MF 't Gooi Nummer 142 > op naar het Schwarzwald

Status
Niet open voor verdere reacties.
Te makkelijk Zot.

Bij mij kan je hydrauliekslang tot 2" met 6 staalinlagen bestellen, eventueel met aangeperste koppelingen en cerificaat. Misschien een beetje over de top als remleiding voor je brommert, maar dan verkoop ik ook nog eens wat. :+

Hoe dan ook.. stoppen doen ze dan wel.. kost je wel liters remvloeistof.. maar jah.. veiligheid voor alles toch?

:?

:Z

:/

:')




TOPPIE!! *O*

Adriana+lima+wallpapers+1.jpg


1368-carmen-electra-sexy-bikini-wallpaper-1024x768-customity.jpg


te braaf?

coke4_carmen.jpg


nog steeds te braaf?

10.jpg


:W

edit: laatste plaatje maar even aangepast.. iets teveel zeevrucht :$
 
Laatst bewerkt:
Avond :W

Plex, Gefeli met de sleurhut *O*


Mooi man.
Vrijdag één van de drie wijkagenten gemaild over die graffiti.
Dat kwam terecht bij een coördinator en zou doorgegeven worden. Ondertussen heb ik nog niets gehoord of gezien.

:(


er zijn vast belangrijkere zaken voor deze drie wijkagenten :z
-O-
 
Te makkelijk Zot.

Bij mij kan je hydrauliekslang tot 2" met 6 staalinlagen bestellen, eventueel met aangeperste koppelingen en cerificaat. Misschien een beetje over de top als remleiding voor je brommert, maar dan verkoop ik ook nog eens wat. :+

Niet om te plagen hoor, maar is hydroliekslang tegenwoordig bestand tegen (langdurig) gebruik met remvloeistof? Vroeger werd wel eens voor nood tijdelijk toegepast op een hijskraan.
 
Niet om te plagen hoor, maar is hydroliekslang tegenwoordig bestand tegen (langdurig) gebruik met remvloeistof? Vroeger werd wel eens voor nood tijdelijk toegepast op een hijskraan.
Weet je wel wat je vraagt? Moet ik nu ff alle lijsten met chemische resistentie gaan doorbladeren? Mafkees, hoe durf je? :+


Serieus, ik zou het echt moeten nazien, maar voor nood zou ik het zeker aandurven.
 
Mijn autootje heeft ook stalen remleidingen *O*

Veelbelovende foto doet het hier ook niet :?
 
Hier ook geen vieze plaatjes, alleen een linkje naar t spel payday2.
Die wel heel erg gaaf om te doen is trouwens :))))

Wie is die peace chick eigenlijk, dat plaatje kom ik overal tegen de laatste tijd...
 
Stap 1: Zet je muis op de foto.
Stap 2: Lees in de link de naam Adriana Lima

O-)

Heb geen muis op de ipad ;)
Opent m dan in een nieuw venster als ik m open, maar met een motorforum linkje...
Maar als ik daar dan weer op klik... Dan geeft ie m wel ;)

Iig, nog nooit van gehoord...
Wel lekker :9
 
Hier ook geen vieze plaatjes, alleen een linkje naar t spel payday2.
Die wel heel erg gaaf om te doen is trouwens :))))

Wie is die peace chick eigenlijk, dat plaatje kom ik overal tegen de laatste tijd...

Payday 2 is vet ja. Weet alleen niet wat ik met al mijn geld moet in die game... :P
 
Vandaag lekker dagje gehad met wat collega's in Movie Park Germany.. Ben nu wel helemaal naar de haaien :')


Morgen de hele dag sturen op...
Hypermotard_2013.png

Hypermotard 821 :P *D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan