Apeldoorn Topic #58: woar bliev'n de ijsritjes en bbq's

kom maar met die ritjes....
20150412_123448_zpswl2zcfxt.jpg
 
Hé wat een drukte hier :W


tijd voor een ritje.... over twee weken 4 dagen Cartagena!!!


We zijn daar op 6 tot 10 januari geweest met mijn zoon Kevin.
Was mooi weer en 24 graden, maar het is daar nu wel wat minder weer :X .
Hij is 15 jaar en reed voor het eerst met een ss600.
We gaan dit jaar ONK ss600 rijden, mooie stap vanaf de pocketbike,s naar de ss 600

Hier rijd hij in het rode pakje en rode motor voor Ron van Steenbergen, mooie beelden.

 
We zijn daar op 6 tot 10 januari geweest met mijn zoon Kevin.
Was mooi weer en 24 graden, maar het is daar nu wel wat minder weer :X .
Hij is 15 jaar en reed voor het eerst met een ss600.
We gaan dit jaar ONK ss600 rijden, mooie stap vanaf de pocketbike,s naar de ss 600

Hier rijd hij in het rode pakje en rode motor voor Ron van Steenbergen, mooie beelden.



Mooi! We zijn er vorig jaar ook geweest... we hadden 1 dag regen en rond de 20 graden...

mooie beelden... maarreeeee voor het ONK mag er wel een streepje gas bij ....
 
Laatst bewerkt:
Mooi! We zijn er vorig jaar ook geweest... we hadden 1 dag regen en rond de 20 graden...

mooie beelden... maarreeeee voor het ONK mag er wel een streepje gas bij ....


Eigenlijk nog wel wat meer streepjes gas, maar hij is nog 15 en eeft alle tijd, dit wordt een leerjaar en goed de kunst afkijken :-)
 
Gebeurt hier inderdaad maar weinig. Misschien als de motoren dit weekend bij een aantal uit de winterslaap komen. Viel me overigens vorig weekend ook al op. Zag flink aantal motoren in Apeldoorn rijden die ik in de maanden ervoor, nooit ben tegengekomen. Seizoen begint echt komend weekend
 
Nou lekker in t verleden blijven ,dan word t hier tenminste nooit meer wat :Z _O-
 
Na een jaar motorloos en afwezigheid vorige week weer een motor aangeschaft. Vanmiddg t eerste ritje. Meer mensen die gaan rijden?

720.jpg
 
Laatst bewerkt:
Yooooo ff een vraag, hoe zijn jullie ervaringen met de helmgarderobe op Assen tijdens de TT?
 
Terug
Bovenaan Onderaan