MF 't Gooi Nummer 142 > op naar het Schwarzwald

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha en zo beleef je weer wat, heftig dagje zo DF

Ga straks het verhaal van de dames weer lezen, of beter gezegd, morgen.

Jammer van de mini, en de zumo, raarrrrr

Zo mijn ouders oppikken van n tripje wenen :)

Vanmiddag begonnen met remblokken vervangen van de R1150GS van mn chef bij de Loods, werkte niet mee, gelukkig Kenny om de hoek *O* Maar het ging van kwaad tot erger want het eindigde vandaag met de beslissing dat ik komende weken me mag gaan storten op stalen remleidingen aanleggen en de remklauwen voor reviseren! :+ Wel n heel toffe uitdaging, zin an!! *O*

Stalen leidingen, poeh lekkere verbetering word dat! Zitten er bij mij ook op, remmen lekker, net iets minder hard dan de RSV toen, maar volgens mij wel stukken beter dan nog met een rubbere leiding :X
 
AdventureGirl in "Kehren, Kurven & Kasseien"

Weer een update.... we voeren de gradatie van ellende langzamerhand op :X :+
zometeen gelijk lezen

Mijn "nieuwe" (zumo 660) net binnen, lekker weer alles instellen en updaten :')
Komt morgen wel, had vanmiddag willen leren, alleen het rondje rijden 's ochtends eindigde minder leuk. Maatje van me was met z'n benzine kraan bezig en eindigde tegen een lantaarnpaal, hij was bij kennis, had wel pijn, gaat nu aan de betere kant, is voor de zekerheid een nachtje in het ziekenhuis. Voorkant van de motor vond het niet zo leuk :X Morgenochtend laatste checkup, als dan alles nog steeds goed gaat mag ie weer naar huis.

Zijn eenzijdige ongeval leverde onderstaande meldingen:

12:27:39 20-08-13 Melding : HOLLANDSCHE RADING TOLAKKERWEG 110 AANRIJDING LETSEL
Regio : 09 : [UTR] Utrecht
Urgentie : O O O O O : HOOG
Eenheden : 0736090 : Persinformatie Politie Utrecht

12:25:36 20-08-13 Melding : A1 TOLAKKERWEG 110 110 HOLLANDSCHE RADING
Regio : 09 : [UTR] Utrecht
Urgentie : O O O O O : HOOG
Eenheden : 0726116 : Ambulancepost Utrecht


Het is wel heel apart als je iemand voor je neus ineens de stoeprand ziet pakken er tegenaan blijft rijden tot ie bijna bij een zijstraat is en vlak daarvoor helaas toch nog omvalt -O-
Hij heeft wel super veel mazzel gehad, komt er zo ver ze nu weten met alleen een paar beurse plekken vanaf :)

Wat wel handig was, even de aanhanger van rouvoet kunnen gebruiken om dat ding thuis te krijgen :+ Scheelt weer aanzienlijk in de kosten :P

Dan ben je thuis, belt je neefje je op of je hem even kan helpen, hij had waarschijnlijk zijn verlichting aan laten staan dus de accu van z'n auto was leeg :')

Daarna uit eten met ouders. dit was me het dagje wel :')

De dag begon heel normaal : ik kwam toevallig 2 maten tegen bij rouvoet met de motor, waarvan er 1 een nieuw bandje kreeg dus of ik ook mee wilde met een rondje rijden, ja tuurlijk heb wel wat tijd vrij _O-
:X dat is niet leuk, mooi dat ie mazzel had zelfde engeltje op z'n schouder gok ik O-)

Haha en zo beleef je weer wat, heftig dagje zo DF

Ga straks het verhaal van de dames weer lezen, of beter gezegd, morgen.

Jammer van de mini, en de zumo, raarrrrr

Zo mijn ouders oppikken van n tripje wenen :)

Vanmiddag begonnen met remblokken vervangen van de R1150GS van mn chef bij de Loods, werkte niet mee, gelukkig Kenny om de hoek *O* Maar het ging van kwaad tot erger want het eindigde vandaag met de beslissing dat ik komende weken me mag gaan storten op stalen remleidingen aanleggen en de remklauwen voor reviseren! :+ Wel n heel toffe uitdaging, zin an!! *O*
:+ vandaar het inlezen

Mezelf verwend met een biertje en een Cardo Scala rider Q3


Trusten Gooi :W
ook al een Q3 eerst me motor maar fixen daarna naar dat soort spul weer kijken

vanavond was het mooi weer met zeilen, dus hard werken met de spinaker om alle wind die er was te vangen :X wel weer wat foto's gemaakt

1098067_614718848572741_881637611_n.jpg


wat zijn er soms toch contrasten
ene kant
1185878_614724791905480_1851792936_n.jpg


andere kant :')
602746_614724848572141_625328893_n.jpg
 
Stalen leidingen, poeh lekkere verbetering word dat! Zitten er bij mij ook op, remmen lekker, net iets minder hard dan de RSV toen, maar volgens mij wel stukken beter dan nog met een rubbere leiding :X
:')

geen tietuh :')
stalen leidingen :')
teflon leidingen hebben alleen een duidelijker en harder druk punt, maar remmen niet herder :N
en word dat :')
 
Laatst bewerkt:
Wilde drijfpartij DD. :}

Dit soort "wedstrijden" zijn voor mij not done. Ik heb er het geduld niet meer voor denk ik.
 
Vandaag ben ik de gelukkigste jongen van Hilversum. Na de nieuwe voorband (die ik van me ouders + zus en bart had ontvangen) eromheen gedaan te hebben en uiterst voorzichtig te rijden heb ik toch een motorongeluk gehad en met zo'n 40 km per uur op een lantarenpaal geklapt. Gelukkig kan ik het navertellen ben ik er niet zo erg aan toe als me motor. Vannacht voor de zekerheid nog slapen in het ziekenhuis en hopelijk morgen naar huis! Bart van der Velde en Dennis Den Bouwmeester super bedankt voor wat jullie gedaan hebben nadat ik naar t ziekenhuis ben gegaan. En tegen elke motor rijder die dit ziet wil ik zeggen: motorkleding bestaat niet voor niets en draag het dus ook!
Even zijn facebook post, staat toch op openbaar :P met een footje er bij.

555765_664809493531234_332710106_n.jpg


Terwijl er vlak daarvoor nog wat anders gepost was :+ :
999116_664589506886566_929589215_n.jpg


Euhm leren voor een tentamen, wanneer doe je dat :X ?
 
Gelukkig kan hij het navertellen allemaal!

@ Ro: De stalen remleidingen gaan er niet om voor de remkracht oid, maar omdat hij de motor volledig op wil rijden en er dus nog wel wat jaren mee door wel :]
 
Gelukkig kan hij het navertellen allemaal!

@ Ro: De stalen remleidingen gaan er niet om voor de remkracht oid, maar omdat hij de motor volledig op wil rijden en er dus nog wel wat jaren mee door wel :]
dan zou ik koper gebruiken
 
Wilde drijfpartij DD. :}

Dit soort "wedstrijden" zijn voor mij not done. Ik heb er het geduld niet meer voor denk ik.
:') ik het begin meestal ook en ben blij als je de spinaker weer vol krijgt
het blijft een leuk spelletje en je ziet met weinig wind wie er pas echt kan zeilen 8-)

Even zijn facebook post, staat toch op openbaar :P met een footje er bij.

[afbeelding]

Terwijl er vlak daarvoor nog wat anders gepost was :+ :
[afbeelding]

Euhm leren voor een tentamen, wanneer doe je dat :X ?
:X

leren doe je het hele jaar behalve de dag van te voren, werkte voor mij altijd
 
maar snap je wel wat ik schrijf? Vraag het anders eens aan iemand die jou technisch begeleid

In alle eerlijkheid, ik snap je stijl heel vaak niet dus neem het vaak met n flinke korrel zout.
Je bent vrij om het me uit te leggen via PB anders. Ik leer graag bij.
En of mijn chef bij de Loods het zal snappen, ik denk het niet.

De vragen die nu in mij opkomen zijn:
Gaat koper langer mee dan staal om vlochten remleidingen dan?
Bestaat zoiets wel? Nog nooit van gehoord namelijk :)
 
Laatst bewerkt:
Koperen remleiding.. lijkt mij enkel makkelijker omdat het soepeler werkt dan stalen remleidingen.. maar verschil zal er niet in zitten uh?
 
In alle eerlijkheid, ik snap je stijl heel vaak niet dus neem het vaak met n flinke korrel zout.
Je bent vrij om het me uit te leggen via PB anders. Ik leer graag bij.
En of mijn chef bij de Loods het zal snappen, ik denk het niet.

De vragen die nu in mij opkomen zijn:
Gaat koper langer mee dan staal om vlochten remleidingen dan?
Bestaat zoiets wel? Nog nooit van gehoord namelijk :)
er bestaan oa

rubber remleidingen
koperen remleidingen
stalen remleidingen
teflon remleidingen
teflon met staal omwonden remleidingen
teflon met staal omwonden remleidingen die weer gecoat zijn
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan