MF 't Gooi Nummer 142 > op naar het Schwarzwald

Status
Niet open voor verdere reacties.
:^

Ik wil vakantie :P

Dat wil iedereen wel :P
Ik ook wel.... en we kunnen inmiddels ook weer aftellen. *D

Achi, Q3.... nice! *D

CF.... als het maar remt :? :+

Mooie ochtend hier.... frisjes op de motor maar heerlijk naar het werk gekacheld.
Vanmiddag met het kleine mannetje naar het consultatiebureau. Hij kan het woord zelf zeggen dus het zal qua ontwikkeling hopelijk goed gaan. 8-) Ben best wel benieuwd want hij is flink lang *D
 
Mogguh! :Z

Q3: Naiz! :Y

Vakantie: eind volgende week! *O*

Vakantiegevoel: Gisteravond een sleurhut gekocht *O* vrijdag ophalen en mogelijk dit weekend op proef *D
 
Ik denk voor nu, dat de keuze is gevallen op de teflon met staal omwonden remleidingen. En gecoat blijkbaar: http://motorserviceamersfoort.com/stalen-remledingen-kits/
stalen remledingen _O-

als d'r een i bij komt wordt het

product.aspx
 
Moggeh! :Z


Achi: bummer van de kleine -O- edoch van harte met je gehoorapparaat *O* *D

Poiksel filmpje: wat een geploeter :') :}

AG: Update *O* *D

DF: Beterschap voor de paalkopper ;)

CF: nieuwe uitdaging, go! go! go! *D *O*

DD: aaaaaah......mooie plaatjes..... :)

Teun: yeah! 8-)

Plekkie: Van harte!!! *O* *O*
 
stalen remledingen _O-

als d'r een i bij komt wordt het

[afbeelding]

Toch jammer dat je mn vragen gewoon compleet negeert.
Ik snap en weet dat je nogal iemand met n handleiding bent, maar ik snap geen k*t van wat je zegt en bedoeld en tja, als je me geen uitleg kunt geven, val mij en mijn chef dan niet af. Dank je. :)


Haja en uit je link haal ik zelfbouw remleidingen, dat zie ik mezelf nog niet doen. Het zal vast niet veel moeilijker zijn om er zelf koppelingen e.d. in aan te leggen, maar alles zelf op lengte maken enzo, nee.
 
Toch jammer dat je mn vragen gewoon compleet negeert.
Ik snap en weet dat je nogal iemand met n handleiding bent, maar ik snap geen k*t van wat je zegt en bedoeld en tja, als je me geen uitleg kunt geven, val mij en mijn chef dan niet af. Dank je. :)


Haja en uit je link haal ik zelfbouw remleidingen, dat zie ik mezelf nog niet doen. Het zal vast niet veel moeilijker zijn om er zelf koppelingen e.d. in aan te leggen, maar alles zelf op lengte maken enzo, nee.

stalen remleidingen zijn iets anders dan staal omvlochten remleidingen. Is dat nou zo moeilijk?

Ik probeer mensen zelf na te laten denken. Daardoor onthouden ze dingen beter, maar ook dat is erg moeilijk geloof ik.
 
Laatst bewerkt:
stalen remleidingen zijn iets anders dan staal omvlochten remleidingen. Is dat nou zo moeilijk?

Ik probeer mensen zelf na te laten denken. Daardoor onthouden ze dingen beter, maar ook dat is erg moeilijk geloof ik.

Dat ze anders zijn snap ik, maar door je flardes van informatie kan ik niet bedenken waarom het ook beter is dan de staal omvlochten leidingen.

Ieder mens is anders en ik doe het nu eenmaal beter op wat meer toegespeelde informatie :)
 
Dat ze anders zijn snap ik, maar door je flardes van informatie kan ik niet bedenken waarom het ook beter is dan de staal omvlochten leidingen.

Ieder mens is anders en ik doe het nu eenmaal beter op wat meer toegespeelde informatie :)
die moet je dan bij je technisch begeleider halen :P
 
stalen remleidingen zijn iets anders dan staal omvlochten remleidingen. Is dat nou zo moeilijk?

Ik probeer mensen zelf na te laten denken. Daardoor onthouden ze dingen beter, maar ook dat is erg moeilijk geloof ik.

dan is de hamvraag natuurlijk: wat is het beste.. en voor welke motorfiets.. en voor welke bestuurder..

nu zou ik geld gaan vragen voor je tips _O-

staat mij bij dat ik jou die vraag ook stelde voor m'n blade.. weet eigenlijk niet eens meer of ik nu stalen of teflon met staal omvlochten leidingen heb.. maar dat bewaren we voor de volgende onderhoudsbeurt :W
 
dan is de hamvraag natuurlijk: wat is het beste.. en voor welke motorfiets.. en voor welke bestuurder..

nu zou ik geld gaan vragen voor je tips _O-

staat mij bij dat ik jou die vraag ook stelde voor m'n blade.. weet eigenlijk niet eens meer of ik nu stalen of teflon met staal omvlochten leidingen heb.. maar dat bewaren we voor de volgende onderhoudsbeurt :W

staal en koper kunnen alleen op plaatsen gebruikt worden waar de leiding niet flexibel hoeft te zijn :P

anders scheuren ze na een paar keer heen en weer te buigen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan