KTM 990 SuperDuke deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan kloppen, ik bedoelde dus ook echt bier, Alfa of Brand ofzo

Tja ik hoef maar 1x een mapping erop te hebben en bij de dealer kan dat voor +-20euro maar de dealer zit momenteel zo vol dat ze zelfs geen 5minuten(zolang duurde het volgens hun) tijd hadden om de mapping erop te zetten. Kan pas over 2 weken en wou graag nu ik nog vakantie heb het geregeld hebben.
 
probeer eens een 15 min reset vaak is het dan al verholpen.......

dus starten 15 min laten draaien (vinden de buren leuk) nergens aankomen !! dan contact af .
daarna een flink stuk rijden 100 a 200 km zodat alles zich weer aanpast je zult zien dat de motor anders reageert op toerentallen , dit wordt steeds beter hoe meer je rijdt
mocht dit niet helpen . kun je nog altijd met je map aan de haal

succes

Hier wordt betwijfeld of die 15 minuten test sowieso wel iets doet.
Ben benieuwd wat waar is.....

superduke forum • View topic - 15 Minute Reset question
 
Het resultaat met (nog losse) sticker:

qce8.jpg


tnwz.jpg
 
Ziet er stukken beter uit dan de standaardlengte!

@sjorrit, ik heb wel een kabel en wil best helpen, maar ik woon in zeeland.... :/
 
Hier wordt betwijfeld of die 15 minuten test sowieso wel iets doet.
Ben benieuwd wat waar is.....

superduke forum • View topic - 15 Minute Reset question

Zeker weten dat het werkt, was ooit met m'n SMT op vakantie in de Alpen, ding startte iedere dag heel slecht, minstens 10 keer starten, contact aan/uit niks hielp, bleef een gekloot. Vervolgens op een parkeerplaats gestopt en die reset gedaan, daarna startte de SMT iedere keer warm of koud met 1 druk op de knop. Lijkt me geen toeval
 
Zeker weten dat het werkt, was ooit met m'n SMT op vakantie in de Alpen, ding startte iedere dag heel slecht, minstens 10 keer starten, contact aan/uit niks hielp, bleef een gekloot. Vervolgens op een parkeerplaats gestopt en die reset gedaan, daarna startte de SMT iedere keer warm of koud met 1 druk op de knop. Lijkt me geen toeval

Oké goed om te weten dat er (goede) praktijkervaring is!
 
Gefeliciteerd *O*
Merk je veel verschil met de 'gewone' superduke?

Ik heb die stap ook een keer gemaakt, van een SD uit 2005 overgestapt op een SDR uit 2008.
Hij heeft wel iets meer vermogen (10%) maar echt een schokkend verschil was het niet op het circuit.
Het grootste verschil was dat de SD heel bleef en de SDR veel mankementen kreeg :/
 
Mijn laatste sessie gisteren op Spa:


Genoeg aandachtspuntjes maar overall erg tevreden *D

Zo te zien heb je je daar kostelijk vermaakt! :Y
Geweldige baan alleen kwam mijn ZX-10R daar beter tot zijn recht, vanwege de zeer snelle stukken.
De SuperDuke vond ik vooral op Zolder erg gaaf.
Maar als je er maar lol in hebt :Y
 
Hebben jullie weleens koelingsproblemen gehad met de 990 super duke??
Met metingen blijft de motor keurig op temperatuur maar de meter stijgt naar alle hoogtes, lampje gaat ook knipperen.

Sensor aan de linkerkant van het blok is al vervangen.
 
Hebben jullie weleens koelingsproblemen gehad met de 990 super duke??
Met metingen blijft de motor keurig op temperatuur maar de meter stijgt naar alle hoogtes, lampje gaat ook knipperen.

Sensor aan de linkerkant van het blok is al vervangen.
Bij 40+ graden geen problemen gehad, fan slaat netjes aan.

Klinkt als lucht in het systeem wat je beschrijft. Om te ontluchten moet het voorwiel een stuk hoger staan dan het achterwiel (centimeter of 40) en dan de motor stationair laten draaien. Als het goed is komen dan vanzelf de bubbels richting het reservoir.
 
Zo te zien heb je je daar kostelijk vermaakt! :Y
Geweldige baan alleen kwam mijn ZX-10R daar beter tot zijn recht, vanwege de zeer snelle stukken.
De SuperDuke vond ik vooral op Zolder erg gaaf.
Maar als je er maar lol in hebt :Y
Ja het was heerlijk rijden daar, tonnen grip en een aantal erg mooie rechts links combinaties :9~
Het is wel frustrerend om minder snelle rijders je voorbij te zien schieten op rechte stukken puur op topsnelheid.

Ik kan niet wachten op de foto's, had het idee dat ik mijn lichaam niet lager zou kunnen positioneren.
 
Ja het was heerlijk rijden daar, tonnen grip en een aantal erg mooie rechts links combinaties :9~
Het is wel frustrerend om minder snelle rijders je voorbij te zien schieten op rechte stukken puur op topsnelheid.

Ik kan niet wachten op de foto's, had het idee dat ik mijn lichaam niet lager zou kunnen positioneren.

Dan kwam ik jou tegen op de parkeerplaats bij "De lucht" op je terugweg. :W
 
Dan kwam ik jou tegen op de parkeerplaats bij "De lucht" op je terugweg. :W
Ja klopt! :W
Ik had mijn oordoppen en alles al klaar om te rijden en mijn vriendin had net weer wat energie (viel een paar keer bijna in slaap achterop _O- ) anders was ik wel wat spraakzamer :X

Je kwam me trouwens al bekend voor, kan het dat ik je een keer op een meeting of bij een circuitdag (Lelystad?) gezien heb?
 
Ja het was heerlijk rijden daar, tonnen grip en een aantal erg mooie rechts links combinaties :9~
Het is wel frustrerend om minder snelle rijders je voorbij te zien schieten op rechte stukken puur op topsnelheid.

Ik kan niet wachten op de foto's, had het idee dat ik mijn lichaam niet lager zou kunnen positioneren.

Had je een "elbow down" dan a la Marques? :+
 
Ja klopt! :W
Ik had mijn oordoppen en alles al klaar om te rijden en mijn vriendin had net weer wat energie (viel een paar keer bijna in slaap achterop _O- ) anders was ik wel wat spraakzamer :X

Je kwam me trouwens al bekend voor, kan het dat ik je een keer op een meeting of bij een circuitdag (Lelystad?) gezien heb?

Ik snap het Jermo.

Je Nickname kwam me al bekend voor.
Ik ken je inderdaad van meetings en/of supermoto. (ben ex 323)
Je reed toch altijd samen met een maatje?
 
gister ook lekker dagje gehad op zolder laatste sessie regen niet gereden veel crasches gezien jammer genoeg . en wederom black flag met open filter :X

supercorsa,s perfect ! warm op 2,2 v en 1.9 achter
full

full
 
Dit is hoe mijn achterbandje er aan het einde uit zag, ben tevreden over de spanning en vering *D

20130808_171626.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan