Het Grote Ra ra "Waar ben ik?" topic, deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach... degene waar ik mee reed had 3 weken zijn rijbewijs ;) (en een kale achterband, en ik een verbogen korte koppelingshandel een schuinstaand stepje van een ongelukje een paar dagen eerder)
 
Mooie site dat dangerousroad.com. Daar kan je je wel een uurtje in verliezen!

Deze jongen kwam ik ook nog tegen tijdens mijn vakantie:

full


Ra Ra, waar is dit?

:]
 
Laatst bewerkt:
Volgende keer toch maar ietsje verder doorrijden dan. Ik peer 'm bij Saint Gervais al omhoog (waar boven dat tunneltje zit). Jaar of wat geleden was tunnel éénrichtingsverkeer, het verkeer richting St Gervais moest om de berg heen. Vandaar dat het me toch erg bekend voorkwam maar de motor stond de verkeerde kant op. Tegenwoordig moet alles door dat kleine tunneltje.
 
Dat tunneltje hebben we later gedaan. Daar kwamen we uit toen we de vercors weer in reden. Erg leuk om te zien hoe de boel daar ingestort is aan de zijkant wat vroeger de weg was. Tunneltje te zien in deze video van me:
 
Was ff zoeken ... maar de beste man staat af toe op de stoep te kijken naar de vertrekkende boten in de oude haven van Honfleur .. (geen streetvjoe)
:)
Klopt! Hoe heb je hem gevonden? Ik had "Galerie Bartoux" al van de mat verwijderd. Op "galerie catherine" vond ik hem niet in google, maar als je het helemaal uitschreef "galerie saint catherine" dan was ie op de eerste pagina hits te vinden.

:)
 
Hoe heb je hem gevonden? Ik had "Galerie Bartoux" al van de mat verwijderd. Op "galerie catherine" vond ik hem niet in google, maar als je het helemaal uitschreef "galerie saint catherine" dan was ie op de eerste pagina hits te vinden.

:)


het schilderij in de vitrine deed me instant denken aan Honfleur
het telefoonnummer -herkenbaar frans vanwege de manier van notatie- was leesbaar 0231892900 ... franse tel nrs zoek je op per 10 digits, niet zoals we in de lage landen gewoon zijn. Stop dat nummer in google en je krijgt als eerste hit een galerie in honfleur .. de rest is zoeken naar bevestiging.

:W
 
:} :}

En ik maar denken dat Wullebolle een kunstkenner was! Maar knap gevonden.

Die cijfers, die ik bijna niet kon lezen, had ik niet voor een telnummer versleten, ik dacht aan openingstijden!

Ik heb er nog wel eentje van mijn vakantie, al denk ik dat ie te makkelijk is:

full
 
En op het bordje is Fraiheetsplaz te lezen.

Kom ik op Schifflange of Frisange uit. Of dat klopt? Nog niet genoeg info gevonden '(
 
And we have a winner! Frisange it is!

Ik kwam op exact dezelfde manier naar de oplossing, door fraiheetsplaz te googlen.

:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan