MF 't Gooi Nummer 142 > op naar het Schwarzwald

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed bezig!

Zo, zonder spierpijn mn bed uit *O* Nu wilde ik gaan fietsen maar ik zie iets op nederland afdrijven waardoor ik daar even grote twijfel door krijg :X

riepen ze van het weekend niet dat het weer zomer zou worden na woensdag?? hadden ze mogen bijvermelden dan dat het zomer van 2013 (regennnnnn) zou worden... wilde nog wel zo graag de ramen lappen :X tja dat heeft met al die regen geen zin natuurlijk O-)

huh toppie??? *O*

full

botsmuts ;)
 
Laatst bewerkt:
riepen ze van het weekend niet dat het weer zomer zou worden na woensdag?? hadden ze mogen bijvermelden dan dat het zomer van 2013 (regennnnnn) zou worden... wilde nog wel zo graag de ramen lappen :X tja dat heeft met al die regen geen zin natuurlijk O-)

huh toppie??? *O*

De zomer van de gemiddelde nederlander is toch anders dan die van de weermensen geloof ik :P
Net de voorspellingen zitten bekijken, kan er niet omheen, er komt gewoon n fikse lading aan volgens de radar. Ik zou wel net op tijd droog binnen zijn, dus tis mogelijk :9

Morgen weer n dag om de ramen te lappen ;)
 
Veel plezier morgen, Uk :]


Ik ben vanavond weer eens gaan hardlopen...viel me niets tegen 8-)

Zeker weer om 11 uur 's avonds... rare tijden miep 8-)


Zullen we de discussie over remmerij maar gewoon neergooien en met een dikke bak koffie beginnen? Komt toch geen antwoord naar tevredenheid over het wel of niet delen van informatie en wie wel iets weet en wie niet. Daarvoor zitten er te verschillende mensen in de pen. Lekker laten wezen ieder heeft er zijn eigen gedachtes over. En dat is ook oke.

Zo.... voor mij het laatste werkdagje van de week.... ik zal eens productief gaan doen :P

Koffie! 8-)
 
goeie morgen :W

Brak, maar de Blaricummer kermis was weer leuk :Y
Jeroen, heb je nog gekregen wat je wilde ;)

Remmerij mee eens, het zou alleen prettig zijn als men elkaar een beetje in z'n waarde liet, het is tenslotte een forum.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, eigenlijk is de Blaricummer kermis helemaal geen kermis, er staat er wel één, maar daar maak je als Gooiert eigenlijk geen gebruik van. Wel maak je gebruik / gebruik je wat in de Cafés (Moeke Spijkstra, d'ouwe tak of het Vitus). Daarnaast zijn er allerlei activiteiten in het dorp, zoals ringsteken, spelen, touwtrekken etc.

Overigens :

Forum is een woord uit het Grieks en betekend "een publieke plek" waar iedereen van gedachten kan wisselen, of in een wat moderner jasje vertaald als "groep (ervarings)deskundigen aan wie je vragen kunt stellen of met wie je kunt discussiëren" of "Elektronische discussiegroep waar mensen met een gemeenschappelijke interesse informatie, meningen en standpunten kunnen uitwisselen".
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beter ook, is geen doen meer daar :N

Blijf het jammer vinden dat ze nooit op onze kritiek gereageerd hebben.
 
prijzen liggen daar denk ik een stuk lager en voor de staat van onderhoud ? geld zat.
 
Ze willen er ongetwijfeld vanaf.... da's te zien in de prijs.

Dat zei je in je posting hiervoor ook al, maar dat valt wel mee hoor ;)
Het schijnt een gangbare vraagprijs te zijn voor horecagelegenheden in Duitsland.

Beetje googlen levert bijvoorbeeld dit op:
http://www.framarimmobilien.de/eifel/horeca_objecten/horeca_objecten_eifel.htm

En ja, daar staan ook wel duurdere objecten bij, maar toch ook pensions etc voor dergelijke vraagprijzen.

Feit is inderdaad wel dat ze er graag vanaf willen.

Kopen? :+
 
WTF! :+ Ja, dan snap ik dat je niet meer weet wat je met je geld moet doen ;)
Dan tikt t wel aan. Wachten op de DLC dus nu voor jou. Ik zit pas op 26.. phoen geloof ik rond de 30 inmiddels

Speel altijd met een groep en paar uit de groep hebben shaped charges en die zaag. Dan gaat het heel snel. Ukranian job als projob op overkill doen wij in 30-40 seconden :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan