MF-ers in Ede Deel 18

Ik ben erbij, als ik het op tijd klaar krijg. maar ik voorzie geen problemen.
Neem een vriend mee
Dus ik ben met 2
 
Helaas moet ik mij afmelden. De FJR die ik gekocht heb is van een dusdanige kwaliteit dat hij terug gaat naar de verkoper. -O- Mogelijk koop ik daar een andere FJR, daar ga ik op 29 april een proefrit mee maken. Vandaar dat ik niet bij de toerrit aanwezig kan zijn.
 
Ik weet het...het duurt nog een week, maar ik gooi het toch vast in de groep. De route ziet er te mooi uit om in de regen bij 10 graden te rijden, toch? Daarnaast houdt mijn kleding wel wat water tegen maar het is absoluut niet waterdicht.

De verwachting voor de week erna lijkt een stuk beter. Is het mogelijk om bevrijdingsvrijdag 5 mei te reserveren als plan B?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een lunch stop in Millingen toegevoegd, dus de route is gereed. Zullen we definitief een knoop doorhakken over de dag en kan iedereen doorgeven of hij/zij mee rijdt? Dan zal ik iedereen de route mailen.
 
prima zaterdag.
kom met zijn 2e.
Nu nog tijdstip en adres voor verzamelen en eventueel de route via de mail al sturen?


pb me ander maar!
Grt. Gerard
 
Mag ik nog een tip geven als ex-inwoner van Ede, en ex-inwoner van Millingen (15 jaar gewoond :P) en Nijmegen, als je bij Nijmegen de Waalbrug over gaat, ga dan meteen de dijk op. Dat is veel leuker dan onderlangs richting Beek. Of, als je de dijk wilt vermijden (kan druk zijn met fietsers), rij dan langs het kanaaltje en rij binnendoor richting Ooij, dat is veel leuker dan onderlangs richting Beek en bij de kruising richting Ooij
 
Dank, Tom! Ik zal kijken of ik de route op dat punt nog snel kan aanpassen. Welke weg is dat na de Waalbrug?
 
ik had in eerste instantie begrepen dat de rit zondag zou zijn.
zou iemand mij de details willen doorgeven omtrent de rit van morgen ?
 
ik had in eerste instantie begrepen dat de rit zondag zou zijn.
zou iemand mij de details willen doorgeven omtrent de rit van morgen ?

Nee, de rit is morgen inderdaad. Kun je dan wel mee? Dan zal ik je de rit straks even mailen. We vertrekken om 10.00 uur vanuit de Rietkampen, startadres zit in de route.
 
Dank, Tom! Ik zal kijken of ik de route op dat punt nog snel kan aanpassen. Welke weg is dat na de Waalbrug?
Als je de waalbrug over bent, meteen richting centrum gaan. Rechts van je heb je dan het museum, dan rij je in principe richting het centrum, daar mag je niet in, en ga je automatisch rechtsaf, daarna moet je meteen weer rechtsaf, en dan rij je naar beneden richting de waalkade. Na +/- 250 meter ga je rechtsaf onder de waalbrug door, daarna pak je de eerste links (+/-500 meter) en rij je de dijk helemaal af richting de Ooij (en daarna Millingen).
Heb het in google maps kunnen uitzetten :P
Google Maps
Edit:
Hele link kopiëren en pasten in de browser
 
Laatst bewerkt:
Ah kijk, zo heb ik het volgens mij precies in de route gezet. Dank voor je uitleg! Mocht je nog tijd en zin hebben om mee te rijden morgen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan