MF-ers in Ede Deel 18

En gelijk gedekt :Z

zie ze al jaren staan, nooit problemen gehad hierover door
1. gemeente
2. tuig
3. buurt?
 
*O* Hij is er weer klaar voor *O*

Wie binnenkort even ritje wil doen laat me weten hoe wat en waar })
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren opgehaald van de winterstalling en gewassen, er zijn nieuwe banden opgekomen, dus de motor is er weer klaar voor en daarmee ik dus ook :] :9
 
En gelijk gedekt :Z

zie ze al jaren staan, nooit problemen gehad hierover door
1. gemeente
2. tuig
3. buurt?
ad 1. Waarom zou de gemeente er problemen over moeten maken?
ad 2. Ze hebben één keer geprobeerd de motor van hynsterider te stelen, maar hadden niet door dat die aan de ketting staat. Gevolg: motor lag op z'n rechter zijkant op de parkeerplaats. Schade: afgebroken linker spiegel en verbogen rempedaal
ad3. Er heeft een tijdje iemand gewoond die vond dat wij de parkeerplaats claimden en die daar ruzie over zocht. Dat heeft er toe geleid dat iemand (waarschijnlijk die persoon) het bordje "Yamaha Parking Only" met zwarte verf bespoten heeft. Maar die persoon woont er al een tijd niet meer, vandaar dat we enkele dagen geleden een nieuw bordje opgehangen hebben.
 
Laatst bewerkt:
Nou gemeente is de laatste tijd wel erg druk met allerlei "gedoogde" zaken die nu ineens bekeurd worden.
Tenminste in mijn omgeving :(
 
Blij dat ik een Yamaha heb kom ik daar ook eens parkeren :9

A.s zondag na 2uur ff mn snoesje uitlaten, als iemand mee wil hoor ik het wel! :+

Trouwens Sander was jij dat net bij stoplicht einde Frankeneng? Motorscooter toeterde, sorry als jij t was, zat ik gedachten verzonken _O-
 
Blij dat ik een Yamaha heb kom ik daar ook eens parkeren :9

A.s zondag na 2uur ff mn snoesje uitlaten, als iemand mee wil hoor ik het wel! :+

Trouwens Sander was jij dat net bij stoplicht einde Frankeneng? Motorscooter toeterde, sorry als jij t was, zat ik gedachten verzonken _O-

:Y

vlak bij mijn werkplaats idd :)
ik zag een MF sticker op een R6 precies zoals jij hebt (ja duh je was het ook :P ) dus dacht zal even toeteren dan bedenk je het misschien wel ;)

vanmiddag een mooie nieuwe jas gekregen onder garantie vd Valkenier *O* Top toko, leuke mensen ook.
de mijne was bruin verkleurd en toen niet meer verkrijgbaar etc heel verhaal, maar heb nu een witte :P
 
tja als je geen voorbeeld noemt blijft het gissen he ;)

loopt de 750 al ? :)
Genoeg auto's bekeurd in mijn omgeving die op de stoep stonden. jaren getolereerd, niemand had er last van, iedereen deed het en nu alleen maar gele papiertjes onder de ruitenwisser.
dus stoepen leeg en parkeren vele meters verder, of op straat langs de weg waar de bus doorheen moet en dus "smallere" weg en gevaarlijker met fietsers e.d.

nee, druk met vele zaken, zowel prive als werk.
Eigen motor eerst nu "herstellen"
750 staat nog op de nominatie!

komt goed, eerst maar april doorkomen!
 
Ik kom ook altijd met veel plezier bij de Valkenier, Sander. Maar ik ben bang dat een witte jas niet lang wit blijft...

Ik ga zondag eerst de motor eens van zijn wintercamouflage ontdoen, daarna is er vast nog wel tijd voor een rondje!
 
:Y

vlak bij mijn werkplaats idd :)
ik zag een MF sticker op een R6 precies zoals jij hebt (ja duh je was het ook :P ) dus dacht zal even toeteren dan bedenk je het misschien wel ;)

Klopt, alleen iets te laat om enthousiast terug te groeten whaha :W Ik werk op Galvanistraat bij Schenker *D
 
Vandaag weer een rondje gedaan, was weer lekker na het ongeluk. Rotondes was nog wel lastig maar net nog geblazen over de postweg en dat voelde wel weer goed :]
 
Ik kom ook altijd met veel plezier bij de Valkenier, Sander. Maar ik ben bang dat een witte jas niet lang wit blijft...

Ik ga zondag eerst de motor eens van zijn wintercamouflage ontdoen, daarna is er vast nog wel tijd voor een rondje!

op de fotos was hij wit maar het was eigenlijk meer grijs.
de oorspronkelijke jas was inmiddels bruis dus dit is al een hele verbetering.
af en toe een beetje poetsen en boenen lukt me nog wel hoor ;)
 
Genoeg auto's bekeurd in mijn omgeving die op de stoep stonden. jaren getolereerd, niemand had er last van, iedereen deed het en nu alleen maar gele papiertjes onder de ruitenwisser.
dus stoepen leeg en parkeren vele meters verder, of op straat langs de weg waar de bus doorheen moet en dus "smallere" weg en gevaarlijker met fietsers e.d.

nee, druk met vele zaken, zowel prive als werk.
Eigen motor eerst nu "herstellen"
750 staat nog op de nominatie!

komt goed, eerst maar april doorkomen!

tja , hier hebben ze het een keer met waarschuwingsbriefjes geprobeerd, alleen als men aan weerszijde parkeert kan bijv de vuilnis auto er maar nauwelijks langs.
bij dat soort geneuzel ga ik trouwens gelijk in beklag hoor, nu heb ik geen auto meer maar ambtenaren zullen niet onterecht 1 cent rijker worden aan mij.

laat die 750 niet te lang staan he , anders krijg je nog meer ellende..
 
Iemand van hier?

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan