Het Grote Ra ra "Waar ben ik?" topic, deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verhip, Wullebolle heeft een link geplaatst... Oh, wacht even, hij heeft zijn laatste bericht gewijzigd!
:} :} :}

ja, ik vond het niet dicht genoeg en heb een link van 50meter verder geplaatst, exact vanop de plek waar Wannesss zijn moto had geparkeerd ... :W


Dacht direct aan Engeland. Zuid kijkend. en dat torentje ... Sellafield. Vandaar men sarcastisch "Fukushima". Rest was ff googlemaps op terrain view om de juiste heuvelrug te vinden en een streetview weggetje dat bovenop een heuvel ligt. Was niet zo moeilijk vond ik.
 
Laatst bewerkt:
'T is ne keer iets anders ... (zonder moto helaas :+ )
full
 
Laatst bewerkt:
Moses, ik bergen van dit soort foto's, maar ik durf ze niet te posten want ik weet zelf niet meer waar ze zijn gemaakt!

Ik heb het zelfde probleem, foto's zat maar ik zoek me een ongeluk om weer precies de plek terug te vinden. Oh nee, nou citeer ik F-six uit topic 4 in topic 3. _O-

Maar wat betreft de foto, ik zou ook in eerste instantie aan Schotland denken. Volgens mij staat bordje voor het aankomend verkeer vanaf deze kant, ergo linksrijders.
 
Laatst bewerkt:
Flauwekul -_- ... Goed, blijven we nog effe hier ... Hopelijk zijn MOD's ook goed in heropenen :).

De foto:
En ja, we zitten in Schotland ... we kijken noordwaarts ... Er ligt op grofweg 10km (vogelvlucht) een jeugdherberg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan