Triumph Speed Triple topic deel 39

Status
Niet open voor verdere reacties.
thebeast wil wel even tekst en uitleg...:

Wat is er mis met een 4-pits BMW-toestel?

...oh..., nix denk ik...

...kep er zelfs op het Interweb nog een verhaaltje in tig delen van gemaakt...
...over de Hartenjager 5...

...en hoe dat ding tot stand is gekomen...
...m.a.w. ; de diverse stadia van bouwen, enzo...

...ben bij de diverse trainingen op Assen van het ding geweest, en ben bij de fotoshoot en testsessie voor het blad MOTOR geweest...

...dus..., het heeft allemaal wel degelijk mijn belangstelling...
...foto- en schrijftechnisch dan...

...voor de rest hou ik het graag bij mijn boxertjes...
...voor mij de fijner inzetbare machines...
 
Heeft er hier iemand toevallig een quickshifter op zijn speed triple gemonteerd?

Voor de street worden ze af fabriek aangeboden, maar de speed vind ik er niet zo veel over, dan kom je al bij een aftermarket type uit zoals HM die aanbiedt.
 
Heeft er hier iemand toevallig een quickshifter op zijn speed triple gemonteerd?

Voor de street worden ze af fabriek aangeboden, maar de speed vind ik er niet zo veel over, dan kom je al bij een aftermarket type uit zoals HM die aanbiedt.


De Street is er technisch op voorbereid, de Speed niet en dan wordt het een heel stuk duurder
 
full

full

full

HAAi.. :W
 

...Hartenjager K1200S ; na de race activiteiten terug gebouwd naar 'n wegmotor...
...met 'n heel klein koplampje voorin, en wat flut verlichting achterop...

...later de uitlaat vervangen voor een mooier exemplaar...

...samen met de toenmalige eigenaar van deze Hartenjager regelmatig kilometers gemaakt...
...later ingeruild op 'n verse Appie-RSV4...

full
 
...Hartenjager 4... ;)
...op basis van de HP2 Sport...

...in een later stadium kwamen er rode velgen in ; stond gelijk een stuk frisser...

10ak-7247-022.jpg


...de mensheid die de afgelopen jaren de Ducati Clubraces hebben bijgewoond moeten de fiets haast wel kennen...

...er is er nog eentje, met een iets andere kleurstelling, dan zijn de witte strepen aan de zijkant rood, en is het rode vlak, wit...
 
Laatst bewerkt:
...heb trouwens jarenlang geroepen dat er bij de Hartenjager 4 een stukje rood in de onderkuip moest komen...; heb 't er nooit doorheen gekregen... :/

...stond wel beter vond ik...
...onderkuip is altijd te zwart/wit gebleven...

full

(met een stukje rood er in...)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan