moto guzzi 1000SP naar caferacer

Het is ook meer de bovenkant waar ik op doelde, maar vanuit dit perspectief genomen lijkt het dan wel weer mee te vallen inderdaad. Mooi ook dat ie bovenop een beetje bol loopt. Ik dacht dat ie helemaal plat was.
 
Precies,jij kent mijn smaak! :+

Lassen weggeslepen en zo glad mogelijk gemaakt. O-) De rest is voor de spuiter.
Morgen met het kontje beginnen en het subframe wat inkorten en er een doorlopende ronde buisbocht op fabriceren.Dit frame en blok is echt perfect om een caferacer van te maken. :Y

full
 
Laatst bewerkt:
Ben nu met het subframe bezig,buisje gebogen wat tussen de subframebuizen zit maar die vlieger gaat even niet op want we zitten met het inveren,niet genoeg ruimte. :?
Die zal dus omhoog moeten lopen,maar even overleggen met TS,komt straks toch even kijken.
Oja,de bobines kunnen nog in de tunnel hoor,geen probleem. O-)
full
 
Nou word de kont wat langer,nog kort genoeg.Komt alleen met diep inveren nog met band tegen de buis.Straks even overleggen,zit alleen met 2 hechtlasjes vast.
De schokkerveren wat meer voorspanning gegeven(stonden vrij slap)zo als het nu zit zou het subframe kunnen. :Y

full
 
Laatst bewerkt:
Word weer mooi Geer, ik vind het altijd weer bijzonder dat de linker kant er net zo uitziet als de rechterkant.
De kunt natuurlijk van de vlakken die je maakt een kartonnen mal maken die je voor beide zijden gebruikt, maar dat word voor de bolling en ronding die er vervolgens inkomt natuurlijk wat lastiger,
Ik ben altijd wel redelijk van de details, maar bij de achteraanzichten zie ik altijd nauwelijks verschil tussen beide zijden , keurig.
 
Hee,daar zijn de meeste volgelingen al!Denk eens kijken hoelang het duurt. _O-
Weer bedankt voor de complimenten en wat het spiegelen betreft is uiteraard wat je zegt Ron met kartonnen mallen beginnen.Dan is i.i.g.het oppervlakte hetzelfde maar dan komen de rondingen ja en dat is gewoon zichtwerk/ervaring/pielen net zolang dat het voor het oog klopt want daar gaat het om! :Y Er mag best een beetje verschil in(het is handwerk O-) ) zitten zolang je dat maar niet ziet. :+

Progress zit.
full
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk,haal ze er direct af!Die grote bok is ook geen gezicht,maar er zit nog geen jiffy op(de steun wel)dus laat die nog effe zitten,nee,pleur ik er ook af,verstoort de lijn behoorlijk. :X O-)Kunnen we ook wat voor maken uiteraard.
Er moeten ook nog 2 megafoondempers op te pas gemaakt worden,toch even overleggen wat nou precies de bedoeling is,hij staat hier nu. O-)
 
Laatst bewerkt:
Wordt een mooi zitje....er kunnen toch ook nog wel 2-3cm langere schokkers op zodat je wat meer speling krijgt ivm de achterband?
 
Precies,je moet er nu bij zijn!Het topic begint te leven! *O*
Nog wat overtollige zooi er af gehaalt,hij word steeds mooier en lichter! :+
Less is more.
full
 
Dit moet het worden maar dan word de kont boller uiteraard maar dat lukt met karton niet,met alu gelukkig wel! :+ Gaat achter ook beter op de buis aansluiten uiteraard.
Eerst maar even kappe,kloterug!Morgen Cesartherapie,je probeert wat om er vanaf te komen.Staan en liggen gaat wel maar zitten is helemaal ruk. :(
Was ik nog maar 20.....nooit ergens last van. :N
full
 
Hij gaat weer lekker hier.
Wel irritant van je rug.
Veel tijgerbalsam smeren en een warm bad nemen zo nu en dan.

Kontje begint er al mooi uit te zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan