Triumph Speed Triple topic deel 39

Status
Niet open voor verdere reacties.
Speed Triple 2014 :

De huidige kleurstellingen, Phantom Black en Crystal White, blijven in 2014 verkrijgbaar. Nieuw voor dit jaar is de opvallende kleurstelling Matt Caspian Blue. De gouden pinstripes op de velgen en bestickering zorgen daarbij voor een mooi geheel. Ook is de 2014 Speed Triple standaard voorzien een flyscreen en een bellypan en is het hitteschild van de uitlaat in het zwart uitgevoerd.

Als “finishing touches” en om het sportieve karakter nog meer te onderstrepen is er een helder achterlicht en een rubber tank pad gemonteerd.

De Speed Triple 2014 is vanaf nu verkrijgbaar bij ons in de showroom en ondanks alle extra’s blijven de prijzen van € 13.390,- en € 13.990,- voor de ABS versie gelijk aan die van het 2013 model.

Bron: Blom motoren

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


dan zal er wel een nieuw model aanzitten te komen
 
Pica voor de OP

0nxx.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zondag 11 aug naked bike meeting in Zoetermeer wie gaan er nog meer?
De speed triple mag natuurlijk niet ontbreken!
ben een keer mee geweest met de nakedbike meet maar dat doe ik nooooooit meer wat een stel mafkezen zeg met rijden dan bedoel ik maar misschien gaat het zondag wel met een beetje normaal tempo
 
ben een keer mee geweest met de nakedbike meet maar dat doe ik nooooooit meer wat een stel mafkezen zeg met rijden dan bedoel ik maar misschien gaat het zondag wel met een beetje normaal tempo


Begreep dat er geen rit was!
Ik rij er naar toe misschien in een groepje als er animo voor is!
 
@wout, wij hadden dezelfde tijd. Ook 2.35. Maar wel in ieder rondje oponthoudt. Er zat in ons groepje eentje die duidelijk sneller was en had eigenlijk naar 2 gemoeten. 2 anderen konden t niet volgen en samen met een gixxer heerlijk gereden. Vond het wel lastig om al dat mooie asfalt te gebruiken :P had echt drang om bochten te maken naar eigen weghelft
:]

lekker man


ben wel een beetje jaloers :+
 
Dag, nog steeds alive and kicking als meelezer hoewel onregelmatiger als eerder.
Laatste bijdrage van me over aandraaimomenten van m'n 2011 leverden nauwelijks reacties op, wat dan ook niet echt stimuleert natuurlijk om soortgelijke berichten te posten.
Ik vind het prima als je m'n foto uit de OP wilt halen. Ik overweeg om na 2 jaar steet R en in derde jaar Speed een ander merk en type aan te gaan schaffen.
Verder uiteraard hartelijke groet aan de mensen die me wel kennen.

is jammer man want als ik iemand kan helpen zal ik het zeker niet laten en als ik het niet weet dan schrijf ik dat ook misschien heb ik over je bericht gelezen :$
maar ik begrijp je reactie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan