MF-ers in Ede Deel 18

Ok top!
Met meer man lijkt me sowieso handiger, mocht iemand de motor of zichzelf in de kreukels rijden enzo... :P (tenminste, ik neem aan dat je dan ook met een auto + trailer heen wilt).

nee joh. gewoon met eigen motor en dan de baan op daar.
waarom zouden we met trailer gaan?

ongelukken, ga ik niet vanuit. was niet van plan om zéér extreem tot grenzen te gaan. is ook de eerste les hè, we komen dan in de "langzame" groep. gewoon beetje kennismaken :).

Mochten we wel een ongeluk maken, dan ambulance of ouders/kennissen/familie. Motor zie ik daarna wel..... in dat extreme kutgeval! :$ Mochten we mensen vinden die het sowieso leuk vinden en ons dan kunnen brengen, zou natuurlijk top zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou wel op een aanhanger gaan! T is best wel intensief ook al ga je nog niet kanonnen hard.. En dan is t wel lekker ontspannen in de auto..
 
Dat dacht ik dus ook. Ik zie het niet echt zitten om eerst helemaal met de motor naar Assen te rijden, en dan weer met de motor terug :P Is ook zonde van de bandjes om ze vierkant te rijden op de snelweg :P
 
Aanhanger is wel luxe..
Mijn circuitdagen gewoon op de motor gedaan, is ook prima te doen. Alleen zorgen dat je idd beetje scherp blijft op de terugweg.
 
Van een keer naar assen op en neer worden ze niet vierkant hoor.. En t is ook wel lekker als je ergens rustiig kan zitten en je spullen enzo ergens opbergen..
 
Aan de vermoeidheid had ik nog niet gedacht. Ik weet niet wat het huren kost van zo'n aanhanger?

Voor een eerste keer is het mij beide even best. Voor m'n spullen (eten?) neem ik gewoon m'n eastpack mee! Als de terugweg een probleem zou kunnen worden kan ik daar natuurlijk al rekening mee houden de laatste uurtjes bij het circuit.

Hmm tja de banden...... na een dag op het circuit rijden is vierkant misschien wel het laatste probleem waar ik aan denk ;).

Maar goed, voor een paar tientjes wil ik best helpen een aanhanger te fixen als dat prettiger is.
 
Laatst bewerkt:
Aan de vermoeidheid had ik nog niet gedacht. Ik weet niet wat het huren kost van zo'n aanhanger?

Voor een eerste keer is het mij beide even best. Voor m'n spullen (eten?) neem ik gewoon m'n eastpack mee! Als de terugweg een probleem zou kunnen worden kan ik daar natuurlijk al rekening mee houden de laatste uurtjes bij het circuit.

Hmm tja de banden...... na een dag op het circuit rijden is vierkant misschien wel het laatste probleem waar ik aan denk ;).

Maar goed, voor een paar tientjes wil ik best helpen een aanhanger te fixen als dat prettiger is.
Ik heb iig een auto die genoeg mag trekken (1600kg) en vind het ook geen probleem om te rijden als we de benzinekosten splitten :)
 
Ik heb iig een auto die genoeg mag trekken (1600kg) en vind het ook geen probleem om te rijden als we de benzinekosten splitten :)

okidoki, als we met de auto gaan is dat natuurlijk geen probleem :). Dan hebben we nog 4 maanden om Zandvoort uit ons kop te leren. Eens kijken of ik Race07 nog ergens kan vinden :P.
 
Jep. Morgenavond of anders wss zaterdag gaat m'n GSX-R in de verwarmde winterstalling (nee, dit jaar niet op 13 hoog in mijn flat)
 
ik hoorde het op het nieuws! uiteindelijk nog wat gebeurd daar?

Net hyperpro veertjes in m'n motor laten zetten. hij voelt weer net als m'n oude 650 nu :D (daarbij had ik hetzelfde gedaan). Had helaas geen tijd meer om te rijden, kan niet wachten tot het weer droog is. of beter nog, weer warm *D .

Het was vandaag anders bijzonder warm?
 
:^ En grotendeels droog.. was lekker rij weer

sicher, vandaag was chill. maar ik had geen tijd dus, en toen ik typte regende het ;)... en dat blijft nog even volgens weer.nl. ik zet hem voorlopig nog niet in de winterstalling. zijn jullie er nog op uit geweest?
 
ik hoorde het op het nieuws! uiteindelijk nog wat gebeurd daar?

Net hyperpro veertjes in m'n motor laten zetten. hij voelt weer net als m'n oude 650 nu :D (daarbij had ik hetzelfde gedaan). Had helaas geen tijd meer om te rijden, kan niet wachten tot het weer droog is. of beter nog, weer warm *D .
Niks van mee gekregen bij ons. Alleen toen ik later op de avond naar de Jug fietste kwam ik wel een hoop politie/brandweer tegen met loeiende sirenes :P
 
sicher, vandaag was chill. maar ik had geen tijd dus, en toen ik typte regende het ;)... en dat blijft nog even volgens weer.nl. ik zet hem voorlopig nog niet in de winterstalling. zijn jullie er nog op uit geweest?
Heb nog even rondje gedaan ja, ook stukje in Duitsland om te kijken wat die ongeveer red op top. Volgende keer een ruitje erop waar ik wel doorheen kan kijken, en een rustiger moment uitkiezen :+
 
Boefje!
Ik heb mijn gsxr vanmiddag naar m'n winterstalling gereden bij een vriend van me, lekker verwarmd :P terug gereden met mijn Dax in volledig motorpak (met kneesliders 8-))
 
Terug
Bovenaan Onderaan