Kawa ER6 Topic *Deel VI*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij heb ik een jaar geleden dat stuk met werkzaamheden ook gereden. Als dit hetzelfde zou zijn duurt het wel allemaal erg lang. Maar zo ver was ik niet van plan te gaan. Toendertijd moesten we over een stuk met grof zwart grind wat inderdaad wel te berijden was, maar niet heel relaxed.

Het lijkt wat op te klaren. Straks misschien toch nog even gaan. A20 op en Moordrecht eraf. Binnendoor naar Bergambacht en dan rijden tot aan Nieuwegein. Daarna de snelweg opzoeken of hetzelfde stuk dijk terug, net hoeveel zin ik nog heb. Dat was een beetje mijn plan. :]
 
Over 10 min naar goedhart voor een nieuw stofkapje boven de keerring meteen maar even kijken of ze nog wat leuks in de aanbieding hebben.
 
Die rood zilver er6 staat al een paar weken bij goedhart :Y
Ik heb hem nog niet van dicht bij bekeken maar dat die er al langer staat heeft vast een reden.

:W
 
Sender gaat maandag trouwens voor een midweekje naar de eifel :W

Moet nog wel even een nieuw voorbandje op helaas... Had de oude liever helemaal 'op' gereden maar als ik daar lekker ga sturen kan er beter een verse slof om :)
 

De er staat en nu twee maanden zij Berry
Heb nu een ander zadel mee te leen omdat ik en mijn vriendin last hadden van onze r**t
Maar dat verhoogde
Zadel is even hart
Ik moest trouwens nog wel lachen
Er stond een z800 net ingeruild
Mijn avond kan niet meer stuk
full
 
De er staat en nu twee maanden zij Berry
Heb nu een ander zadel mee te leen omdat ik en mijn vriendin last hadden van onze r**t
Maar dat verhoogde
Zadel is even hart
Ik moest trouwens nog wel lachen
Er stond een z800 net ingeruild
Mijn avond kan niet meer stuk
[afbeelding]

Jouw avond kan niet meer stuk?? Heb je m gekocht, of vanwege t feit dat je m gezien hebt...
 
Jouw avond kan niet meer stuk?? Heb je m gekocht, of vanwege t feit dat je m gezien hebt...
Boven de prijskaart hangt een briefje met 'zelf wassen/poetsen, net ingeruild'. Misschien doelde hij daar op.

En 2 maanden in de showroom is niks, ik heb motoren gezien die langer dan een jaar in de showroom staan...

Vaak is daar trouwens niks mis mee, en worden ze uiteindelijk gewoon verkocht. Winkeldochters noemen ze dat.
 
Op t moment weer druk met MTBen...seizoen is weer begonnen...yeah. Knallen! Gisteren helaas niet mijn pers record verbeterd. Maar we zitten er weer in. Van t weekend wordt t ook niet echt motor weer...jammer
 
Op t moment weer druk met MTBen...seizoen is weer begonnen...yeah. Knallen! Gisteren helaas niet mijn pers record verbeterd. Maar we zitten er weer in. Van t weekend wordt t ook niet echt motor weer...jammer


Ik ben de laatste dagen ook weer met sporten in me eigen tijd begonnen (ik lijk wel gek)
Maar ik hou het gewoon bij hardlopen, zit nu op 8 km in 42 minuten.
Hopelijk zit ik over een maand op 10 km in 45 minuten maar dat gaan we wel mee maken.

:W
 
De er staat en nu twee maanden zij Berry
Heb nu een ander zadel mee te leen omdat ik en mijn vriendin last hadden van onze r**t
Maar dat verhoogde
Zadel is even hart
Ik moest trouwens nog wel lachen
Er stond een z800 net ingeruild
Mijn avond kan niet meer stuk
[afbeelding]


mankeerde er wat aan die Z800, vind de prijs wel erg laag!
 
Lees de advertentie dan eens goed... Er staat 'v.a.' 4700 euro. Dat betekend een 50/50 deal want daar adverteert hij overal mee. Dus kost hij 9400 ;)

Kijk nog eens beter dan zie je dat het een ex-demo is vandaar dat ie zo snel te koop staat
 
Laatst bewerkt:
Geen ex-demo staat er toch? :/


Het is idd geen ex demo wel 2000 op de teller vond het gewoon mooi dat ie zo snel al ingeruild is die prijs is de goedhart partner prijs ik heb gehoord dat je een contract af kon sluiten dat je elke 3 jaar een nieuwe motor koopt bij goedhart en dat je daarom zo veel korting krijgt
Hier ben ik btw nog niet ingedoken omdat ik de afschrijving van een nieuwe te hard vind gaan
 
Laatst met Jef even een dragrace gedaan:

2006 N vs. F })

Rolling start vanaf 80 km/h. Jef won, maar niet zo vreemd aangezien we de versnelling niet afgesproken hadden, dus ik zat in de 6e versnelling en hij had teruggeschakeld naar de 4e versnelling. Niet helemaal eerlijk dus :P .
 
Ik ben de laatste dagen ook weer met sporten in me eigen tijd begonnen (ik lijk wel gek)
Maar ik hou het gewoon bij hardlopen, zit nu op 8 km in 42 minuten.
Hopelijk zit ik over een maand op 10 km in 45 minuten maar dat gaan we wel mee maken.

:W

Goed bezig Walt. Maar mooie snelheid als je 10km/45min haalt. Dat is dan een grove 13,3km/u gemiddeld. Dan doe je het behoorlijk hoor. Marathon snelheden. Op mijn 'toppunt' (dat is voordat ik moest afbouwen met hardlopen vanwege kniebreuk) zat ik op 13km/56,5min. Succes! :} Ik houd het nu bij biken, en loop sporadisch een 8 á 10km. Dit is trouwens wel heeeeeeeel off-topic! _O-
 
Laatst met Jef even een dragrace gedaan:

2006 N vs. F })

Rolling start vanaf 80 km/h. Jef won, maar niet zo vreemd aangezien we de versnelling niet afgesproken hadden, dus ik zat in de 6e versnelling en hij had teruggeschakeld naar de 4e versnelling. Niet helemaal eerlijk dus :P .

Ik denk dat jullie, bij gelijke omstandigheden, elkaar nauwelijks ontlopen en dat t verschil meer zit in schakeltechniek en koppeling-gebruik... :Y

80 in zijn 6e versnelling trouwens?!?! WTF....die gebruik ik alleen bij snelheden boven de 150+... _O- bij 80 komt ie bij mij niet hoger dan de 4e.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan