Triumph Speed Triple topic deel 39

Status
Niet open voor verdere reacties.
Touche ;)

Neem morgen je pakkingschraper even mee naar de gehaktrit. Dynamo is verzendklaar, het is nog even wachten op de dekselpakking.

Ik durf het haast niet te zeggen, maar gezien de weersverwachting heb ik afgesproken morgen Rodney te helpen met zijn circuit banaan.
Kan hem misschien op de terugweg in je brievenbus gooien of je moet hem donderdag even ophalen op mn werk.

Om nog even extra fout te doen:
g9af.jpg

(burnout is overigens niet van mij)
 
Ik durf het haast niet te zeggen, maar gezien de weersverwachting heb ik afgesproken morgen Rodney te helpen met zijn circuit banaan.
Kan hem misschien op de terugweg in je brievenbus gooien of je moet hem donderdag even ophalen op mn werk.

Om nog even extra fout te doen:
[afbeelding]
(burnout is overigens niet van mij)

Je zou die hanekam toch overdwars plakken :?

Ben donderdag vrij, dus rij dan wel even langs :Y
 
:W
Møggel @ all

Was ff zoeken hier in Norge maar heb jullie ook weer gevonden !!
 
geen triple maar toch een mooi triumph filmpje !!


is er ergens een adresje op internet waar ik de handleiding voor de t509 kan downloaden gratis
 
dat is waarheid als een koe :Y


kikker :P


Jij bent zo onderhand toch aardig handig in het ontwijken van dat soort ...

Niet te hard pochen, maar het gaat alweer 2,5 jaar goed. Het scherpt je reflexen wel :')


geen triple maar toch een mooi triumph filmpje !!


is er ergens een adresje op internet waar ik de handleiding voor de t509 kan downloaden gratis


Wel triple zelfs 2 met turboooooooh, geen speeds....

Leuk om te kiek'n })



:W
 
geen triple maar toch een mooi triumph filmpje !!


is er ergens een adresje op internet waar ik de handleiding voor de t509 kan downloaden gratis

ik heb de Haynes manual voor 26 euro bij bol.com besteld... gratis heb ik m niet kunnen vinden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan