MF 't Gooi Nummer 142 > op naar het Schwarzwald

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thnx all! ;) Nieuwe relatietester! :P

[afbeelding]
*O*

Met geluidsdichte ruimte voor als de relatietest niet goed gaat ?
_O-

Het wordt allemaal een beetje duidelijk plex..

Sleurhut na je 50e.. hehe

:+

quote: Bijna een kwart gaf aan meer seks op de camping te hebben dan thuis. Met name kampeerders boven de 50 jaar. Waarschijnlijk heeft dat te maken met het feit dat die leeftijdsgroep overwegend in een caravan kampeert, terwijl de jongeren met een (gehoriger) tent of vouwwagen gaan.

8-)
_O-

Mooi man.
Vrijdag één van de drie wijkagenten gemaild over die graffiti.
Dat kwam terecht bij een coördinator en zou doorgegeven worden. Ondertussen heb ik nog niets gehoord of gezien.

:(


er zijn vast belangrijkere zaken voor deze drie wijkagenten :z
-O-

beetje tricks in de snow
:} nice

McLaren P1 driveby @ Nürburgring .. zuigen, kreng! :}
:9~

Vandaag lekker dagje gehad met wat collega's in Movie Park Germany.. Ben nu wel helemaal naar de haaien :')


Morgen de hele dag sturen op...
[afbeelding]
Hypermotard 821 :P *D
:9 veel plezier

ga ik morgen lezen

druk dagje gehad training gehad, nu lekker weekend zometeen biertje doen in blaricum met de kermis
 
Krullie: nice. Benieuwd wat je er van vindt :Y
 
Laatst bewerkt:
bij opdrachten word ik betaald.

Je hebt twee soorten "professionals", zij die hun kennis delen, en daarover van gedachten willen / kunnen wisselen, en zij die hun "kennis" afschermen, teneinde de indruk te geven dat zij die hebben O-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ah toppie is nu zichtbaar *D

LB al een ban????

Zou t toppie dan niet leeg zijn geharkt door de mods?? :P


Hyperhyper, ja daar wil ik ook stiekem nog eens op rijden, plezier UT :]


Net tweede bootcamp op de woensdag gedaan, hopelijk iets minder spierpijn als vorige week maar was weer erg lekker.
Ik geloof niet dat ik dit in Driebergen was gaan doen, wat 1 durpje verhuizen wel niet voor n invloed kan hebben zeg :) *O*
 
Je hebt twee soorten "professionals", zij die hun kennis delen, en daarover van gedachten willen / kunnen wisselen, en zij die hun "kennis" afschermen, teneinde de indruk te geven dat zij die hebben O-)
mensen die wat vragen kunnen soms antwoord krijgen. Leg uit is geen vraag. Zeker niet van zo'n pretentieus figuur. Sterkte.
 
ik vind de dorsaduro mooier ook mooier afgewerkt.
was gisteren bij roke motoren in mijdrecht heb ik nog effe staan kijken die nieuwe kleuren waren mooi
 
Laatst bewerkt:
Zeker niet van zo'n pretentieus figuur

Ik heb geen enkele pretentie in deze, en reageer inhoudelijk op een vraag. Waarom zo op de persoon gespeeld ?
 
Ehm ben level 59 en heb 10m en alle wapens die ik wil op dit moment :P

WTF! :+ Ja, dan snap ik dat je niet meer weet wat je met je geld moet doen ;)
Dan tikt t wel aan. Wachten op de DLC dus nu voor jou. Ik zit pas op 26.. phoen geloof ik rond de 30 inmiddels
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan