Apeldoorn Topic #58: woar bliev'n de ijsritjes en bbq's

OW Supercup 1000 10-08-13: Na eerst ingedeeld te zijn voor de lagere Supercup B klasse zijn Zoepie en ik door een goede kwalificatie met 1.49.5 en 1.49.6 ingedeeld in de Supercup 1000 A klasse. Uiteindelijk op de 1 na laatste startrij op p30 (van 35 deelnemers) gestart, door een goede start (lang leve 200PK+) wat plaatsen kunnen pakken en uiteindelijk op p24 gefinished. Door een paar keer misschakelen (conditie?) jammer genoeg in de laatste ronden nog 3 plaatsen moeten laten schieten. We blijven natuurlijk amateurs he . Wel zeer gezellige en sportieve dagen. Jeronimerel bedankt weer voor de ondersteuning en goede zorgen.

full
 
Tsja, ik moest je nog even snel voorbij om de afrit te halen in die zwarte vito. Zag niet goed wie er in de auto zat . . wist wel dat shurki audi reed, maar die wisselt nog wel eens van gebakje geloof ik.
Kwam zelf net terug van een dagje Zolder. Echt een leuk circuit. Had eigenlijk Spa willen rijden, maar was weer eens te laat met inschrijven.

Mooie resultaten op Assen jongens :Y
Ohh die zwarte Vito, die die herinner ik nog wel ja, lol
Zolder is geweldig, Spa is fantastisch!
 
op ons kanaal een trainingssessie

Die witte strepen zijn mijn onderkuipsporen, haha!

Eerste sessie kuip te hoog (te dicht tegen de uitlaat) en boel bijna in de fik...
Tweede sessie kuip te laag en aan de grond...

Uiteindelijk een tussenweg gevonden en de achetrkant iets hoger gezet en toen ging het goed (bedankt Poulus en Shurky).
Wel blij met nieuw pr van laag 1.51.

Maar Jaap, 480p???
Was toch een HD camera?????? :P
full
 
Die witte strepen zijn mijn onderkuipsporen, haha!

Eerste sessie kuip te hoog (te dicht tegen de uitlaat) en boel bijna in de fik...
Tweede sessie kuip te laag en aan de grond...

Uiteindelijk een tussenweg gevonden en de achetrkant iets hoger gezet en toen ging het goed (bedankt Poulus en Shurky).
Wel blij met nieuw pr van laag 1.51.

Maar Jaap, 480p???
Was toch een HD camera?????? :P [afbeelding]


volgensmij heb ik hem in de verkeerde stand gezet met opnemen..... voor de rest ff vlug vlug gedaan
 
Laatst bewerkt:
twee rondjes 49 zonder shurki ervoor.... als ik de ramshoek niet had verkloot..... wellicht een 48...



loooooove my Appie
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan