen aangifte tegen scheldende mannen

Kuch, proest ..
 
Laatst bewerkt:
Weekend :W

AG: balen van het teentje -O-

Fox: met hoeveel personen wil je in de hangmat :P aardig paaltje *D

Tox en FenS: Jeetje, gaat rap de vakantie :/

Ritje dinsdag :]

Marokkaantjes van dat soort mogen van mij in een soort van uitsterf constructie geknutseld worden..... :r genoeg van gezien
 
Ik snap niet dat ze die gast het water niet uit trappen en de rest vanaf de kant laten grijpen.
Als je je zo voor lul laat zetten :?
 
pfff, lijkt toch wél droog te blijven..... euh, eerst maar eten :W
 
Kan tot 200 kilo in de hangmat... Dus ik en 2 dames denk ik :+

Hier net even geregend, maar inmiddels na 1 minuut weer volop zon.. Dus toch de tuin sproeien straks
 
Ik snap niet dat ze die gast het water niet uit trappen en de rest vanaf de kant laten grijpen.
Als je je zo voor lul laat zetten :?


Is (imho) wel te realiseren maar snap de pratende aanpak anderzijds ook wel in dit geval. Die 1 celligen beginnen met bakstenen te gooien.... B|
 
Kan tot 200 kilo in de hangmat... Dus ik en 2 dames denk ik :+

Hier net even geregend, maar inmiddels na 1 minuut weer volop zon.. Dus toch de tuin sproeien straks


Goed bekeken :Y

Hier blijkbaar een korte hoosbui vanmiddag, nu niets meer van terug te vinden in de tuin...
 
Regen net gemist maar wat ruikt het dan heerlijk in de bossen he...
Ja heerlijk, als je dat schrijft zit ik meteen in Zweden :Y


Helaas elk jaar weer hetzelfde, je vraagt je af waarom sommige ouders ouders zijn geworden :X
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan