Kawa ER6 Topic *Deel VI*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfieuw, terug van een maandje weg te zijn geweest!
Even snel het topic doorgenomen:

-Succes met de nieuwe fietsjes Metalhead, Zondagskindje en WalterB. Ze zijn alledrie :9~ :9~
En zonde dat de jouwe buitengaat en er niets in de plaats komt Sylvester, maar je kan niet alles hebben natuurlijk ;)

-MrJack: enkel duiven? Nee hoor:

-Ritje in Noord Holland zal ik hoogstwaarschijnlijk laten voorbijgaan omdat ik zaterdagnacht werk en dus nooit genoeg ga kunnen slapen om veilig zo'n rit te kunnen doen ;)


En vanmorgen maar even een nieuw stock led achterlichtje gaan bestellen aangezien deze out of nowhere een slecht contact had in het achterlicht zelf. Viel continu uit en was dus niet 100% veilig vond ik. Gelukkig van die 4 jaar garantie *O* *O* Beetje faith in humanity restored ook, want ben door 3 verschillende mensen erg vriendelijk erop aangesproken waarvan 1 me zelfs een stukje is gevolgd om dit te kunnen doen :}
 
Laatst bewerkt:
Contact opgenomen met de verzekering, want ik ben verzekerd voor schade door loslopende dieren.

Aangename verrassing: De schade heeft geen enkel gevolg voor mijn schadevrij jaren, no-claim, premie enz. *O*

Moet wel aantonen dat de schade door een dier is ontstaan, maar aangezien ik dat al aan zag komen had ik direct toen ik de schade constateerde al foto's gemaakt van de schade. Aangezien de plukken haar nog uit de scheur steken lijkt me het niet zo moeilijk om dit te bewijzen :).

Als de schade minder dan 500 euro bedraagt dan kan ik de nota met de foto's opsturen, als de schade meer bedraagt dan moet er wel even een schade-expertise uitgevoerd worden.

Aangezien de schade op het onderste deel van de kuip rechts zit (het deel wat los te halen valt van het bovenste deel van de kuip), verwacht ik niet dat de schade meer dan 500 euro zal bedragen.
 
Contact opgenomen met de verzekering, want ik ben verzekerd voor schade door loslopende dieren.

Aangename verrassing: De schade heeft geen enkel gevolg voor mijn schadevrij jaren, no-claim, premie enz. *O*

Moet wel aantonen dat de schade door een dier is ontstaan, maar aangezien ik dat al aan zag komen had ik direct toen ik de schade constateerde al foto's gemaakt van de schade. Aangezien de plukken haar nog uit de scheur steken lijkt me het niet zo moeilijk om dit te bewijzen :).

Als de schade minder dan 500 euro bedraagt dan kan ik de nota met de foto's opsturen, als de schade meer bedraagt dan moet er wel even een schade-expertise uitgevoerd worden.

Aangezien de schade op het onderste deel van de kuip rechts zit (het deel wat los te halen valt van het bovenste deel van de kuip), verwacht ik niet dat de schade meer dan 500 euro zal bedragen.

kijk goed nieuws!!!! waarschijnlijk kun je gewoon een nieuw kuipdeel bestellen voor onder of rond de 100 euro... dus dan blijf je er inderdaad binnen.. kun je nog lekker zelf sleutelen ook ;)
 
Das leuk nieuws Electrifying. Valt dus toch nog mee.
Welkom terug Fatum :W
Toch zijn het de duiven waar ik het meeste last van heb. Die krengen vliegen, als ze opvliegen altijd in de verkeerde richting. Al meerdere keren één tegen mijn helm gehad.
Haasje was leuker, draaide zich rap om en bleef een paar honderd voor de motor uit rennen en schoot toen het weiland in.
Bammm tegen een hek aan waar hij dacht door te kunnen.
Geen nood, het ging nog goed met dit haasje. :Y
 
Das leuk nieuws Electrifying. Valt dus toch nog mee.
Welkom terug Fatum :W
Toch zijn het de duiven waar ik het meeste last van heb. Die krengen vliegen, als ze opvliegen altijd in de verkeerde richting. Al meerdere keren één tegen mijn helm gehad.
Haasje was leuker, draaide zich rap om en bleef een paar honderd voor de motor uit rennen en schoot toen het weiland in.
Bammm tegen een hek aan waar hij dacht door te kunnen.
Geen nood, het ging nog goed met dit haasje. :Y


Ja op de kolen BBQ of op een buitenkeuken apparaat _O- _O- :9~
 
Haha maat van mij heeft wel is een duif gekopt (letterlijk) met een gangetje van 80 km per uur ongeveer. Die heeft het niet overleeft (die duif dan). Duif leek hem voorbij te vliegen maar veranderde opeens van koers. Die maat begon alleen wel even te slingeren geloof ik. En hij vond een maand later nog veren in de kraag van zijn jas en helm :P.
Kan me voorstellen dat het met hogere snelheid toch wel gemeen fout kan gaan.
 
Tell me.
Dikke vette vlek op je helm.
Duiven vliegen altijd de verkeerde kant op.
Vanavond weer voor twee moeten bukken.

:( :( suicide pigeons :( :(
 
s, s, s, s, s, s, s, su, su, su, su, su, su, su, suc, suc suc, suc6, m, m, m, m, m, m, m, m, m, me, me, me, me, me, met, d, d, d, d, d, d, de v, v, v, v, v, v, v, ve, ve, ve, ve, ve, ve, ver, ver, verkoop.
Kan het haast niet m'n bek uit krijgen |(
 
Ik zit sterk te overwegen m'n koekblikje weg te doen. Kost me eigenlijk gewoon teveel geld om en een auto en een motor op de weg te houden als student zijnde. De keuze als één van de twee weg moet is wel vrij snel gemaakt. Auto kan ik nog lenen als er nood aan de man is :P en heb voor de motor nou eenmaal kleding en andere toebehoren gekocht. Ennnn motorrijden is veel leuker en verslavend :]
 
Laatst bewerkt:
Ik zit sterk te overwegen m'n koekblikje weg te doen. Kost me eigenlijk gewoon teveel geld om en een auto en een motor op de weg te houden als student zijnde. De keuze als één van de twee weg moet is wel vrij snel gemaakt. Auto kan ik nog lenen als er nood aan de man is :P en heb voor de motor nou eenmaal kleding en andere toebehoren gekocht. Ennnn motorrijden is veel leuker en verslavend :]


:} :}
 
s, s, s, s, s, s, s, su, su, su, su, su, su, su, suc, suc suc, suc6, m, m, m, m, m, m, m, m, m, me, me, me, me, me, met, d, d, d, d, d, d, de v, v, v, v, v, v, v, ve, ve, ve, ve, ve, ve, ver, ver, verkoop.
Kan het haast niet m'n bek uit krijgen |(
_O-
 
s, s, s, s, s, s, s, su, su, su, su, su, su, su, suc, suc suc, suc6, m, m, m, m, m, m, m, m, m, me, me, me, me, me, met, d, d, d, d, d, d, de v, v, v, v, v, v, v, ve, ve, ve, ve, ve, ve, ver, ver, verkoop.
Kan het haast niet m'n bek uit krijgen |(
_O- _O- :')
 
Als ik wist waar die gebleven is, dan hadden we morgen duivensoep gehad.
Vol op mijn spiegel, die draaide een rondje, dus duif even niet zichtbaar.
Spiegel is vet man
 
Vers voorbandje eronder :)

1184923_454257104688195_242907007_n.jpg


Pirelli Angel ST.

Heb die ook al achter zitten en bevalt erg goed. Hiervoor een Diablo Rosso II gehad, deze had onwijs veel grip maar ging vrij kort mee (<10k).
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan