KTM 990 SuperDuke deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
dacht ik ook ,maar daar zit een plankje op .
op bovenstaande foto zie ik iets anders, ben nieuwschierig wat er dan nog op kan....? behalve het powerparts zadel
 
Laatst bewerkt:
wat heb je er voor,n zadel opzitten ? foto van hele bike graag :)


Zadel is van Corbin, zit lekker moet ik zeggen.
full
 
Mooie fiets :9~ :}
Ik heb het powerparts zadel. Is ook een plank, maar ik krijg geen zadelpijn. Ook niet bij lange ritten verrassend genoeg.
 
powerparts zadel ook gehad voelde geen verschil met orgineel .
zadel van rrr1 ziet er wel zacht uit ....hoe klinkt ie met die dempers en open filter ?
 
powerparts zadel ook gehad voelde geen verschil met orgineel .
zadel van rrr1 ziet er wel zacht uit ....hoe klinkt ie met die dempers en open filter ?

Zadle is vrij comfortabel en ook wat hoger.
Ik rij zonder db killers en klinkt minder zwaar dan bv leovinci.
Buurman dacht vorige week dat er een helikopter aan kwam en toen reed ik 2 straten verder.
 
Ik ben ook wel benieuwd hoe andere dempers klinken. Helaas zijn de filmpjes op youtube niet echt realistisch qua real-life sound.
Misschien een idee om een herrie meeting te doen O-) Aansluitend een tunnel ritje :9~ :]
 
powerpart zade ligt hier ook nog maar dat kutding is op geen enkele manier pas te krijgen
 
Stukje gedaan bijna 10 k erop denk haal ff vet en smeer weg zit mijn tandwiel los voor ... :?loctite 100nm en weer gefix
 
Laatst bewerkt:
Dat is spijtig, wat past er niet? De voorkant of de achterkant?
Ik vind het standaard sd zadel eigenlijk precies goed. Op mijn vorige motor zat een zacht zadel, dan was 3 uurtjes rijden al pijnlijk, op de sd nog nooit last gehad.
 
Laatst bewerkt:
Dat is spijtig, wat past er niet? De voorkant of de achterkant?
Ik vind het standaard sd zadel eigenlijk precies goed. Op mijn vorige motor zat een zacht zadel, dan was 3 uurtjes rijden al pijnlijk, op de sd nog nooit last gehad.
De voorkant sluit niet aan omdat je hem niet ver genoeg naar voren kunt schuiven, ik snap niet waar hij achter blijft hangen.Dan krijg je het slot ok met geen mogelijkheid dicht gedraaid grrrr. Echt irritant !

De hele dag achter een HD sportster rijden i.v.m. personeelsritje is ook niet aan te raden...

jutvts.jpg






( de zij en onderkant zijn nog erger)
 
Is toch gewoon modder ofzo wat van zijn achterband af komt, niet? Dat wordt weer poetsen.
En nog uit moeten wijken voor bouten, moeren of andere verloren onderdelen? ;)
 
Je mag al van geluk spreken dat er geen onderdelen vanaf zijn gevallen :+
 
was klei, wat de boeren hier niet hebben op geruimd (slik). Die troep is nog glad ook..
De beugel die ik voor de gopro had gemaakt werkt wel, alleen het weer werkte weer eens niet mee. de hele dag in de regen gereden bah.
Gelukkig viel er niks van de Sportster hahaha
 
Die carbon tank staat al enkele maanden op 2ehands.be, begon voor 850. Ben benieuwd of hij voor deze prijs wel weggaat.

@pepe: ik begrijp dat in een groepje rijden leuker is dan alleen, maar heb je je niet kapot verveeld de helft van de tijd?

Kom tijdens het rijden wel vaker van die groepjes tegen, 3 of 4 supersports, en een Harley oid. En dan rijd de Harley voorop, die supersports erachter, daar is de lol toch binnen 3 tellen vanaf?

Ik ben absoluut geen coureur, maar ik houd wel van een beetje doorrijden, waarom zou je dan achter een Harley aan gaan rijden die praktisch rechtop door de bocht moet omdat ie anders al z'n chroom aan puin rijdt?
 
die van mij ziet er net zo uit pepe
na 100 km toch maar afgehaakt zeiknat en glibberen maar ondanks de bakken regenwater was het toch een leuk stukje op de supercorsa,s ..... :X
morgen maar eens poetse ......
 
Ik moet nog poetsen van mijn Ardennen/Ring/Spa trip. Net als vorig jaar mijn olie iets te veel bijgevuld voor ik wegging dus op circuit gooide hij er iets uit over de linkerkant van het blok. Iets met een ezel en een steen... :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan