MF-ers in Ede Deel 18

Kan me voorstellen dat zoiets indrukwekkend is. Nog gecondoleerd.
Oke valt mee dus! Heb zaterdag nog een stukje gereden.. Alleen de rede was minder.. Crematie van iemand van de motorclub.. Wou hij graab! Stoet van,ruim 50 motoren.. Was wel heftig..
 
Ah op mijn verjaardag nog wel :P
Ik wou net zeggen, je hebt nog met een aantal van ons gereden :P
Verder weinig motornieuws vanuit mijn kant, binnenkort de GSX-R maar eens naar de Suzuki dealer in Hilversum brengen (daar staat hij nu, verwarmd en droog, dus niet meer op 13 hoog :P) voor de rempomp terugroepactie.
 
Laatst bewerkt:
Ik wou net zeggen, je hebt nog met een aantal van ons gereden :P
Verder weinig motornieuws vanuit mijn kant, binnenkort de GSX-R maar eens naar de Suzuki dealer in Hilversum brengen (daar staat hij nu, verwarmd en droog, dus niet meer op 13 hoog :P) voor de rempomp terugroepactie.

Nu je t zegt, lekdijk klopt!
 
Ik wil in het voorjaar graag een keer zo'n circuitdag/cursus doen, zijn er van hier nog mensen die ook zoiets willen? Mss kunnen we samen iets regelen (ik heb b.v. een auto die genoeg mag trekken).
 
Ik wil in het voorjaar graag een keer zo'n circuitdag/cursus doen, zijn er van hier nog mensen die ook zoiets willen? Mss kunnen we samen iets regelen (ik heb b.v. een auto die genoeg mag trekken).

Je kan er toch ook met de motor heen rijden? :) Ik ga in April op Assen rijden en Juni op Lelystad. :]
 
Je kan er toch ook met de motor heen rijden? :) Ik ga in April op Assen rijden en Juni op Lelystad. :]

Die discussie heb ik al eens eerder gezien. ;)

Erheen rijden met de motor is te doen, alleen terug ben je behoorlijk gesloopt en zit je echt niet meer te wachten op een rit naar huis. :)
 
helemaal met WaXtar eens!
heb t ook een paar keer met een kar gedaan is super! kan je ook nog wat spullen meenemen en
ook wat spullen ergens opbergen..

want je moet toch rond half 7 ofzo van huis en voordat weer naar huis gaat rijden is t vaak 5 uur half 6 dan nog 1.5 uur rijden.. dan ben je je pakkie en brommertje wel zat..tenminste ik wel! en veel mensen denken even een dagje rondjes rijden maar t is best wel intensief, denk dat veel mensen zich daarop verkijken..
 
Ik wil in het voorjaar graag een keer zo'n circuitdag/cursus doen, zijn er van hier nog mensen die ook zoiets willen? Mss kunnen we samen iets regelen (ik heb b.v. een auto die genoeg mag trekken).

Ik wil wel mee en zoals ik eerder zij aanhanger heb ik
 
Hallo allemaal,

Ik zou mij ook graag willen voorstellen: ik ben Eric, ik woon in Ede Oost. Ik ben over het algemeen dagelijks op de motor te vinden tussen Ede en Zutphen en in de weekenden vaak wel rondom Ede. Wie weet komen wel elkaar dus wel een keer tegen. Het lijkt mij ook wel leuk om een keer mee te rijden, als er ook ritten vanuit Ede worden gereden.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan