Het Grote Ra ra "Waar ben ik?" topic, deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gooi der gelijk een nieuwe in :)
7uae.jpg
 
Ik vermoed ergens in de Eifel (aan de B257), Duitsland heeft geen streetview (95% van duitsland dan). Ik kom hier het liefste zo min mogelijk. Zeker bij de horeca in de Eifel niet, wat een drama is dat. Té erg op touristen gericht dus je krijgt zooi omdat je toch niet terugkomt.
Verdere binnenlanden zijn veel leuker en veel minder controles.
 
Ik vermoed ergens in de Eifel (aan de B257), Duitsland heeft geen streetview (95% van duitsland dan). Ik kom hier het liefste zo min mogelijk. Zeker bij de horeca in de Eifel niet, wat een drama is dat. Té erg op touristen gericht dus je krijgt zooi omdat je toch niet terugkomt.
Verdere binnenlanden zijn veel leuker en veel minder controles.

Pim, wees eens eerlijk, hoe vaak ben je door de Duitse Polizei gepakt, 30 keer, 40? :+
Ik woon er al 6 jaar en zie hier veel minder controles en flitskasten dan afgelopen weekend alleen al in Apeldoorn.
En op wie zou de horeca zich dan moeten richten? Dat je een keer een slechte hap kunt krijgen, ok, maar mijn eigen ervaring is absoluut niet zo ernstig. Al ben ik het met iedereen eens dat Duitsers qua culinaria geen hoogvliegers zijn...
 
Jij at ook altijd bij de beste tent in de Eifel hè Lex ;) (van wie was die ook alweer.... ohja....)
Maar over het algemeen gezien is mijn ervaring met eten buiten de Eifel veel beter dan in de Eifel zelf! Kom regelmatig op diverse plekken in Duitsland voor mijn werk dus weet wel waar ik het over heb en het kan echt vele malen beter.
En nee, ik ben er niet gepakt omdat ik weet dat ik me in moet houden daar. Echter omdat je weet dat ze op iedere straathoek kunnen staan zit je een stuk minder lekker op de motor en ben je meer bezig je tellertje in de gaten te houden dan de rest van het verkeer in de gaten te houden. En in Nederland rijden... dat zie je mij ook niet veel doen (offroad ja...dat weer wel).
 
[moraalriddermodus]

als je niet te hard rijdt, heb je toch van controles niets te vrezen? :+

[/moraalriddermodus]

maar nu maar weer on topic... ;)
 
Laatst bewerkt:
:/

Daar ben ik zondag nog langs gereden. Ik vond het er al op lijken, dus wilde dit punt opzoeken op Maps. Niet meer aan gedacht bij thuiskomst.
 
Haha fantastisch _O- _O-

Maar ik denk dat ik al wel weet hoe je hem zo snel hebt gevonden |(

Zwerft nl. nog ergens rond.... '(
 
Haha fantastisch _O- _O-

Maar ik denk dat ik al wel weet hoe je hem zo snel hebt gevonden |(

Zwerft nl. nog ergens rond.... '(
Nee hoor, gewoon vakmanschap stom boeren geluk. :+
Dat het in Noorwegen moest zijn was wel af te leiden uit vorm van de afgesleten rotsen. Daarna per toeval op de juiste plaats gaan kijken in SV.
Heeft toch zeker 'n minuut of 2 gekost om het te vinden _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan