Triumph Speed Triple topic deel 39

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niks geks gedaan met de speed..laat juist alles doen omdat ik 2 linker handen heb, haha..
Ik zette hem goed weg 3 week geleden, toen pakte in hem, accu leeg en tank leeg, vandaar is het begonnen...
Mooi dat je Speed het weer doet en nu gauw vergeven en weer lekker :]


B.t.w. Weg zetten met een (bijna)lege tank kan funest zijn/worden voor de brandstofpomp.
 
Mooi dat je Speed het weer doet en nu gauw vergeven en weer lekker :]


B.t.w. Weg zetten met een (bijna)lege tank kan funest zijn/worden voor de brandstofpomp.

Thanx!! Ik zet hem nooit weg met een lege tank, laatste keer rijden, kwam ik thuis, stonden vrouw en kids al klaar om op verjaardag te gaan..Probeer dan maar eens uit te leggen dat de motor nog afgetankt moet worden, haha!!

Ben nu bij mijn zwager, die pakt zijn Repsol en dan nog 15min, dan zijn we bij Gebben...
 
Thanx!! Ik zet hem nooit weg met een lege tank, laatste keer rijden, kwam ik thuis, stonden vrouw en kids al klaar om op verjaardag te gaan..Probeer dan maar eens uit te leggen dat de motor nog afgetankt moet worden, haha!!

Ben nu bij mijn zwager, die pakt zijn Repsol en dan nog 15min, dan zijn we bij Gebben...
Je kunt ook beter eerst gaan tanken en dan pas naar huis rijden :')
 
Moggel :W

Geen tettenplaatje? '(
full

full



O-)
 
Rnej wacht rustig zijn beurt af...:

ik zit eigenlijk nog steeds op de Daytona 1050 te wachten :9

[afbeelding]

...zoiets is er toch...?
...nou ja..., soort van dan...

...men neme een Street 675 Triple, hange daar een 1050 blok in, en vrolijk de hele bups op met wat kuipwerk, laag stuurtje, dubbel carbon pijpwerk, en nog wat andere vrolijke en vooral prijzige spullen...

...et voila...!
...voor rond de 22.000 Duitse Euries de Uwe...

...a socalled Daytona 1050...
...en gemaakt in Duitsland dus...


Six-Monkeys-Speed-Triple-l.jpg


Six_Monkeys-Daytona_1050-2.jpg


Daytona-1050-1.jpg


Daytona-1050-2.jpg





...en een test van het hele apparaat : in PDF formaat...




Triumph_Six-Monkeys_Daytona1050-020.jpg.1679195.jpg


600x450_Speed-Triple-2006-large.jpg
 
FF corrigeren. Het is een speed met clipons en een aangepaste kuip van een daytona 675.
Kijk maar eens naar het frame en de achterwiel ophanging.
Duidelijk een omgebouwde S3 ;)
 
Prikkie schrijft...:

FF corrigeren. Het is een speed met clipons en een aangepaste kuip van een daytona 675.
Kijk maar eens naar het frame en de achterwiel ophanging.

Duidelijk een omgebouwde S3 ;)

...ik denk dat U gelijk heeft..., de ene website heeft het over een 675 met ander blok, de andere over een 1050 met 675 delen...

...feit blijft echter dat het ding machtig veel geld gekost heeft... :/

- Carbon- und Anbauteile Six Monkeys:
Verkleidungsseitenteile, Sitzbank-, Hinterrad-
abdeckung, Halterungen Edelstahl/Aluminium
- Originalteile Triumph Daytona 675:
Verkleidungsoberteil, -scheibe, -spiegel,
-blenden, Scheinwerfer, Luftkanal,
Instrumentenhalter, Kleinteile
- Zubehörteile Rizoma: LED-Blinker,
Ausgleichsbehälter, Kupplungs- und
Bremshebel, Heckumbau, Kennzeichenhalter,
Lenkerendkappen
- Wilbers-Gabelumbau und –Federbein
- BOS-Doppel-Endschalldämpfer Carbon
- BKG-Stummellenker verstellbar
- Sonderlackierung
 
Zo!! Speed weer klaar!! Fan springt weer aan, hij start gelijk, kortom, zoals het hoort! Wel gelijk dus 1 extra relais meegenomen en deze ligt nu onder de Buddy....(hoop hem nooit te hoeven gebruiken natuurlijk)

Was wel weer lekker zo'n ritje..Even achter de Repsol lopen aanvangen...210 weer aangetikt..Haalt hij toch aardig snel hoor, de Speed...
 
...een leuke BMW bijvoorbeeld... :+
Ik heb dan wel een Duitse vriendin, maar dat maakt mij nog geen Duitser :P

In 2012 naar de Superbike races op de Nurburgring geweest. 80 procent van de Duitsers daar BMW fan. Wat genoot ik toen in beide races de BMW's uitvielen en al die Duitsers chagrijnig werden O-) })
 
Zo!! Speed weer klaar!! Fan springt weer aan, hij start gelijk, kortom, zoals het hoort! Wel gelijk dus 1 extra relais meegenomen en deze ligt nu onder de Buddy....(hoop hem nooit te hoeven gebruiken natuurlijk)

Was wel weer lekker zo'n ritje..Even achter de Repsol lopen aanvangen...210 weer aangetikt..Haalt hij toch aardig snel hoor, de Speed...
full

Maar voor 22 K zijn er weer heel veel andere leuke dingen te koop ;)
:Y
 
Wat is er mis met een 4-pits BMW-toestel? :-|


Naar mijn mening helemaal niets.
( tenminste niet die modellen die waren uitgevallen op de Nurburgring...)

Wat me wel opvalt is dat er zoveel over bmw geluld word ineens.........................................................................................

;)
 
Laatst bewerkt:
Naar mijn mening helemaal niets.
( tenminste niet die modellen die waren uitgevallen op de Nurburgring...)

Wat me wel opvalt is dat er zoveel over bmw geluld word ineens.........................................................................................

;)


rare mensen, die Triumph rijders...
 
Yep!! Tja, voor een prijs van 14.500,- euro....Daar kun je veel voor kopen!!

Morning@all....
Eerst hing er een prijskaartje bijna € 16.000 voor die motor. ... Dus nu is hij ietsje goedkoper! :/

En nieuwe model is nog goedkoper... Maar goed, het is wel een speciale uitvoering.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan