MF 't Gooi Nummer 141 > Zomer is begonnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, dat geloof ik graag, het zal nog wel een beetje meer back to basic zijn dan in Ceska republika. Maar goed, behalve Praag vond ik Tsjechië niet echt de moeite waard, met name de mensen zijn er zo sacherijnig dat het gewoon moeite kost om er zelf niet sacherijnig van te worden :( .
Dat is Roemenië absoluut niet zo. De mensen van het platteland zijn stuk voor stuk prachtige mensen, enorm behulpzaam, zwaaien als je met je (enduro)motor langs dendert. Maakt niet uit hoeveel stof je opwerpt, hoe gekker, hoe mooier. :P
 
@X en 2,5: meneer loopt wel te stressen dat ik snel met nieuwe voorstellen moet komen maar is na 5 keer nog steeds niet tevreden.... heb hem duidelijk gemaakt dat ik momenteel alleen 's avonds en in het weekend tijd nog voor hem heb!

Ik rond deze opdracht netjes voor hem af maar daarna ben ik ook klaar met hem, opdrachtgever minder of niet.

Ik ben er klaar mee! :Y
 
@X en 2,5: meneer loopt wel te stressen dat ik snel met nieuwe voorstellen moet komen maar is na 5 keer nog steeds niet tevreden.... heb hem duidelijk gemaakt dat ik momenteel alleen 's avonds en in het weekend tijd nog voor hem heb!

Ik rond deze opdracht netjes voor hem af maar daarna ben ik ook klaar met hem, opdrachtgever minder of niet.

Ik ben er klaar mee! :Y
Dan moet je meteen dat mailtje eruit knallen wat Toos suggereert! :P _O-

We horen graag het vervolg! O-)
 
Díe had ik nou juist graag in het filmpje terug willen horen :P
Dit zijn de stukjes dat ik alleen reed inderdaad :Y


De uitspraken gingen als eh.. "toch wel handig zo'n GS" tot "als ik het geld had had ik 't wel geweten!" Maar die filmpjes blijven voorlopig lekker veilig op m'n PC O-)

:')
 
Dit zijn de stukjes dat ik alleen reed inderdaad :Y


De uitspraken gingen als eh.. "toch wel handig zo'n GS" tot "als ik het geld had had ik 't wel geweten!" Maar die filmpjes blijven voorlopig lekker veilig op m'n PC O-)

:')

Lekker geloofwaardig. Als je niet wil zeggen wat je gezegd hebt kan je dat ook gewoon zeggen hoor. B|




;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan