KTM 990 SuperDuke deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha tja...is idd erg lastig om het netjes te houden..trouwens...die undercover had dus meetapparatuur bij zich en ook daadwerkelijk gemeten?

Heb namelijk vorig jaar iets gelijks gehad, reed een undercover achter me op de motor. op een 80 weg, schakelde ik ff lekker door richting dik 150 (stukje van ongeveer 300 meter tot de verkeerslichten)..hij had moeite me bij te houden. vervolgens wel redelijk netjes gereden binnen bebouwde kom

hij komt op een gegeven moment naast me rijden en maant me te stoppen aan de kant. Hele preek, over asociaal rijgedrag e.d maar dat ik geluk had dat ie het niet heeft kunnen meten...had dus alleen een waarschuwing..

Hij zei dat die het gemeten had. Ik was een beetje in schok van de hele aanhouding dus heb weinig gezegd (dacht dat ik mijn rijbewijs kwijt zou zijn). Toen ik vroeg; ''Hoe weet ik nou zeker dat dit gemeten is?'' waren zijn letterlijke woorden; ''Jochie, stap nou maar snel op want ik kan je dag nog veel slechter maken!'' :+
 
Laatst bewerkt:
Hij zei dat die het gemeten had. Ik was een beetje in schok van de hele aanhouding dus heb weinig gezegd (dacht dat ik mijn rijbewijs kwijt zou zijn). Toen ik vroeg; ''Hoe weet ik nou zeker dat dit gemeten is?'' waren zijn letterlijke woorden; ''Jochie, stap nou maar snel op want ik kan je dag nog veel slechter maken!'' :+

wat een smartass zeg, pffff :(

ik heb er geen verstand van hoor, maar als hij het slechts geconstateerd heeft, is dat dan geldig? zonder echte meting? dan heb ik helemaal mazzel gehad vorig jaar.
 
word je niet vrolijk van, die verhalen over undercover agenten.
Die rijden hier ook in het mergelland, dus rijd ik daar alleen op de rustige tijden.
als ze echt wat geld willen verdienen en aso rijders willen pakken dan hoeven ze alleen maar bij mij in de buurt (alles 30 km/h zone) te staan, maar daar zie je ze nooit
 
Ben net terug van vijf dagen sturen in de pfalz en vogezen, heerlijk op katieM maar wat een #@£÷#$ kleine tankinhoud ik heb het '05 model.
 
word je niet vrolijk van, die verhalen over undercover agenten.
Die rijden hier ook in het mergelland, dus rijd ik daar alleen op de rustige tijden.
als ze echt wat geld willen verdienen en aso rijders willen pakken dan hoeven ze alleen maar bij mij in de buurt (alles 30 km/h zone) te staan, maar daar zie je ze nooit

Dat is ook een beetje het verneukeratieve eraan... Je brengt op zo'n dijkje niemand in gevaar want deze is zo goed als leeg. Je zit echt voordat je het doorhebt op een (te) hoge snelheid. Als je het nou in een woonwijk doet is het een ander verhaal..

Achjaaaa ik lul maar wat raak... Kan wel lopen janken maar betalen moet ik toch :(
 
wat voor een geluid is dat dan dat je de spanners wil vervangen?
Zag dat het idd makkelijk zelf te doen is

De achterste moet er inderdaad vrij makkelijk uit komen zonder iets los te maken, de voorste zie ik nog niet goed zitten. Denk dat de radiateur daarvoor los moet?

Kosten bij de dealer ongeveer 32 euro bruto p/s dus goed te doen.
 
De achterste moet er inderdaad vrij makkelijk uit komen zonder iets los te maken, de voorste zie ik nog niet goed zitten. Denk dat de radiateur daarvoor los moet?

Kosten bij de dealer ongeveer 32 euro bruto p/s dus goed te doen.
zit rechts naast de uitlaat (zaklampje erbij pakken), misschien kan je die zo losdraaien met inbussleutel, anders moet de radiator idd los
 
Beste allemaal,
Ik rijd al jaren superduke . Eerst het 2005 model en de laatste 4 jaar een 2010 model met akra mappen gen mivv uitlaten.
Lees dit forum ook al jaren maar helaas zit ik nu met een vraag die ik hier niet kan vinden.
Weet iemand wat er gebeurd als je de standaard demper plaatst met de akra mapping?

Gr uit zuid Holland!
 
Dan gaat op den duur de kat eraan ,akra map is nl. rijker als normale map ,of je moet hem leeg meppen
Klinkt die iets beter.....

full
 
Had vandaag dat de duke continu hoog in de toeren bleef terwijl ik geen gas gaf. Leek wel of het gas iets bleef steken. Stationair liep die bijna 3000 toeren! Had dit niet toen ik hem koud startte, pas onderweg en toen ik terug kwam. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
 
Ja ik was al bang dat ik mijn katalysator zou beschadigen...
Ik ga maar eens hard op zoek naar akrapovic uitlaten de korte versie ...iemand nog interesse in mivv's ?
 
Even een vraagje

Ik vind persoonlijk mijn open acrapovic uitlaten net iets te hard klinken ( zeker in de stad )
Met de originele db killers is het net weer een originele uitlaat.
Nu heb ik gezien dat er ook origineel grotere db killers bestaan bij ktm.
zou graag tussen in hebben toch de mooie sound maar toch niet overdreven luid.
Waar zou ik deze kunnen bestellen ?

Ik dacht dat het over deze partnummer ging ?

76505099020
 
Hallo KTM liefhebbers,

Zelf rijd ik een GSX-R 750 K6, maar ik ben afgelopen weekend verliefd geworden op een SD(R). :9~
Op MP/Autoscout/etc. kan ik geen SD(R) vinden die in mijn prijsklasse/interesse valt.
Is hier nog iemand die van zijn/haar SD(R) af wilt. Het liefst één vanaf het jaar 2008.
Mochten jullie andere tips hebben dan hoor ik het graag.

Michael
 
Op MP/Autoscout/etc. kan ik geen SD(R) vinden die in mijn prijsklasse/interesse valt.
Da's nou niet echt uitnodigend om je een brommer aan te bieden, je vindt 'm gegarandeerd op voorhand al te duur..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan