Triumph Speed Triple topic deel 39

Status
Niet open voor verdere reacties.
zow heb ik weer ..... heel mijn toetsenbord vies gemaakt!!! :9~

Als de prioriteiten nu niet bij de kleine lagen en het geld in overvloed binnen bleef ipv vliegend de deur uit, dan had ik direct een bod gedaan :Y

Durf het bijna niet te vragen ... wat is een goed bod (PM)
alleen een probleem je moet de puup dan wel pas gaan maken voor de jouwe
heb zelf ook een losse demper gekocht en een tussenpijp laten maken
 
alleen een probleem je moet de puup dan wel pas gaan maken voor de jouwe
heb zelf ook een losse demper gekocht en een tussenpijp laten maken


ik ben al aan het zoeken geweest naar zo'n puup, waarvan de O een union jack is, maar kan hem niet vinden :N

Dus als je typenummers of bestelnummers hebt :}
 
ik ben al aan het zoeken geweest naar zo'n puup, waarvan de O een union jack is, maar kan hem niet vinden :N

Dus als je typenummers of bestelnummers hebt :}
zoals WO al schrijft was dat een sticker zo een van aluminium kan je bij de dealert kopen
heb hem op maat geknipt










heb de sticker er weer afgehaald omdat deze erg dik is en dat vindt ik niet mooi
 
Vandaag ff naar goedhart geweest nieuwe maping voor m'n arrow pijpen!
Lijkt beter op z'n gas te reageren!? 20 eurootjes!
Om even terug te komen op de voorlampen van de 2011 model deze worden automatisch vervangen door de triumph dealer of ze nu kapot zijn of niet! Netjes toch! Ook al is hij van mij in Engeland op kenteken gezeten kijken ze op framenr!
 
zoals WO al schrijft was dat een sticker zo een van aluminium kan je bij de dealert kopen
heb hem op maat geknipt

[~[url="http://i428.photobucket.com/albums/qq1/tripledude/uitlaat1_zps4d4db179.jpg"]afbeelding~][/URL]


[~[url="http://i428.photobucket.com/albums/qq1/tripledude/uitlaat2_zps55693d3b.jpg"]afbeelding~][/URL]


[~[url="http://i428.photobucket.com/albums/qq1/tripledude/speedtripleklaar2_zps54c6a62d.jpg"]afbeelding~][/URL]


heb de sticker er weer afgehaald omdat deze erg dik is en dat vindt ik niet mooi


FF een vraagje hoe heb je je hitteschild gespoten?
Ziet er netjes uit, zoek eigenlijk carbon hitteschild maar die is niet te vinden!
 
zoals WO al schrijft was dat een sticker zo een van aluminium kan je bij de dealert kopen
heb hem op maat geknipt

[~[url="http://i428.photobucket.com/albums/qq1/tripledude/uitlaat1_zps4d4db179.jpg"]afbeelding~][/URL]


[~[url="http://i428.photobucket.com/albums/qq1/tripledude/uitlaat2_zps55693d3b.jpg"]afbeelding~][/URL]


[~[url="http://i428.photobucket.com/albums/qq1/tripledude/speedtripleklaar2_zps54c6a62d.jpg"]afbeelding~][/URL]


heb de sticker er weer afgehaald omdat deze erg dik is en dat vindt ik niet mooi

zo simpel jah :N en daar kom ik zelf niet op ;( ;(
 
Hoi!

even een vraagje tussen de gezellige berichten door ;)

ik zit er sterk aan te denken om andere remblokken op de speed 2011 te monteren..
zonder te zoeken O-) even gelijk wat vragen hierover!
voorkeur gaat uit naar SBS gesinterd remblokken
- is dit niet te "ruw" voor de sunstar originele remschijven? slaan nu al blauw uit namelijk en ik heb begrepen dat de kwaliteit van de schijven ook niet echt je van het is.. en dat ze nog wel eens krom willen trekken, maar gelukkig nog geen last van gehad!
- remt het werkelijk harder? en gaat het misschien ook faden tegen?
in de bergen van de Dolomieten had ik namelijk erg veel last van faden, misschien rem ik veel te veel, maar vind het hooguit irritant!
op mijn fireblade heb ik wel gesinterd blokken en remt echt goed naar mijn idee..

hoor het wel, alvast bedankt voor de reacties!

gr. Robby

mmm ik zie op internet ook de brembo remblokken gesinterd.. is dat wat?

Moet je niet gewoon je remvloeistof vervangen of de boel eens ontluchten?
 
Zijn de originele remblokjes ook niet Brembo gesinterd?

Ik heb zelf voor mijn 2008 Speed laatst bij www.jossmit.nl de carbone lorraine 1033 XBK5 besteld, alleen nog niet gemonteerd.

+1 voor de CL's, fijne remblokken, dosseren erg prettig en doen het goed in alle omstandigheden.
 
Hoi!

even een vraagje tussen de gezellige berichten door ;)

ik zit er sterk aan te denken om andere remblokken op de speed 2011 te monteren..
zonder te zoeken O-) even gelijk wat vragen hierover!
voorkeur gaat uit naar SBS gesinterd remblokken
- is dit niet te "ruw" voor de sunstar originele remschijven? slaan nu al blauw uit namelijk en ik heb begrepen dat de kwaliteit van de schijven ook niet echt je van het is.. en dat ze nog wel eens krom willen trekken, maar gelukkig nog geen last van gehad!
- remt het werkelijk harder? en gaat het misschien ook faden tegen?
in de bergen van de Dolomieten had ik namelijk erg veel last van faden, misschien rem ik veel te veel, maar vind het hooguit irritant!
op mijn fireblade heb ik wel gesinterd blokken en remt echt goed naar mijn idee..

hoor het wel, alvast bedankt voor de reacties!

gr. Robby

mmm ik zie op internet ook de brembo remblokken gesinterd.. is dat wat?

Sinteren is gwn een bepaald bakproces waardoor die blokken hard worden :z
 
Sinteren is gwn een bepaald bakproces waardoor die blokken hard worden :z

:Y Sinteren is het bakken van poeder in een oven, zodat je een poreus materiaal krijgt.

waarom dit voor remblokken goed is, zou ik zo 123 niet weten, ik gok om een homogeen materiaal te krijgen zodat de remeigenschappen gedurende de hele levensduur hetzelfde blijven. eventueel ook verbeterde warmteafvoer omdat het oppervlak intern groter wordt... maar lijkt me weinig zinvol bij een klein blokje :)
 
watskeburt met de triple? :X



Beetje late reactie van mijn kant, boordcomputer word nu nagekeken
Motor start niet meer en kreeg al een poosje geen info meer door op de dash.
Zal wel aan elkaar vast hangen. Als dit nu werkt heb ik zo'n beetje alles vervangen (behalve)
het blok aan deze fijne motor _O-

Nog een geintje en ze mag vertrekken :W
 
Beetje late reactie van mijn kant, boordcomputer word nu nagekeken
Motor start niet meer en kreeg al een poosje geen info meer door op de dash.
Zal wel aan elkaar vast hangen. Als dit nu werkt heb ik zo'n beetje alles vervangen (behalve)
het blok aan deze fijne motor _O-

Nog een geintje en ze mag vertrekken :W


klote... :X

mijn blok hebben? alleen maar een lekke koppakking :')

maar zo zit ik nu ook een beetje met mijn speedy, belachelijk veel geld in gepompt dit jaar.. rijdt ie eindelijk 7-8 k zonder gezeik. bam. lekke pakking... ik blijf niet bezig... B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan