Kawa ER6 Topic *Deel VI*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug van een midweekje eifel...

Kawa heeft het perfect gedaan, ookal was m'n voorband inmiddels tot slick gepromoveert gedegradeert... :P

geen zin om alles bij te lezen :$

Silvester leuk prijsje trouwens voor je motor ;)
 
actionpic

1098336_451426011637971_684975801_n.jpg
 
Kan ik een award krijgen voor meeste kilometers op 1 tank? :P

Gemengd verkeer (stad/snelweg, maar meer stad), 260 km geklokt waarop ik heel even het fuel lampje heb zien branden. Ging daarna vrij snel weer uit. Was dus nog steeds niet aan de reserve begonnen. Als ik die meetel, kon ik minstens 320 km op een hele tank rijden :] .
 
Kan ik een award krijgen voor meeste kilometers op 1 tank? :P

Gemengd verkeer (stad/snelweg, maar meer stad), 260 km geklokt waarop ik heel even het fuel lampje heb zien branden. Ging daarna vrij snel weer uit. Was dus nog steeds niet aan de reserve begonnen. Als ik die meetel, kon ik minstens 320 km op een hele tank rijden :] .

Niet te snel met de award opeisen. 260km is misschien niet zo bijzonder.
Vorige week nog 268km zonder lampje ofwel knipperend laatste blokje.
Ook al een keer 298 km gehad op 11,69 liter ofwel 1 op 25,49

Tank capaciteit is 16 liter
 
Laatst bewerkt:
Zeer gaaf filmpje
Wou dat ik zulke heerlijke paden in de buurt had liggen :} :}

De korte stukjes die ik nou af en toe tref :9~ :9~ meer meer meer 8-)

en ja ook ik ben gewoon al een paar keer op me bek geschoven, hoort bij terrein rijden met wegbanden

:W
 
Jij weet ook niet wat je wilt Sil.
Misschien dat dit filmpje je weer bij zinnen weet te brengen.
Haha

Leuk filmpje...wel echt Amerikaans van opzet. Why do i einde? To burn rubber you ass-clown, and tot get an adreneline rush bigger then jumping out of an airplane. Maar helaas worden die adrenaline rushes in Nederland snel aan banden gelegd door snelheidsbeperkingen en verboden voor motoren dijkjes, maar worden de rushes bij bijv MTBen juist vergroot...dat is de rede dat ik nu liever MTB dan motorrijd...
 
Vandaag voor de vierde keer in een week de ER6 :] maar weer eens uitgelaten op de Brabantse wegen.
Begin te merken dat de achterband zijn beste tijd heeft gehad.
Voelde de motor een paar keer uitbreken in de bochtjes. *D
Toch maar eens een afspraak maken voor de 12k beurt en een nieuw stukje rubber
 
Gisterenavond dook er echt 5/10 meter voor me een haas uit het gras. Het was zo kort op dat ik geeneens tijd had om uberhaupt te reageren. De haas klapte vol tegen m'n rechter kuip aan. Haas heeft het niet overleefd. '(

Nou kwam ik er vanmorgen achter dat ik er toch wel wat schade aan over gehouden heb. Een aantal scheuren in het onderste gedeelte van mijn rechter kuip (waar het koppelingshuis zit.

Iemand nog suggesties hoe dit goed op te lossen is en dat het probleem vrijwel onzichtbaar is? Ben er wel voor verzekerd maar ik weet niet in hoeverre het melden hiervan effect heeft op mijn schadevrije jaren en/of no-claim/premie.

Misschien heeft iemand voor een mooi prijsje nog een net zwart onderste kuipdeel voor een F uit 2006? :/
 
Die was het haasje O-)

Wel jammer van de schade aan je motor.
De haas die ik vorige week tegen kwam en ikzelf hadden meer geluk, hoewel ik de nodig inspanning moest doen om mijn motor recht te houden.
Remmen in een haakse bocht is niet slim, maar ben best wel een dierenvriend :Y

Als de kuip van polyester is met gelcoat dan is repareren vrij eenvoudig.
 
Laatst bewerkt:
:^ inderdaad!!!!! :]
maar zelfs al geef ik soms best pittig gas en ben ik van de 5 versnellingen terug schakelen (beetje overdreven)
ik zit meestal rond de 1:25... :+
Dat haal ik alleen als ik rustig rij, met lange rechte wegen.
De speelhoek waar ik me meestal uitleef zit vol met bochten.
Heel veel afremmen en optrekken. :]
 
Gisterenavond dook er echt 5/10 meter voor me een haas uit het gras. Het was zo kort op dat ik geeneens tijd had om uberhaupt te reageren. De haas klapte vol tegen m'n rechter kuip aan. Haas heeft het niet overleefd. '(

Nou kwam ik er vanmorgen achter dat ik er toch wel wat schade aan over gehouden heb. Een aantal scheuren in het onderste gedeelte van mijn rechter kuip (waar het koppelingshuis zit.

Iemand nog suggesties hoe dit goed op te lossen is en dat het probleem vrijwel onzichtbaar is? Ben er wel voor verzekerd maar ik weet niet in hoeverre het melden hiervan effect heeft op mijn schadevrije jaren en/of no-claim/premie.

Misschien heeft iemand voor een mooi prijsje nog een net zwart onderste kuipdeel voor een F uit 2006? :/
Dat met een konijn/haas had ik een paar weken geleden ook gehad.
Reed om een uur of 3 's nachts naar huis toe en kwam op een lang stuk weg waar niemand te zien was dus gooide ik het gas er even op, (50 weg reed er 100 of zo) zie ik daar een konijn langs de weg.
Konijn kijkt me recht aan en rent ineens naar voren toe en blijft mij aankijken, ik gas eraf en rem licht en ga iets naar rechts toe, waardoor die konijn plotseling met me mee gaat en zich zo voor mijn motor gooit.
Ik vol in de ankers en op een meter of 2 na redde het konijn de overkant.

Die beesten zijn verrekte snel maar als zo een beest ineens op het laatste moment voor je springt doe je er niet veel aan.
Moet wel bekennen dat wij hier een konijnen plaag hebben.

Je zou eventueel lijm kunnen gebruiken.
Geen idee hoe dat lijm soort heet maar een maat van me heeft er een gedeelte van zijn kuip mee gelijmd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan