moto guzzi 1000SP naar caferacer

Hallo Guzzigek

Even vraagje ben nu mijn remmen aan het monteren maar vraagje horen hier geen veren in mijn remblokken te zitten.?(bij mij zaten ze er niet in)
full

Halflive er is maar een korte tijd en op één model die P09 remklauw gevoerd en dat was de eerste 1000SP serie daarna was er achter de normale P08 .
Zou zelf ook die P09 op de plank leggen en een P08 er voor in de plaats gebruiken

Caferacerlemmer

Helaas niet
 
Laatst bewerkt:
Jip één veer met een pin over de blokken
Zal even een foto maken van de remklauw die op een T3 zit ( ben daar mee bezig om deze op te bouwen uit restonderdelen van de laatste aankoop voor de V7 sport project )
 
kan je die los kopen weet jij dat of heb je deze ook nog liggen.?(ik heb er geen 1 voor en achter niet)

Jip één veer met een pin over de blokken
Zal even een foto maken van de remklauw die op een T3 zit ( ben daar mee bezig om deze op te bouwen uit restonderdelen van de laatste aankoop voor de V7 sport project )
 
Ik weet in ieder geval dat de Hobbyist de pennetjes los verkoopt. Maar ik denk dat iedere BMW, Guzzi, Ducati dealer het zou kunnen bestellen.
 
even vraagje ik wil mijn bedrading testen en de motor maar heb nog geen juiste accu .kan hiervoor gewoon een auto accu gebruiken om te testen???????
 
Normaal zou ik zeggen je mist er nog een paar .
Wit zou voor de ontsteking zijn
Bruin voeding vanaf je contactslot naar de zekeringskast
Groen contactslot nar zekering 4 of dimlichtlamp
Blauw remlicht vanaf schakelaar
Zwart zou massa zijn
Maar lijkt me beter dat je het schema erbij neemt om er zeker van te zijn want ik kan niet zeggen welk boompje je daar vast hebt
 
Ik zou eens serieus kijken of die vier schroefjes wel geisoleerd zijn van het alu koellichaam. Die zwarte ringetjes eronder hebben volgens mij als functie om de aluminium koelplaatjes vrij van massa te houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan