Kawa ER6 Topic *Deel VI*

Status
Niet open voor verdere reacties.
@m-eijkholt, Ik heb er Dunlop Roadsmart onder liggen. Erg fijne bandjes vind ik. Volgens mij delen velen die mening met mij. Ze zijn misschien wel wat duurder dan michelennetjes...
Lekker geluidje komt er trouwens uit die termignoni pijp :)

@Blackhawk, Balen man! hopelijk valt de schade aan jezelf ook mee.
 
Laatst bewerkt:
Hier nog iemand die enthousiast is over de dunlop roadsmart 2. Heerlijk bandje die veel vertrouwen geeft, daar betaal ik graag wat tientjes extra voor...
 
Ik was tevreden over de Roadsmart die er standaard opzit, was soms glijden, maar nooit het gevoel controle te verliezen, ook niet op circuit.

Heb met RoadSmarts 2 gekocht en er laten opleggen, om dan een nieuwe motor te kopen.
heb nooit 1 cm met de Roadsmart 2 gereden .

voor de Z800 mensen hier. ik heb gisteren een brief gekregen van Kawa dat ik naar de dealer moet (een terugroepactie) ivm ABS pomp. gewoon even checken, en mogelijks vervangen.

dus mss bij jullie ook. of iets om op te letten als je 1 koopt :)
 
Pilot road 2 of 3 hier.
Super banden en geven ook aardig wat grip in de regen.
Heb deze banden juist genomen omdat je er z'n 15.000 km mee zou moeten kunnen rijden.
Geeft vertrouwen in zowel bochten als op een nat wegdek.
 
Zondag bij de Italdag geweest en daarna nog even een stukje wezen toeren met Jef. :)

IMG_57961_zps94204b2a.jpg
 
Standaard bandjes liggen er nog op RoadSmart II
Achterband is aan vervanging toe na bijna 12k kilometer
Denk dat er weer RoadSmart II op gaat. Niks te klagen.
 
Ook roadsmart II hier, topbanden. Hiervoor had ik er contimotions onder liggen, was geen succes
 
Ik heb net gehoord dat ik voor een dunlop sportmax band heb, en achter een contimotion van continental... :')
mijn paps heeft even voor mij gekeken (aangezien ik nog aan het werk ben en ik het zelfs steeds vergat :') )
maar geen idee nog wat er op gaat als ze straks vervangen moeten worden
 
Goed bezig Jack! Wil wel lukken zeker?!
Zaterdag ga ik het ook maar weer eens proberen:9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan