moto guzzi 1000SP naar caferacer

Precies,jij kent mijn smaak! :+

Lassen weggeslepen en zo glad mogelijk gemaakt. O-) De rest is voor de spuiter.
Morgen met het kontje beginnen en het subframe wat inkorten en er een doorlopende ronde buisbocht op fabriceren.Dit frame en blok is echt perfect om een caferacer van te maken. :Y

[afbeelding]

Hier lijkt hij dat niet te doen trouwens. Hoe dan ook, de lijn klopt helemaal. Errug mooi gedaan weer.
 
moet eerst wel 2 leuke dempers vinden .en natuurlijk niet al te duur ?
iemand nog een paar liggen?

Inspiratieplaatje

full


Misschien dat ze er korter onder kunnen, maar dat kan je zelf beslissen met zo'n kunstenaar. Zijn van RVS, kosten niet heel duur en komen bij Noud's Motorbazaar vandaan.
Merk is Marving. Italiaanse puupkes zonder E keur, met DB killer dmv clipring.

Zouden de Guzzi erg goed staan.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt.de tank duikt niet,lijkt zo omdat hij bij de cilinders breder is. O-)
Deze piepkes zouden zeker super staan en er is vast wel 1 of andere kloojoo die ze er netjes onder krijgt. _O-
 
De fiets zonet opgehaalt,weer 1 blij!Monzadop er nog even opgelast en dan wens ik hem sterkte met het afbouwen.Hij moet volgend jaar rijden zegt die.........we zijn benieuwd. O-)

Sjonnie,nog bedankt voor het kratje Heineken!Had niet gehoeven. ;)

Gr.Gerard :W
 
De fiets zonet opgehaalt,weer 1 blij!Monzadop er nog even opgelast en dan wens ik hem sterkte met het afbouwen.Hij moet volgend jaar rijden zegt die.........we zijn benieuwd. O-)

Sjonnie,nog bedankt voor het kratje Heineken!Had niet gehoeven. ;)

Gr.Gerard :W

Mooi dat er weer een klus af is, en nu? Verder aan de eigen fiets? Of eerst dat kratje soldaat maken................(wel lekker tegen de rugpijn |( )
 
Je kunt direct doorzappen naar het cbx 6pitter project hier bij de brikken! *O*
Mijn eigen moet nog even in de hoek staan. ;)
 
Bijzondere schakelpook ook....de hendel links op het stuur zal dan wel de voorrem zijn, want hoe moet je je koppeling en versnelling met 1 hand tegelijk bedienen? ......maar waar is de koppeling dan....?.......halfautomaat? Net als de Honda C320?
 
Terug
Bovenaan Onderaan